pitkää, noin 190 senttistä, nuorta miestä?
Onko tällä palstalla
56
1412
Vastaukset
- olette
sitten sen verran harvinaisia
- ulkona tänään!
Tämähän on Perjantai, et voi odottaa huomiseen?
On täällä näitä pienempiä, eivät vaan uskalla sanoo mitään, saattaa olla paha kompleksi.
Anteeksi kaikille lyhyille! - ...............
ulkona tänään! kirjoitti:
On täällä näitä pienempiä, eivät vaan uskalla sanoo mitään, saattaa olla paha kompleksi.
Anteeksi kaikille lyhyille!viettäminen ryyppäämällä ei ole mielestäni mitään kovin kiehtovaa........
- .........................
............... kirjoitti:
viettäminen ryyppäämällä ei ole mielestäni mitään kovin kiehtovaa........
En todellakaan odota huomiseen asti jotain sellaista tyyppiä, joka perjantait aina juo.
ulkona tänään! kirjoitti:
Anteeksi kaikille lyhyille!Jokainen olkoon sen kokoinen kuin on. Eihän siinä mitään. Itse en vain tunne itseäni naiseksi, jos ei ole jotain 190 senttistä järkälettä vieressä.
- ...............
......................... kirjoitti:
Jokainen olkoon sen kokoinen kuin on. Eihän siinä mitään. Itse en vain tunne itseäni naiseksi, jos ei ole jotain 190 senttistä järkälettä vieressä.
Olen itse niin valtava, että siitä se johtuu....
Ei lyhyissä miehissä ole vikaa, vaan minussa itsessäni. Niinpä haluan pitkän miehen tällaiselle "erikoistapaukselle". Jonkun, jonka seurassa voi tuntea olonsa hyväksi.... Puhun nyt siis vain seurustelukumppanista, enkä mistään muusta. Sen sijaan kaiken kokoiset ja näköiset ihmiset kelpaavat kavereiksi! Kun alkaa ajatella, erilaisuus on oikeastaan rikkautta. Olisi tosi tylsä katseltavaa, jos kaikki olisivat keskenään identtisiä. Mutta siitä huolimatta sen seurustelukumppanin täytyy olla vain tietynlainen... ja tämä on sitten vain minun makuni, ei kenenkään muun välttämättä. - siksi en olekkaan
viettäminen ryyppäämällä ei ole mielestäni mitään kovin kiehtovaa........
juonut kahteenvuoteen mitään, eikä kyllä tee mielikään. Pärjään muille ilman juomiakin:)
- se on hyvä
Olen itse niin valtava, että siitä se johtuu....
Ei lyhyissä miehissä ole vikaa, vaan minussa itsessäni. Niinpä haluan pitkän miehen tällaiselle "erikoistapaukselle". Jonkun, jonka seurassa voi tuntea olonsa hyväksi.... Puhun nyt siis vain seurustelukumppanista, enkä mistään muusta. Sen sijaan kaiken kokoiset ja näköiset ihmiset kelpaavat kavereiksi! Kun alkaa ajatella, erilaisuus on oikeastaan rikkautta. Olisi tosi tylsä katseltavaa, jos kaikki olisivat keskenään identtisiä. Mutta siitä huolimatta sen seurustelukumppanin täytyy olla vain tietynlainen... ja tämä on sitten vain minun makuni, ei kenenkään muun välttämättä.että sinulla on unelma siitä minkä haluat.
se on hyvä kirjoitti:
että sinulla on unelma siitä minkä haluat.
toteutuuko se unelma vai ei. Voinhan jäädä yksinkin.
- olla liian vaativa!
toteutuuko se unelma vai ei. Voinhan jäädä yksinkin.
No et sinä yksin jää, höpö höpö sehän voi olla että etsit vääristä paikoista. Niin voi se kyllä olla niinkin että mies näkee sen silmistä ja pelästyy. Useesti on sillain että jos lähtee etsimään ei löydy.
- ...................
olla liian vaativa! kirjoitti:
No et sinä yksin jää, höpö höpö sehän voi olla että etsit vääristä paikoista. Niin voi se kyllä olla niinkin että mies näkee sen silmistä ja pelästyy. Useesti on sillain että jos lähtee etsimään ei löydy.
enkä lähdekään. En ole mikään baaritussu.
Annan sellaisen ihmisen tulla juttelemaan minulle, jos häntä kiinnostaa. Tai voinhan minäkin oikeastaan tehdä aloitteen, mutta tosiaan ihan kaverimielessä nyt tarkoitan. Miestä en siis mitenkään metsästä! Uskon, että sellaiseen pitkään gentlemaniin voi ihan sattumoisin törmätä, ilman sen suurempia suunnitteluja. - .........................
................... kirjoitti:
Annan sellaisen ihmisen tulla juttelemaan minulle, jos häntä kiinnostaa. Tai voinhan minäkin oikeastaan tehdä aloitteen, mutta tosiaan ihan kaverimielessä nyt tarkoitan. Miestä en siis mitenkään metsästä! Uskon, että sellaiseen pitkään gentlemaniin voi ihan sattumoisin törmätä, ilman sen suurempia suunnitteluja.En todellakaan mistään Suomi24:n palstalta mitään miestä itselleni hae :D :D :D
Se vasta olisikin väärä paikka hakea xD - niin pystyy!
Annan sellaisen ihmisen tulla juttelemaan minulle, jos häntä kiinnostaa. Tai voinhan minäkin oikeastaan tehdä aloitteen, mutta tosiaan ihan kaverimielessä nyt tarkoitan. Miestä en siis mitenkään metsästä! Uskon, että sellaiseen pitkään gentlemaniin voi ihan sattumoisin törmätä, ilman sen suurempia suunnitteluja.Mutta kumminkin sinun pitäs vähän liikkua, eihän ne kotiis löydä. Niin no jos et täältä löydä.
Kirjasto, kahvilat, markkinat vois olla hyviä paikkoja... - ....................
En todellakaan mistään Suomi24:n palstalta mitään miestä itselleni hae :D :D :D
Se vasta olisikin väärä paikka hakea xDettä saan purattua perjantai-iltapäivänä sisäisiä tunnelmiani.... Toiset menevät purkamaan niitä ryyppyreissuille, minä valitsen mieluummin Suomi24:n palstan =)
- ...........................
niin pystyy! kirjoitti:
Mutta kumminkin sinun pitäs vähän liikkua, eihän ne kotiis löydä. Niin no jos et täältä löydä.
Kirjasto, kahvilat, markkinat vois olla hyviä paikkoja...vaikka hyväähän sillä tarkoitat.
En kaipaa ohjeita. Pitkiä miehiä on jotain 16 prosenttia, joten vaikka kaikki paikat kävisi läpi, ei silti välttämättä löytyisi..... Tai löytyisi, mutta ei löytyisi persoonaltaan välttämättä sopivanlaista. - ............
niin pystyy! kirjoitti:
Mutta kumminkin sinun pitäs vähän liikkua, eihän ne kotiis löydä. Niin no jos et täältä löydä.
Kirjasto, kahvilat, markkinat vois olla hyviä paikkoja..."kukaan ei tule kotivisiitille"
tietenkin jonkun tuon tapainen lause on tarkoitettu huumoriksi, mutta silti se vain pistää ikävällä tavalla. Aivan kuin olisinkaan sellainen imbesille, että luulisin että mies tippuisi taivaalta huoneeseeni. - neuvo sinua!
........................... kirjoitti:
vaikka hyväähän sillä tarkoitat.
En kaipaa ohjeita. Pitkiä miehiä on jotain 16 prosenttia, joten vaikka kaikki paikat kävisi läpi, ei silti välttämättä löytyisi..... Tai löytyisi, mutta ei löytyisi persoonaltaan välttämättä sopivanlaista.Minkälainen sen pitäs olla? Mitkä luonteen piirteet sopivat sinulle?
- ...........
............ kirjoitti:
"kukaan ei tule kotivisiitille"
tietenkin jonkun tuon tapainen lause on tarkoitettu huumoriksi, mutta silti se vain pistää ikävällä tavalla. Aivan kuin olisinkaan sellainen imbesille, että luulisin että mies tippuisi taivaalta huoneeseeni.vain etsimään sitä v*tun kuuttatoista prosenttia, joka jakaantuu vielä enemmän, kun otetaan huomioon itselleni mieluinen luonne.
Ei tästä elämästä tule mitään muuta kuin yksinelämistä. Minkäs sille voi... - maailmahan
........... kirjoitti:
vain etsimään sitä v*tun kuuttatoista prosenttia, joka jakaantuu vielä enemmän, kun otetaan huomioon itselleni mieluinen luonne.
Ei tästä elämästä tule mitään muuta kuin yksinelämistä. Minkäs sille voi...on avara, ehkä prosenttimäärä hiukan nousis. Älä masennu tästä ei pääse kuin alaspäin. Siis pienempään mieheen;)
- ...............
neuvo sinua! kirjoitti:
Minkälainen sen pitäs olla? Mitkä luonteen piirteet sopivat sinulle?
nämä neljä ovat aivan välttämättömiä: kärsivällinen, luotettava, ystävällinen, älykäs
Kärsivällinen ja älykäs -> kykenee syvälliseen keskusteluun
ystävällinen-> ei töksäytä, vaan sanoo asiansa korrektisti (ilman että olisi kuitenkaan mikään lipevä)
luotettava-> ei tarvitse varmistella joka asiaa, onko nyt totta vai ei, kun voi vaan luottaa. Kommunikointi näin ollen helpottuu huomattavasti. Lisäksi on kivaa (ja välttämätöntä), etteivät asiani leviä kyseisen ihmisen kautta ulkopuolisille
Ja yksi piirre vielä unohtui: analysointikyky. Pidän analysoivasta luonteesta. Sana "älykäs" ei välttämättä sisällytä analysoivaa persoonaa. Älykäs voi olla, vaikkei ääneen perustelisikaan mielipiteitään. - ............
maailmahan kirjoitti:
on avara, ehkä prosenttimäärä hiukan nousis. Älä masennu tästä ei pääse kuin alaspäin. Siis pienempään mieheen;)
Mitä seurustelua se sellainen on, että ei tunne toiseen lainkaan sukupuolista vetoa?
Ja tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että tuntisin JOKAISEEN pitkään mieheen vetoa. Ei, en tietenkään tunne! Mutta osaan kyllä. Ja ne kyseiset miehet ovat ainoita miehiä, joita pidän millään lailla seksuaalisina. - tapauksessa
nämä neljä ovat aivan välttämättömiä: kärsivällinen, luotettava, ystävällinen, älykäs
Kärsivällinen ja älykäs -> kykenee syvälliseen keskusteluun
ystävällinen-> ei töksäytä, vaan sanoo asiansa korrektisti (ilman että olisi kuitenkaan mikään lipevä)
luotettava-> ei tarvitse varmistella joka asiaa, onko nyt totta vai ei, kun voi vaan luottaa. Kommunikointi näin ollen helpottuu huomattavasti. Lisäksi on kivaa (ja välttämätöntä), etteivät asiani leviä kyseisen ihmisen kautta ulkopuolisille
Ja yksi piirre vielä unohtui: analysointikyky. Pidän analysoivasta luonteesta. Sana "älykäs" ei välttämättä sisällytä analysoivaa persoonaa. Älykäs voi olla, vaikkei ääneen perustelisikaan mielipiteitään.Vesimis, Jousimies ovat sellasii, mutta jousimies voi kyllä lähteä noin vain. Itse olen jousimies niin tiedän, mutta jos taas löytää sellasen kumppanin jonka kanssa voi keskustella kaikesta niin sattaa jäädäkkin...
- ..............
............ kirjoitti:
Mitä seurustelua se sellainen on, että ei tunne toiseen lainkaan sukupuolista vetoa?
Ja tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että tuntisin JOKAISEEN pitkään mieheen vetoa. Ei, en tietenkään tunne! Mutta osaan kyllä. Ja ne kyseiset miehet ovat ainoita miehiä, joita pidän millään lailla seksuaalisina.tietysti olla ihan super-hyper sanoisinko törkeän hyvännäköinen, vaikka olisi lyhyt tappi. Eihän se sitä tosi asiaa lyhyt vartalo mitenkään poista, koska ulkonäkö tulee varsinaisesti naamasta ja hiuksista.
Mutta siitä huolimatta pitkä on parempi, koska se on kivan tuttavallinen :) - .........................
tapauksessa kirjoitti:
Vesimis, Jousimies ovat sellasii, mutta jousimies voi kyllä lähteä noin vain. Itse olen jousimies niin tiedän, mutta jos taas löytää sellasen kumppanin jonka kanssa voi keskustella kaikesta niin sattaa jäädäkkin...
ole uskomista!
Kyllä itsekin joskus luen niitä, mutta en kuitenkaan ota vakavissani. - päivän horoskooppeihin
ole uskomista!
Kyllä itsekin joskus luen niitä, mutta en kuitenkaan ota vakavissani.ole luottamista. Mutta persoona analyysi voi jokseenkin pitää paikkaansa.
- ..............
ole uskomista!
Kyllä itsekin joskus luen niitä, mutta en kuitenkaan ota vakavissani.yhden hauskan havainnon olen kuitenkin tehnyt: Minulla ei Kaksosten kanssa juttu luista yleensä muuten kuin väkisin, kun taas Jousimiehen kanssa juttelusta ei tahdo tulla millään loppua :)
Ja Kaksonen ja Jousimies ovat kuulemma vastakohtia toisilleen. Että silleen...
Kerrankin puhuin yhden Jousimiehen kanssa chatissä sellaiset kahdeksan tuntia putkeen. Juttelu olisi vielä siitä jatkanut, ellei olisi ollut jo aamuyö. - ..................
tapauksessa kirjoitti:
Vesimis, Jousimies ovat sellasii, mutta jousimies voi kyllä lähteä noin vain. Itse olen jousimies niin tiedän, mutta jos taas löytää sellasen kumppanin jonka kanssa voi keskustella kaikesta niin sattaa jäädäkkin...
kirjoittanut mun kanssa koko ajan tätä ketjua? Kiinnostaisi vain kuulla.
- nyt ei muutako
.............. kirjoitti:
yhden hauskan havainnon olen kuitenkin tehnyt: Minulla ei Kaksosten kanssa juttu luista yleensä muuten kuin väkisin, kun taas Jousimiehen kanssa juttelusta ei tahdo tulla millään loppua :)
Ja Kaksonen ja Jousimies ovat kuulemma vastakohtia toisilleen. Että silleen...
Kerrankin puhuin yhden Jousimiehen kanssa chatissä sellaiset kahdeksan tuntia putkeen. Juttelu olisi vielä siitä jatkanut, ellei olisi ollut jo aamuyö.Jousimies käyttöön:) Se pituus homma pitää ratkaista. Ehkä sun pitäs ottaa mies puukengillä, jos joku sentti puuttuu...
- sorry nyt vaan!
.................. kirjoitti:
kirjoittanut mun kanssa koko ajan tätä ketjua? Kiinnostaisi vain kuulla.
Täällä on niin hiljasta ennen aamuyötä.
- ................
sorry nyt vaan! kirjoitti:
Täällä on niin hiljasta ennen aamuyötä.
Ihan kivahan se on, että joku mulle täällä heti vastailee. Paitsi ainoa vain, että olen koko ajan luullut koneellani olevan hakkeri! Hiireni on liikkunut oudosti ja olen ajatellut, että hakkeri vastailisi minulle tällä palstalla (jos naurattaa, niin naura, ole hyvä :D). Olen mennyt jopa soittamaan kyseiselle ihmiselle ja tiedustelemaan asiasta. Mietin vain sitä, että miltäköhän tuntuu jostakin saada puhelu, jossa syytetään asiasta mihin ei ole kyseisellä ihmisellä osaa eikä arpaa. No, onneksi en näe tuota ihmistä juuri missään...
- sinä olet se persoona
................ kirjoitti:
Ihan kivahan se on, että joku mulle täällä heti vastailee. Paitsi ainoa vain, että olen koko ajan luullut koneellani olevan hakkeri! Hiireni on liikkunut oudosti ja olen ajatellut, että hakkeri vastailisi minulle tällä palstalla (jos naurattaa, niin naura, ole hyvä :D). Olen mennyt jopa soittamaan kyseiselle ihmiselle ja tiedustelemaan asiasta. Mietin vain sitä, että miltäköhän tuntuu jostakin saada puhelu, jossa syytetään asiasta mihin ei ole kyseisellä ihmisellä osaa eikä arpaa. No, onneksi en näe tuota ihmistä juuri missään...
joka minua on myös syyttänyt:) No ei se mitään en ole hakkeri kumminkaan. Mitä palomuuria käytät, trojanohjelmakin olis tarpeen jos sellasta pelkäät...
- ..................
sinä olet se persoona kirjoitti:
joka minua on myös syyttänyt:) No ei se mitään en ole hakkeri kumminkaan. Mitä palomuuria käytät, trojanohjelmakin olis tarpeen jos sellasta pelkäät...
en tiedä, estääkö palomuuri pahemman luokan hakkeria (en tarkoita tässä sinua, vaan yleisesti ottaen asiaa).
Ja jos järkeviä ollaan, ei tällä minun koneellani varmaan yhtään ketään ole.
Se vain hämää, kun erään kaverinikin hiiri alkoi liikkua selkeästi itsestään sen jälkeen, kun oli käynyt katsomassa "hakkerin" kuvia netistä. Sitä ennen se ei ollut hänellä lainkaan liikahtanut. Ei yhtäkään milliä itsestään. - ...................
Mutta saattaa olla niin, että niiltä sivuilta leviää joku viirus, jonka jälkeen hiiri epäsäännöllisen ajoin alkaa itsestään liikkua.
En sitten tiedä................. Olen varmasti syyttänyt väärää henkilöä asiasta! Ups... - hakkerin kuva oli?
No tuo nyt ole kuin pienipila, vähän samanlainen kun cd aukee ja menee kiinni itsestään...
- .................
paljastaa hänen kuviensa sijaintia, koska hän on kokonaan ulkona tästä asiasta.
On se niin hupsua, että olen syyttänyt ihmistä, jolla ei ole osuutta eikä arpaa asiaan :D
- ...........
soittanut hänelle puhelimella ja sanonut, että "joko olet hakkeroitunut koneelleni tai sitten olen hullu"
:D :D :D - .....................
........... kirjoitti:
soittanut hänelle puhelimella ja sanonut, että "joko olet hakkeroitunut koneelleni tai sitten olen hullu"
:D :D :Den ole kuitenkaan mikään hullu, vaan VAINOHARHAINEN.
Mutta sana ehti levitä... Hän soitti veljeni kaverit läpi ja oli tiedustelevinaan veljeni numeroa. Todellisuudessa hän halusi kaikille kertoa, mitä olen mennyt puhelimessa möläyttämään. Kai se on sitten niin loukkavaa kuulla jotain tuollaista, että siitä pitää kaikille juoruta... eli ihan ymmärrettävää toisaalta. - kummiskin
..................... kirjoitti:
en ole kuitenkaan mikään hullu, vaan VAINOHARHAINEN.
Mutta sana ehti levitä... Hän soitti veljeni kaverit läpi ja oli tiedustelevinaan veljeni numeroa. Todellisuudessa hän halusi kaikille kertoa, mitä olen mennyt puhelimessa möläyttämään. Kai se on sitten niin loukkavaa kuulla jotain tuollaista, että siitä pitää kaikille juoruta... eli ihan ymmärrettävää toisaalta.kauvan jaksanut syytellä ihmisiä... Miten se sinun hakkerointi oikeen on. Oletko hakkeri?
- ..........
en ole kuitenkaan mikään hullu, vaan VAINOHARHAINEN.
Mutta sana ehti levitä... Hän soitti veljeni kaverit läpi ja oli tiedustelevinaan veljeni numeroa. Todellisuudessa hän halusi kaikille kertoa, mitä olen mennyt puhelimessa möläyttämään. Kai se on sitten niin loukkavaa kuulla jotain tuollaista, että siitä pitää kaikille juoruta... eli ihan ymmärrettävää toisaalta.tämä hiiri vain yhä pelottaa. Se liikkuu välillä silleen hitaasti ja hieman epäsymmetrisesti, aivan kuin käden tärinä näkyisi siinä.
- ...........................
kummiskin kirjoitti:
kauvan jaksanut syytellä ihmisiä... Miten se sinun hakkerointi oikeen on. Oletko hakkeri?
Enkä ole tarkoittanut näitä "syytösviestejäni" kenellekään todelliselle palstan kävijälle, vaan ainoastaan sille kuvittelemalleni hakkerille. Tyypille, jonka kuvia olen katsonut netistä ja jonka jälkeen hiiri on alkanut sekoilla. Niin minun kuin myös kaverini koneella.
- Johdolla
.......... kirjoitti:
tämä hiiri vain yhä pelottaa. Se liikkuu välillä silleen hitaasti ja hieman epäsymmetrisesti, aivan kuin käden tärinä näkyisi siinä.
oleva se hiiri, niillä on tapana liikkua. Testaa toista hiirtä...
Johdolla kirjoitti:
oleva se hiiri, niillä on tapana liikkua. Testaa toista hiirtä...
Kuinka niillä nyt on sillälailla tapana liikkua? Eikö silloin koneessa ole vikaa vai?
On vielä viirusohjelmakin koneelle asennettu suojaamaan kaikenlaisilta haittaohjelmilta, mutta silti hiiri itsestään liikkuu. Välillä raivokkaammin, välillä lempeämmin. Koko aikaa se ei kuitenkaan liiku, vaan yleensä siinä kahdeksan maissa illalla. Suunnilleen siis. Se tosin melko paljon vaihtelee. - se on tehnyt sitä
Kuinka niillä nyt on sillälailla tapana liikkua? Eikö silloin koneessa ole vikaa vai?
On vielä viirusohjelmakin koneelle asennettu suojaamaan kaikenlaisilta haittaohjelmilta, mutta silti hiiri itsestään liikkuu. Välillä raivokkaammin, välillä lempeämmin. Koko aikaa se ei kuitenkaan liiku, vaan yleensä siinä kahdeksan maissa illalla. Suunnilleen siis. Se tosin melko paljon vaihtelee.joskus, mutta se on ollut johdosta kiinni. Onko se valolla vai kuulalla oleva hiiri?
- .....................
On vielä viirusohjelmakin koneelle asennettu suojaamaan kaikenlaisilta haittaohjelmilta, mutta silti hiiri itsestään liikkuu. Välillä raivokkaammin, välillä lempeämmin. Koko aikaa se ei kuitenkaan liiku, vaan yleensä siinä kahdeksan maissa illalla. Suunnilleen siis. Se tosin melko paljon vaihtelee.on se, kun kone käyttäytyy "tietyn kaavan mukaisesti".
Kerran esimerkiksi kirjoitin tänne jotain tyyliin "Hakkeri, painu jo v*ttuun". Ei kulunut aikaakaan kunnes hiiri alkoi taas raivokkaasti heilua näytön puolelta toiselle. Sen jälkeen avasin yhden tekstitiedoston ja aloin kirjoittamaan siihen omiani. Yhtäkkiä huomasin, että joihinkin sanoisin oli tullut kolme konsonanttia perätysten (esim. kelllari), vaikka ihan rauhallisesti ja huolellisesti koko ajan kirjoitin (ja samalla tarkkailin mahdollisia virheitä). - ...................
se on tehnyt sitä kirjoitti:
joskus, mutta se on ollut johdosta kiinni. Onko se valolla vai kuulalla oleva hiiri?
Tiedän, että koko juttu on ollut vain mielikuvitustani, mutta silti se häiritsee!
- Spooky
on se, kun kone käyttäytyy "tietyn kaavan mukaisesti".
Kerran esimerkiksi kirjoitin tänne jotain tyyliin "Hakkeri, painu jo v*ttuun". Ei kulunut aikaakaan kunnes hiiri alkoi taas raivokkaasti heilua näytön puolelta toiselle. Sen jälkeen avasin yhden tekstitiedoston ja aloin kirjoittamaan siihen omiani. Yhtäkkiä huomasin, että joihinkin sanoisin oli tullut kolme konsonanttia perätysten (esim. kelllari), vaikka ihan rauhallisesti ja huolellisesti koko ajan kirjoitin (ja samalla tarkkailin mahdollisia virheitä).No en tiedä mitä se vois olla... Nyt näyttänee porukkaa tuleneen takas. Että ei muutako 190cm esiin;)
- ............
Spooky kirjoitti:
No en tiedä mitä se vois olla... Nyt näyttänee porukkaa tuleneen takas. Että ei muutako 190cm esiin;)
putosin kärryiltä..
- puhalla välillä
Tiedän, että koko juttu on ollut vain mielikuvitustani, mutta silti se häiritsee!
siihen lamppuun, siihen riittää että siinä on pölynhiukkanen tai hius niin se aiheuttaa häiriön, silloin se ruukaa liikkua.
- .................
puhalla välillä kirjoitti:
siihen lamppuun, siihen riittää että siinä on pölynhiukkanen tai hius niin se aiheuttaa häiriön, silloin se ruukaa liikkua.
on hirveästi erilaisia. Osa on jäykkiä ja lyhyitä, kuin jonkun toisen ihmisen ohjaamia (olen aikeissa painaa jotakin nappulaa, mutta hiiri meneekin nappulan päältä takaisin siihen viereen). Sitten on myös niinsanottuja matkimisliikkeitä. Esim. teen hiirellä suurta neliön liikettä näytölleni ja vähän ajan päästä hiiri tekee itsestään neliön muotoisen liikkeen, mutta jännällä tavalla (ei mitenkään symmetrisesti, vaan aivan kuin jonkun käsi liikuttaisi sitä). Lisäksi muita mahdollisia liikkeitä on alakulmassa olevan kellon näyttäminen illan kuluessa (sitä ei näytetä päivällä, vaan aina joskus illalla) ja hiiren meneminen täysin itsestään ikkunassa olevan ruksin päälle.
- viirus ohjelma sivulla
................. kirjoitti:
on hirveästi erilaisia. Osa on jäykkiä ja lyhyitä, kuin jonkun toisen ihmisen ohjaamia (olen aikeissa painaa jotakin nappulaa, mutta hiiri meneekin nappulan päältä takaisin siihen viereen). Sitten on myös niinsanottuja matkimisliikkeitä. Esim. teen hiirellä suurta neliön liikettä näytölleni ja vähän ajan päästä hiiri tekee itsestään neliön muotoisen liikkeen, mutta jännällä tavalla (ei mitenkään symmetrisesti, vaan aivan kuin jonkun käsi liikuttaisi sitä). Lisäksi muita mahdollisia liikkeitä on alakulmassa olevan kellon näyttäminen illan kuluessa (sitä ei näytetä päivällä, vaan aina joskus illalla) ja hiiren meneminen täysin itsestään ikkunassa olevan ruksin päälle.
Käy täällä katsomassa netscan:www.pc-cillin.com
Ehkä se löytää jotain siitä koneesta... - ................
viirus ohjelma sivulla kirjoitti:
Käy täällä katsomassa netscan:www.pc-cillin.com
Ehkä se löytää jotain siitä koneesta...on jo aktivoitu virusohjelma, mutta ehkä nuo sivut sitten tosiaan viimeistään vasta tunnistavat kyseisen viiruksen..?
Kiitos vinkistä. - etsintään!
on jo aktivoitu virusohjelma, mutta ehkä nuo sivut sitten tosiaan viimeistään vasta tunnistavat kyseisen viiruksen..?
Kiitos vinkistä.Kyllä se löytää jos siellä on jotain pöpöjä. Ei se välttämättä viirus tarvi olla se voi olla trojaani tai mato...
- ..............................
on jo aktivoitu virusohjelma, mutta ehkä nuo sivut sitten tosiaan viimeistään vasta tunnistavat kyseisen viiruksen..?
Kiitos vinkistä.En tunne huonoa omaatuntoa, koska en näe tuota tyyppiä juuri missään. Ajatelkoon hän minusta mitä lystää, ei sillä ole kovin suurta merkitystä elämäni kannalta.
- .........
etsintään! kirjoitti:
Kyllä se löytää jos siellä on jotain pöpöjä. Ei se välttämättä viirus tarvi olla se voi olla trojaani tai mato...
ok. Itse en vain tiedä näistä mitään.......
Mutta joka tapauksessa, nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä sinulle ja kaikille! - meneppä
.............................. kirjoitti:
En tunne huonoa omaatuntoa, koska en näe tuota tyyppiä juuri missään. Ajatelkoon hän minusta mitä lystää, ei sillä ole kovin suurta merkitystä elämäni kannalta.
koisiin siitä että jaksat taas huomenna etsiä sitä prinssiä;) Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277