Olen löytänyt match.com:issa yhden mukavan profiilin (mies puolisen) ja haluaisin tutustua häneen, mutta kun en saa yhteyttä häneen ellen osta niitä hemmetin jäsenpaketteja eikä minulla ole sellaisia luottokortteja mikä vaaditaan....
Olen käynyt hänen sivulla usein että hän huomaa edes nimeni siellä, mutta ei se auta koska en voi kirjoittaa hänelle:(
Menee kohta yöunet ja koko mies hukkaan....;)
Mitä teen???
10
9613
Vastaukset
näkeekös siellä muka kuka on vieraillut sun profiilissa???
- Elämäni mies...
Jos sinulla on jäsenpaketti joka ensin täytyy maksaa luottokortilla.
- Pässi.
Yks nainen lähetti mulle viestin (hän siis oli maksanut) ja siltikin minun olis pitänyt maksaa, jotta olisin voinut vastata taas hänelle. Hirvee rahastus systeemi koko paska, ei kannata vaivautua...
- pässi.
Ei siis ollut ilmaisesta flirttiviestistä...
- Rahastusta
pässi. kirjoitti:
Ei siis ollut ilmaisesta flirttiviestistä...
Ymmärrän mitä tarkoitat, olen minäkin meilejä saanut mutta kun ei niihin voi vastata ellei maksaa.....
- täällä..
Rahastusta kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat, olen minäkin meilejä saanut mutta kun ei niihin voi vastata ellei maksaa.....
...onhan tässä Suomi24 useita palstoja,...;)
Ja jos se nyt on minulle niin kerro vaan surus.
Laita etsintäkuulutus suomi24 sivuille tai myös tänne nettideitti palstalle, kerro minkä nimistä tyyppiä haet:)) Muuta et voi.. Onnea:)))
- dadadadadad
ei se mies oo elämäs mies! älä turhaan menetä yöuniasi. Tai sitten hommaat vaan ne tarvittavat luottokortit...en tiedä tuosta systeemistä mutta etkö tiedä hänen sähköpostiosoitettaan? et kai. no, yritä jallittaa se jotenkin ;)
- varma
ettei se mies oo missään muualla deitti-sivuilla. Sellaisilla missä ei tarvita luottokortteja ym.
Niitä on se oikea.com mtv3 sivuilla, city ja tietty tää suomi24.fi sivut. Kannattaa etsiä. Yleensä ne samat miehet pyörii näillä sivuilla. - konetti
ketähän mahdat hakea?vastaile tohon osoitteeseen jos olen etsimäsi mies...:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165