huuhaalla?
Melkein täysikuu ja Bluesradio revittää...oi tätä tuskaa....ja autuutta...
Yksinkö valvon
9
421
Vastaukset
- kipparinoma
soi blues.....sininen ikävän blues...Tahtoo jazzin takas...tahoo...Iloisen...hauskan...elämää täynnä olevan.....Hemmetin työ,kun vie naisesta mehut kokonaan:o/
- NoitaNainen
tulee takaisin vielä. Ja nainenkin vielä sulle piristyy :)
- kipparinoma
Nuukahtanut olento vain olen..ja tää nainen pöngahtaa aina pinnalle.....Aina:o))
Sinulla on muuten ihana unelma...haave.....Mä olen antanut kodin ja rakkautta muillekkin lapsille,kuin omille....Tahtonut osaltani auttaa...Koko maailman lasten hädän rinnalla....se apu vain niin pieni....:o/ - NoitaNainen
kipparinoma kirjoitti:
Nuukahtanut olento vain olen..ja tää nainen pöngahtaa aina pinnalle.....Aina:o))
Sinulla on muuten ihana unelma...haave.....Mä olen antanut kodin ja rakkautta muillekkin lapsille,kuin omille....Tahtonut osaltani auttaa...Koko maailman lasten hädän rinnalla....se apu vain niin pieni....:o/en osaa taikoa maailman lasten hätää pois :(
..itkua väännän kyöpelissä...
onneksi omat ovat saaneet rakkautta...liikaakin..
jos koskaan liikaa voi rakastaa... - kipparinoma
NoitaNainen kirjoitti:
en osaa taikoa maailman lasten hätää pois :(
..itkua väännän kyöpelissä...
onneksi omat ovat saaneet rakkautta...liikaakin..
jos koskaan liikaa voi rakastaa...rakkautta...Niitä ei koskaan liikaa....Maailmassa niin paljon hätää....sydän itkee usein...Mä autan ihmisiä päivittäin kaikin voimin...autan ja välitän....Nyt akut hetkellisesti tyhjät...olo nuukahtanut....Mut huomenna....taas...nousen vuoteesta entistä ehompana...Ja mieli toivoa..uskoa ja ennen kaikkea rakkautta tulvillaan....:o)))
- NoitaNainen
kipparinoma kirjoitti:
rakkautta...Niitä ei koskaan liikaa....Maailmassa niin paljon hätää....sydän itkee usein...Mä autan ihmisiä päivittäin kaikin voimin...autan ja välitän....Nyt akut hetkellisesti tyhjät...olo nuukahtanut....Mut huomenna....taas...nousen vuoteesta entistä ehompana...Ja mieli toivoa..uskoa ja ennen kaikkea rakkautta tulvillaan....:o)))
kun jaksat auttaa...noitaeläkkeestäni menee osa unisefiin ja osa toivon tähti-projektiin..siltikin omatuntoa kolkuttaa..
mene nyt unille, että olet huomenna rautaa.. tämä täti lähtee unille kans...ehkä.... - kipparinoma
NoitaNainen kirjoitti:
kun jaksat auttaa...noitaeläkkeestäni menee osa unisefiin ja osa toivon tähti-projektiin..siltikin omatuntoa kolkuttaa..
mene nyt unille, että olet huomenna rautaa.. tämä täti lähtee unille kans...ehkä....jostakin syyllinen olo...aina....Hyvää yötä...Jaksetaan auttaa....ei syyllistetä itseämme enempää....Vaikea ummistaa silmiään...mä tiedän...Jaksa sä..ja halaa:o)))))))
- NoitaNainen
kipparinoma kirjoitti:
jostakin syyllinen olo...aina....Hyvää yötä...Jaksetaan auttaa....ei syyllistetä itseämme enempää....Vaikea ummistaa silmiään...mä tiedän...Jaksa sä..ja halaa:o)))))))
sinnekkin :)
- minunkin mehut
tällä viikolla ja sen tähden menimme sänkyyn jo 21 jälkeen.Nukuin melkein 10 tuntia joka on minulle tosi harvinaista kun herään arkisin ennen 6:tta ja pääsen nukkumaan 23 kieppeillä.Nyt siis hetken kahvia tässä nautin ja sitten lähdemme kauppaan levänneenä.Näyttää se tuo kunnon uni vaikuttavan mielialaan todella paljon ja suosittelen sitä kaikille tietyin väliajoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733