mikäs

kippari

huuhaa porukalla on sellainen haave tai vastaava että olis elämä hyvää tulevaisuudessa?Tuli vaan mieleen kun kun kuuntelee ihmisiä on isoja haaveita tai tavoitteita elämässä mikä saisi heidät onnelliseksi.Itse en tässä kohtaa toivo kuin että paranisi ja voisi alkaa elämään normaalia elämää siis syömään kunnolla ja nauttia kaikesta sillai kun normaalisti pitäs.

66

1742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylkkäri

ei mies uskalla oikeien unelmia tai haaveita näyttää.Minulla on kuitenkin pieni haave joka voisi toteutuakkin.juttelin tämän haaveeni kanssa puhelimessa juuri yli tunnin.

• kippari

varmaan ihan hieno haave sellainen jonka kanssa voi olla ja nauttia elämästä:=)Sellaisesta mä olen myös onnellinen ja siksi ei muuta haavetta olekaan mulla kuin noi jota mainitsin:=)

• pahkura

saada enempi unta kuuppaan ja kaupasta kun muistais edes joskus ostaa kahvii,maitoo ja suodatinpaappereita...ettei aina ois jokin noista lopussa....loput haaveet toteutuu ihan itestään,ku hiukan avittaa :)

• kippari

se kipparillakin välillä on aina unohtuu jotain kaupasta ja toi uni juttu kurja oli samoja ongelmia syksyllä:=(

• menee

että sitä kaipaa ja oppii arvostamaan minkä/mitä on menettänyt, itse olen tyytyväinen elooni voitinhan kenossa 10€

• kippari

oikeessa se on aika tärkeä kuitenkin toi terveys ja sitä osaa sit arvostaa pikku asioita kun sellaisen menettää.No sulle ainakin napsahti pikkusen fyrkkaa ja elossa sehän tärkeä juttu meille kaikille:=)

• dansku-29

haave ja toive, kunhan kaksi pikku kundii ei joutuisi, nyt pettymään, vaan kaikki lähtis menee loistavasti ja jatkuisi niin seuraavat viisi vuotta niin, ainaskin kolme sekin riittäis alkuun, ei mulla muuta nyt olekaan tällä hetkellä :))

• kippari

toteutuu kun kovasti toivoo ja yrittää se auttaa kovasti:=)Mut enhän mä voi kun toivoo sinun puolesta et niin tulee käymään:=)

• perskuti

Pani ajattelemaan.

-Kun sais pitää:
      -Iloisen ilmeen (positiivisuus).
      -Ystävät.
      -Totta kai terveys!

Niin ja lueskella mukavia juttuja Huuhaalla,
      eikä niiden aina tarvitse olla niin mukavia,
      mutta mieluummin ei toista loukkaavia...
      Niin ja tulis yksitypy terveenä Suomeen sieltä etelästä:=))

• kippari

mäkin joskus sit alan miettimään mikä tässä elämässä tärkeetä yms.Aika erikoisia ajatuksia mullakin,mut joskus sitä alkaa miettimään syntyjä syviä kai hehehee:=)

• tuffe

että voisin stumpata tämän nykyisen duunini, ja aloittaa uuden. Muuten tulee burnout. Nykypäivää varmaan monelle.

Terve elämä on kyllä tärkeä. Sen huomaa parhaiten kun se ei sitä ole. Tsemppiä sulle tautisi kanssa.

• kippari

samoja juttuja joskus kun oli ihan kypsä duuni asioiden takia ja sitä alkoi sit olemaan niin lopussa ettei enää jaksanut illalla tehdä muuta kun painuu nukkumaan ei se ole elämää enää sellainen.No kyllä mä tässä koitan tsempata ja sisulla mennään eteenpäin sillä pääsee jo pitkälle:=))

• tuffe
        kippari kirjoitti:

samoja juttuja joskus kun oli ihan kypsä duuni asioiden takia ja sitä alkoi sit olemaan niin lopussa ettei enää jaksanut illalla tehdä muuta kun painuu nukkumaan ei se ole elämää enää sellainen.No kyllä mä tässä koitan tsempata ja sisulla mennään eteenpäin sillä pääsee jo pitkälle:=))

paljon joutuu töissä jokainen olemaan, että voishan se olla jotain mielekästäkin :)

Sulla on kuitenkin positiivinen ote siihen sairasteluun, se on kummallista, mutta se auttaa tervehtimistä :)

• tuffe
        tuffe kirjoitti:

paljon joutuu töissä jokainen olemaan, että voishan se olla jotain mielekästäkin :)

Sulla on kuitenkin positiivinen ote siihen sairasteluun, se on kummallista, mutta se auttaa tervehtimistä :)

varmaankin auttaa tervehtimistä... sattuipa vihre.. tervehtymistä piti olla :/

• kippari
        tuffe kirjoitti:

onkin jos painaa kun hullu duunia ja sit viellä joutuu kuuntelemaan jotain vinoilua yms. ei paljoo enää naurata sellainen:=((No tää omat vaivat kestänyt kohta vuoden ja ollut todella raskasta,mut jotenkin sitä jaksaa tsempata ja nauraa viellä vaikka joskus meinaa hymy hyytyä.No sillä on kovat voimat siinä olet oikeessa:=))

• kipparinoma

(mun haaveet toteutuu)....Keskityn toteuttamaan haaaveitani....Teen keikkeni haaveitteni eteen...En tyydy vain haaveisiin:o)))

• kippari

että ei viellä jää haaveeksi ja useinhan ne onnistuu kun jaksaa tehdä duunia sen asian eteen:=))

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

että ei viellä jää haaveeksi ja useinhan ne onnistuu kun jaksaa tehdä duunia sen asian eteen:=))

onnistuu..en ole yksin haaveitteni kanssa:o)))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

onnistuu..en ole yksin haaveitteni kanssa:o)))))))

ihmisellä pitää olla jotain haaveita ja mitä odottaa elämässä silloin on mukavampi odotella sitä kivaa tulevaisuutta:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

ihmisellä pitää olla jotain haaveita ja mitä odottaa elämässä silloin on mukavampi odotella sitä kivaa tulevaisuutta:=)

Mun haaveeni ovat iloisen kirjavia...Ihan vain koko elämä:o)))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

Mun haaveeni ovat iloisen kirjavia...Ihan vain koko elämä:o)))

vai kirjavia hehee no onkis sinullakin niin värikäs elämä kuin minulla jos se syy siihen:=))

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

vai kirjavia hehee no onkis sinullakin niin värikäs elämä kuin minulla jos se syy siihen:=))

johtuu persoonasta...niin ja varmasti myöskin siitä eletystä elämästä....Aikas kirjava minullakin...varsin opettavainen ...Nyt sit olis sen stipendin aika:o))))))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

johtuu persoonasta...niin ja varmasti myöskin siitä eletystä elämästä....Aikas kirjava minullakin...varsin opettavainen ...Nyt sit olis sen stipendin aika:o))))))))))

asioista se kiinni todella on ja paljon se on opettanut elämässä siis ihan hyvä niin:=)No viellä kun saa sen stipendin sit asiat kunnossa:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

asioista se kiinni todella on ja paljon se on opettanut elämässä siis ihan hyvä niin:=)No viellä kun saa sen stipendin sit asiat kunnossa:=)

voi nauraa taas vapautuneesti...nauttia ja ennenkaikkea elää:o))))))))))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

voi nauraa taas vapautuneesti...nauttia ja ennenkaikkea elää:o))))))))))))))

elämä joskus niin pienistä asioista kiinni mikä saa meidät ihmiset onnelliseksi niin pienet jutut:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

elämä joskus niin pienistä asioista kiinni mikä saa meidät ihmiset onnelliseksi niin pienet jutut:=)

suurta mahdollisuutta onneen...pienet mahdollisuudet onneksi ympäröivät meitä joka päivä:o))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

suurta mahdollisuutta onneen...pienet mahdollisuudet onneksi ympäröivät meitä joka päivä:o))))))

monet asiat aivan itsestä kiinni pitää ottaa härkää sarvista kiinni;=)se onnellisuus on niin pienistä asioista kiinni ja onneksi sellasia on tullut nyt:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

monet asiat aivan itsestä kiinni pitää ottaa härkää sarvista kiinni;=)se onnellisuus on niin pienistä asioista kiinni ja onneksi sellasia on tullut nyt:=)

on suurta rakkautta,
        tapahtuu myös aina ihmeitä...Siirtäähän uskokin vuoria...Ja rakkaus on suurin:o))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

on suurta rakkautta,
        tapahtuu myös aina ihmeitä...Siirtäähän uskokin vuoria...Ja rakkaus on suurin:o))))))

sitä sanotaan usko,toivo ja rakkaus sillä isot voimat:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

sitä sanotaan usko,toivo ja rakkaus sillä isot voimat:=)

aivan totta...ei pelkkiä sanoja..ei pelkkiä sanontoja vain:o)

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

aivan totta...ei pelkkiä sanoja..ei pelkkiä sanontoja vain:o)

myös niitä tekoja:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

myös niitä tekoja:=)

kun on niiden aika:o)))))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

kun on niiden aika:o)))))))))

vastaan viellä kun vaan kiltisti odottaa:=)

• Hartte-Vainaa

Tajusin juuri, että minulla ei ole haaveita enää. Ennen haaveilin paljonkin, mutta nykyään tyydyn vain toivomaan että saan hoidettua työni ja elämäni...

Sellainen haave minulla tietysti on, että Kippari jatkaisi Huuhaalla palloiluaan jatkossakin. Kyseessä on sentään koko palstan miellyttävimpiin mieshenkilöihin kuuluva tyyppi!

• kippari

Hartte noista sanoista lämmittää kivasti mieltä tollaiset sanat no niinhän ne sinunkin jutut ovat sellaisia jotka saa minut nauramaan täällä himassa välillä kunnolla vaikka muuten oli huono olo:=))No hyvä et jotain pikku haaveita sinullakin aina jotain kai pitää olla :=)))

• Hartte-Vainaa
        kippari kirjoitti:

Hartte noista sanoista lämmittää kivasti mieltä tollaiset sanat no niinhän ne sinunkin jutut ovat sellaisia jotka saa minut nauramaan täällä himassa välillä kunnolla vaikka muuten oli huono olo:=))No hyvä et jotain pikku haaveita sinullakin aina jotain kai pitää olla :=)))

Minun juttuni ovat mitä ovat...

Sinä pistät sentään ajattelemaankin!

• sweet_lemon ejk

Hartte-Vainaan kanssa, on haaveet unohtuneet jonnekkin. Mutta eipä tämä elo haaveittakaan valittamista ole...

Kippari ja kipparinoma ovat varmaan palstan mukavimpia, siinäkin olen samaa mieltä, terkkuja vaan, teitä tarvitaan!
        Ja Hartte on kyllä ylihauska :D

• kippari
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Minun juttuni ovat mitä ovat...

Sinä pistät sentään ajattelemaankin!

sinun jutut pistää nauramaan mut ja se nauru on hyvä asia elämässä niikauan kuinme nauramme jutuille ei viellä mitään hätää ole:=)Ja pitää se joskus tietysti ottaa vakavastikin jotain ja ajatella niitä:=)

• Hartte-Vainaa
        kippari kirjoitti:

sinun jutut pistää nauramaan mut ja se nauru on hyvä asia elämässä niikauan kuinme nauramme jutuille ei viellä mitään hätää ole:=)Ja pitää se joskus tietysti ottaa vakavastikin jotain ja ajatella niitä:=)

Elämähän on vakavaa. Todella vakavaa...

• kippari
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

elämä on,mutta pitää olla siinä elämässä sitä hauskaakin muuten menee liian totiseksi:=)

• Hartte-Vainaa
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Tuo sinun asenteesi elämään ja kuolemaan on mahtava! Piruako sitä itkemään; se tulee jos on tullakseen...

• Hartte-Vainaa
        kippari kirjoitti:

elämä on,mutta pitää olla siinä elämässä sitä hauskaakin muuten menee liian totiseksi:=)

Voiko elämä olla liian totista? Eeii... Elämästä saa aina totisemman kunhan vain viitsii yrittää!

• kippari
        Hartte-Vainaa kirjoitti:

Voiko elämä olla liian totista? Eeii... Elämästä saa aina totisemman kunhan vain viitsii yrittää!

se aina on ottaa lungisti tää elämä ja koittaa naureskella monille jutuille:=)

• kippari
        sweet_lemon ejk kirjoitti:

Hartte-Vainaan kanssa, on haaveet unohtuneet jonnekkin. Mutta eipä tämä elo haaveittakaan valittamista ole...

Kippari ja kipparinoma ovat varmaan palstan mukavimpia, siinäkin olen samaa mieltä, terkkuja vaan, teitä tarvitaan!

sinulle myös on mukavaa joskus lukea tollasta tekstiä se ainakin lämmittää minun mieltäni kovasti:=)Olen aina koitanut olla täällä niinkuin omassa elämässä kiltti toiselle ihmiselle:=)Niinhän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli ole kiltti lähemmäiselle niin voipa olla että sinullekin ollaan kilttejä:=)))

• kipparinoma
        sweet_lemon ejk kirjoitti:

olet itse sellainen....olet sä:o)))))))))

• oikein / väärin

Laulunsanat: Haaveesi malta jättää oothan merimies?

• kippari

mene tohon sanoo mitään enmä todella muista tota jutua,mutta voipa ollakin tollaiset sanat olemassa:=)

• vaan
        kippari kirjoitti:

mene tohon sanoo mitään enmä todella muista tota jutua,mutta voipa ollakin tollaiset sanat olemassa:=)

jostain mieleen en oo varma, mutta miks ei merimiehet sais haaveilla, eihän jaksa seilata jos ei oo haaveita niilläki.

• kippari
        vaan kirjoitti:

jostain mieleen en oo varma, mutta miks ei merimiehet sais haaveilla, eihän jaksa seilata jos ei oo haaveita niilläki.

tollainen voipi olla en vaan nyt muista ja kaikillehan se samat haaveet pitää saada olla eihän elämä ole mitään jos ei ole mitä odottaa ja haaveilla:=)

• ,,..mulla haaveita ja tavotteita riittää.. mutta edes nämä jos toteutuis niin.. ihka oma pieni luukku ja kesämökki ja ja tietysti tällä kertaa LUOTETTAVA typykkä vaikka loppuelämäx.. sit olis varmaan ihan hyvä elää..

• kippari

on loppujen lopuksi aika pieneen onnellinen kun oikein alkaa haaveilemaan ja ajattelemaan ei sitä tarvii kovin isoja asioita elämässä saada kun sitä olis onnellinen ihminen:=)

• kipparinoma

odotetaan..mut ei vain pelkästään odoteta....
      Tuhlaamme tahallamme aikaa niihin,
      joita rakastamme.
      Puhtain merkki rakkaudesta on halu
      viettää aikaa
      laiskotellen toisen seurassa,
      vaikka voisi samalla
      tehdä jotain hyödyllisempää.....(mikähän olisi hyödyllisempää....musta ei mikään...)

• kippari

ne pikkusia asioita saa vaan olla rakkaan kanssa vaikka tekemättä mitään vaan sen toisen seura siinäkin on paljon :=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

ne pikkusia asioita saa vaan olla rakkaan kanssa vaikka tekemättä mitään vaan sen toisen seura siinäkin on paljon :=)

ei pyöritä maailmaa....
        Rakkaus tekee siitä elämisen arvoisen.

Se syli...siinä se on:o)))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

ei pyöritä maailmaa....
        Rakkaus tekee siitä elämisen arvoisen.

Se syli...siinä se on:o)))

tollasta se on ei isoja vaan ihania asioita jotka jokaiselle soisin jos voisin:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

tollasta se on ei isoja vaan ihania asioita jotka jokaiselle soisin jos voisin:=)

ei vain tuntenut olevansa
        miehen lähellä,hän
        ei myöskään tiennyt
        mihin hän itse
        loppui ja mistä
        mies alkoi...............Tämän tunteen soisin kaikille:o)

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

ei vain tuntenut olevansa
        miehen lähellä,hän
        ei myöskään tiennyt
        mihin hän itse
        loppui ja mistä
        mies alkoi...............Tämän tunteen soisin kaikille:o)

tässä mailmassa voisi itse tehdä tollaisia asioita minulla olis paljon hyviä ajatuksia millä parantaa monien ihmisten kurjaa oloa....

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

tässä mailmassa voisi itse tehdä tollaisia asioita minulla olis paljon hyviä ajatuksia millä parantaa monien ihmisten kurjaa oloa....

sen jo teetkin:o)))))))))

• kippari
        kipparinoma kirjoitti:

sen jo teetkin:o)))))))))

et jeesaa edes pikkusen:=)

• kipparinoma
        kippari kirjoitti:

et jeesaa edes pikkusen:=)

paljon...:o)))))))))))

• NoitaNainen

että kaikki maailman lapset saisivat lämpimän ja rakastavan kodin :( :)

• kippari

kaunis ja hieno ajatus ja niin se pitäs olla että edes lapsilla olisi hyvä olla.

• sinulla

todettu laktoosi-intoleranssi ja keliakia?

• sanoa haaveet

Minulla ei mitään haavetta koska minulla ja lähimmäisilläni on kaikki hyvin tällä hetkellä.Rahaa,rakkautta ja terveyttä löytyy ainakin sen verran että kaikki on hengissä.

• kippari

ole kumpaakaan ja kohta koljuttu ukkeli niiin läpi ettei ole sellasta kohtaa jota ei olis tutkittu,mut ensiviikon jälkeen taas selvii jotain.

• kippari
        sanoa haaveet kirjoitti:

Minulla ei mitään haavetta koska minulla ja lähimmäisilläni on kaikki hyvin tällä hetkellä.Rahaa,rakkautta ja terveyttä löytyy ainakin sen verran että kaikki on hengissä.

olis noi samat asiat myös hyvin on rakkautta,rahaa sen verran että pärjää ym.Mutta sit terveys ei sitä mitä pitäs se on aina pienestä kiinni toisaalta se tärkeä asia että olis terve.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe