Tuleeko kellään koskaan tunne että ei pysty nieleen?
Nielemisvaikeudet
8
1898
Vastaukset
- kyllä et ei saa
kunnolla vedetyksi syvään henkeä. Ihan ku ois joku vetässy täyslaidallisella ilmat pihalle.
Lääkärikeskuksen ilmaisjakelulehden mukaan nielemisvaikeudet ovat huolestuttavaa ja aina syy hakeutua lääkäriin. Artikkelissa puhuttiin refluksitaudista, mutta nielemisvaikeudet saattavat viitata jutun mukaan jopa kurkkusyöpään tms.
EI tarkoitus huolestuttaa kuitenkaan, kannattanee mainita lääkärissä...- ...
todettiin ruokatorven syöpä, kun ei pystynyt nielemään, mutta jos sulla on vain ajoittaista niin tuskin sitä... Mene lääkäriin jos huolestuttaa.
- riittää
... kirjoitti:
todettiin ruokatorven syöpä, kun ei pystynyt nielemään, mutta jos sulla on vain ajoittaista niin tuskin sitä... Mene lääkäriin jos huolestuttaa.
Tuskinpa syöpää. Tulee vaan kun joutuu paljon esim. yskiin.
- mameli
Sain diagnoosin-psykosomaattinen (oli ikävä perhetapahtuma). Ja siitä johtui nielemisvaikeuteni.
- samaoireisia.
Mulla ei ole semmottii ongelmia mutta suu tahtoo VAAN KUIVUA kun syön nesteenpoistolääkkeitä.
Omituisia oireita ne on. Kamalaa että jotkut nauttii siitä että ne säikyttelee ihmisiä syöpäjutuilla. Vahingoniloa kenties?
Olen kuullukki että nää nielemisjutut voi joillaki johtua jopa kilpirauhasesta. Mulla ne jutut on kunnossa, gastroscopiat ja kilpirauhasen uä:t on tehty jokunen vuosi sitten. Täytyy kait yrittää vaan juoda vettä tarpeeksi. Typerä oire joka tapauksessa. - pelottelusta
samaoireisia. kirjoitti:
Mulla ei ole semmottii ongelmia mutta suu tahtoo VAAN KUIVUA kun syön nesteenpoistolääkkeitä.
Omituisia oireita ne on. Kamalaa että jotkut nauttii siitä että ne säikyttelee ihmisiä syöpäjutuilla. Vahingoniloa kenties?
Olen kuullukki että nää nielemisjutut voi joillaki johtua jopa kilpirauhasesta. Mulla ne jutut on kunnossa, gastroscopiat ja kilpirauhasen uä:t on tehty jokunen vuosi sitten. Täytyy kait yrittää vaan juoda vettä tarpeeksi. Typerä oire joka tapauksessa.jos jollain ei ole muuta kokemusta nielemisvaikeuksista kuin tuttavan kurkkusyöpä niin minkäs hän sille mahtaa.
En minäkään keksi mitään syytä miksi jollain on nielemisvaikeuksia. Ei tosin ole kukaan tuttava kertonut jos hänellä moinen oire on.
En usko, että viestit ovat pelottelua. Jos jotain pelottaa viestit niin ei ehkä kannata täältä kysellä vaan mennä sinne lääkäriin ja kysyä sieltä.
Itse vältän aiheita, jotka aiheuttavat turhaa ahdistusta. Kuten synnytys. Kolme olen pukannut ja enää ei tule, joten kokemuksia en märehdi vaan olen painanut tuonne mielen syvimpiin syövereihin.
- side by side
lähetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524