Onko joillakin rinnat oikeasti KASVANUT (ei turvonnut) Diane Novan käytön aikana? Kauan siihen oli mennyt aikaa? Itse oon syöny nyt 3 laattaa ja mielestäni rinnat on hieman isommat mutta pysyy samassa kuppikoossa (a-kuppi :/) niin toivon kovasti että ne vielä tästä kasvaisivat. Onko toi 3 laattaa vielä liian vähän? Mitkä muut merkit on aiheuttanut rintojen kasvun? Ja sit vielä yks tärkeä kysymys: jos joillakin on rinnat kasvanut niin onko ne pysynyt saman kokoisina pillereiden lopettamisen jälkeenkin?
Toivottavasti joku osais vastata! :)
Diane Nova ja rintojen kasvu
24
5841
Vastaukset
- sivuvaikutusko...
Anteeksi nyt vain, mutta isompien rintojenko vuoksi niitä pilsuja popsit?! Mieti vähän!!!
- Anna*
Ootko ihan tyhmä? Kuka nyt e-pillereitä söis kasvattaakseen rintoja? Jos et osaa vastata niin on parempi olla hiljaa! Ja jos niin paljon haluat tietää niin syön niitä pillereitä aknen hoitoon ja ehkäisyyn! Ja oon kuullut että joillain kasvaa rinnat pillereillä ja mulle se olisi todellakin toivottu sivuvaikutus!!
- äijä
Anna* kirjoitti:
Ootko ihan tyhmä? Kuka nyt e-pillereitä söis kasvattaakseen rintoja? Jos et osaa vastata niin on parempi olla hiljaa! Ja jos niin paljon haluat tietää niin syön niitä pillereitä aknen hoitoon ja ehkäisyyn! Ja oon kuullut että joillain kasvaa rinnat pillereillä ja mulle se olisi todellakin toivottu sivuvaikutus!!
Minulla on joitakin ystäviä joilla suuret rinnat mutteivat itse ole hirmuinnoissaan tästä luojan lahjasta monistakin syistä. Rajoittaa kuulemma liikuntaharrastuksia. Juoksun ,ratsastuksen ja kamppailulajien harrastaminen on kuulemma hankalaa koska tarpeeksi tukevia liivejä ei saa kuin teetättämällä ja se on tyyristä se. Sitten ovat nämä vähä-älyiset miehenpuolet jotka eivät saa katsettaan irti edes puhuessaan. Ja monet miehet pitävät pienistä rinnoista. Ja kasvavathan ne sitten raskauden myötä. Ja ehkäisyn tarpeesta päätellen sinulla ukko joka pitää sinusta kokonaisuutena eikä parina maitorauhasia joten kaikki periaatteessa hyvin vai mitä?
- asiaa !
äijä kirjoitti:
Minulla on joitakin ystäviä joilla suuret rinnat mutteivat itse ole hirmuinnoissaan tästä luojan lahjasta monistakin syistä. Rajoittaa kuulemma liikuntaharrastuksia. Juoksun ,ratsastuksen ja kamppailulajien harrastaminen on kuulemma hankalaa koska tarpeeksi tukevia liivejä ei saa kuin teetättämällä ja se on tyyristä se. Sitten ovat nämä vähä-älyiset miehenpuolet jotka eivät saa katsettaan irti edes puhuessaan. Ja monet miehet pitävät pienistä rinnoista. Ja kasvavathan ne sitten raskauden myötä. Ja ehkäisyn tarpeesta päätellen sinulla ukko joka pitää sinusta kokonaisuutena eikä parina maitorauhasia joten kaikki periaatteessa hyvin vai mitä?
Kaikessa tuossa olet kyllä ehdottoman oikeassa! Toivottavasti alkuperäinen lukee tekstisi huolella ja ottaisi vaikka opikseen tuosta.
- on itse...
Anna* kirjoitti:
Niin minä vähän arvelinkin. Että olet keskenkasvuinen teinitytterö. Mietihän uudestaan niihin seksipuuhiinkin ryhtymistä, yleensä siihen tarvitaan edes jonkinlaista kypsyyttä. Anteeksi että vastasin, et näemmä huonon itsetuntosi vuoksi kestä minkäänlaista kritiikkiä. Ystävällisesti kysyin asiaa sinulta, mutta eihän siinä mitään, jos painavat rinnat haluat joista voi olla terveydellistäkin haittaa, esim. hartiat painuvat kasaan ja selkä kipeytyy, käytännössä voi olla todella vaikeaa harrastaa liikuntaa yms. Olen niin monen isorintaisen kuullut valittavan hankalia rintojaan, pienennyttäisivät jos suinkin mahdollista. Että ihan sinun parastasi ajattelin, mutta et taida osata olla kiitollinen - niistä luonnollisista, ei-pillereillä-kasvatetuista rinnoistakaan. Valitettavaa on ettet uskalla hyväksyä itseäsi sellaisena ja sen kuppikokoisena kuin olet. Mutta sehän ei tietenkään ole minun ongelmani vaan sinun. Teini-iässä usein tytöillä on sellainen ulkonäkökompleksi, rinnoistakin valitetaan että ovat liian pienet vaikkeivat olisi vielä iän vuoksi kasvaneet edes täyteen mittaansa! Malttia, kyllä se aikuisuus sieltä, joskus, tulee Sinunkin kohdallesi ! :)
- Anna*
on itse... kirjoitti:
Niin minä vähän arvelinkin. Että olet keskenkasvuinen teinitytterö. Mietihän uudestaan niihin seksipuuhiinkin ryhtymistä, yleensä siihen tarvitaan edes jonkinlaista kypsyyttä. Anteeksi että vastasin, et näemmä huonon itsetuntosi vuoksi kestä minkäänlaista kritiikkiä. Ystävällisesti kysyin asiaa sinulta, mutta eihän siinä mitään, jos painavat rinnat haluat joista voi olla terveydellistäkin haittaa, esim. hartiat painuvat kasaan ja selkä kipeytyy, käytännössä voi olla todella vaikeaa harrastaa liikuntaa yms. Olen niin monen isorintaisen kuullut valittavan hankalia rintojaan, pienennyttäisivät jos suinkin mahdollista. Että ihan sinun parastasi ajattelin, mutta et taida osata olla kiitollinen - niistä luonnollisista, ei-pillereillä-kasvatetuista rinnoistakaan. Valitettavaa on ettet uskalla hyväksyä itseäsi sellaisena ja sen kuppikokoisena kuin olet. Mutta sehän ei tietenkään ole minun ongelmani vaan sinun. Teini-iässä usein tytöillä on sellainen ulkonäkökompleksi, rinnoistakin valitetaan että ovat liian pienet vaikkeivat olisi vielä iän vuoksi kasvaneet edes täyteen mittaansa! Malttia, kyllä se aikuisuus sieltä, joskus, tulee Sinunkin kohdallesi ! :)
anteeks toi purkaus, Diane Novat kuten varmaan huomasitte aiheuttaa mulle ärtyisyyttä! Enkä oo mikään teini vaan 20v, oon välillä vähän lapsellinen ..:D Ja aloitin pillerit vasta 2kk sitten! Ja enhän mä sanonut että rinnat nyt varmasti kasvavat dd kokoisiksi etten pystyis urheilla jne! Mä vaan kysyin et jos joillain on kasvanut niin kauanko kesti, semmoset B- kupit ois ihan sopivat mulle!! Ja kyllä mä tykkään itsestäni vaikka oonkin pienirintainen, mut kuka a-kupin omaava nainen ei haluais isommat rinnat?! Ja oikeasti en kyllä missään vaiheessa kysynyt mistään haitoista jne!
- Anna*
äijä kirjoitti:
ihan kun rinnat voi olla joko pienet tai ylisuuret teidän mielestä!! Tuskin mulle kasvaisi jotkut dd-kokoiset!! Kun oon muutenkin aika laiha. Eikä ne tod. ole mulle mikään ongelma. Miks ihmiset ymmärtää kaiken aina väärin!? En mä edes ajattele mun rintojen kokoa yleensä, et ihan sama minkälaiset ne on, mut kun kuulin että pillerit saattaa kasvattaa niitä niin vähän innostuin, semmonen b-kuppi olis tosi hyvä, ja haluan vaan tietää jos joillan ne on kasvanut niin kauan kesti!! Ja kyllä se mun "ukko" pitää mun rinnoista, on monesti kehunut! Siis ei se mulle mikääm ongelma ole, vaan teille ilmeisesti kun ootte näköjään niin sitä vastaan että joillain kasvaa rinnat e-pillereillä!!...:D
- lopeta miettiminen.
Anna* kirjoitti:
anteeks toi purkaus, Diane Novat kuten varmaan huomasitte aiheuttaa mulle ärtyisyyttä! Enkä oo mikään teini vaan 20v, oon välillä vähän lapsellinen ..:D Ja aloitin pillerit vasta 2kk sitten! Ja enhän mä sanonut että rinnat nyt varmasti kasvavat dd kokoisiksi etten pystyis urheilla jne! Mä vaan kysyin et jos joillain on kasvanut niin kauanko kesti, semmoset B- kupit ois ihan sopivat mulle!! Ja kyllä mä tykkään itsestäni vaikka oonkin pienirintainen, mut kuka a-kupin omaava nainen ei haluais isommat rinnat?! Ja oikeasti en kyllä missään vaiheessa kysynyt mistään haitoista jne!
saat juuri haluamasi kokoiset rinnat.
- hieman enemmän
lopeta miettiminen. kirjoitti:
saat juuri haluamasi kokoiset rinnat.
Niin, tuo on totta. Kun hankkii implantit, niin ei tarvitse kärsiä e-pillereiden aiheuttamasta ärtyisyydestä. Ja, kokoonkin pystyy itse vaikuttamaan. Eikä ole enää riippuvainen hormoneista. Vähemmän siis sivuvaikutuksia.
- Miina
Anna* kirjoitti:
ihan kun rinnat voi olla joko pienet tai ylisuuret teidän mielestä!! Tuskin mulle kasvaisi jotkut dd-kokoiset!! Kun oon muutenkin aika laiha. Eikä ne tod. ole mulle mikään ongelma. Miks ihmiset ymmärtää kaiken aina väärin!? En mä edes ajattele mun rintojen kokoa yleensä, et ihan sama minkälaiset ne on, mut kun kuulin että pillerit saattaa kasvattaa niitä niin vähän innostuin, semmonen b-kuppi olis tosi hyvä, ja haluan vaan tietää jos joillan ne on kasvanut niin kauan kesti!! Ja kyllä se mun "ukko" pitää mun rinnoista, on monesti kehunut! Siis ei se mulle mikääm ongelma ole, vaan teille ilmeisesti kun ootte näköjään niin sitä vastaan että joillain kasvaa rinnat e-pillereillä!!...:D
Itselläni on ehkä 20 hyvää ystävää jotka syövät pillereitä, yhdelläkään kuppikoko ei pillereiden takia ole kuitenkaan kasvanut. En tietysti kiellä, etteikö pillerit voisi jollakin kasvattaa rintoja, mutta mihin tämä kasvu perustuisi? Monet kun vielä aloittavat pillerit alle 18-vuotiaina rintojen kasvuun löytyy syy normaalista kehityksestä, eikä pillereistä. Käsittääkseni pillerit kun eivät sisällä mitään "taikahormoonia", vaan synteettistä naishormoonia, samoja hormooneja joita löytyy kehosta kokoajan ja raskauden aikana.
Itselläni rinnat olivat pirun arat ja hieman turvonneet ensimmäisten liuskojen aikana, vähän sama tunne kuin kuukautisten aikaana ennen pillereitä. Eipä ne kuitenkaan kasvanneet, ennen kuin tuli hieman lisää lihaa luiden ympärille, mutta sekään ei johtunut pillereistä :) - Anna*
hieman enemmän kirjoitti:
Niin, tuo on totta. Kun hankkii implantit, niin ei tarvitse kärsiä e-pillereiden aiheuttamasta ärtyisyydestä. Ja, kokoonkin pystyy itse vaikuttamaan. Eikä ole enää riippuvainen hormoneista. Vähemmän siis sivuvaikutuksia.
Mitä ihmettä te selitätte? Mä syön e-pillereitä ja aion syödä jatkossakin akneen ja ehkäisyyn! Ja ois kiva saada samala isommat rinnat! Mut ei se oo mulle niin tärkeä asia että menisin sen takia johonkin leikkaukseen!! Ja kysynkin alunperin e-pillereistä enkä siitä millä muilla konsteilla saisin isommat rinnat! Enkä mistään muista sivuvaikutuksista "kärsi", eikä toi ärtyisyys ole vielä muodostunut ainakaan mulle miksikään ongelmaksi!
- ne hormonit
Anna* kirjoitti:
Mitä ihmettä te selitätte? Mä syön e-pillereitä ja aion syödä jatkossakin akneen ja ehkäisyyn! Ja ois kiva saada samala isommat rinnat! Mut ei se oo mulle niin tärkeä asia että menisin sen takia johonkin leikkaukseen!! Ja kysynkin alunperin e-pillereistä enkä siitä millä muilla konsteilla saisin isommat rinnat! Enkä mistään muista sivuvaikutuksista "kärsi", eikä toi ärtyisyys ole vielä muodostunut ainakaan mulle miksikään ongelmaksi!
jos sä noin kimpaantuneena tänne kirjoittelet vastauksia kun joku koettaa ajatella sun parasta, niin kyllä sä silloin kärsit ärtyisyydestä, ja se on pillereiden aikaansaannosta. lopeta ihan oman itsesi takia, niin on paljon helpompaa. tän palstan lukijoillakin - niillä jotka ajattelee muitakin ja kirjoittaa asiallisia vastauksia, toista ihmistä huomioiden. sun tapauksessa ei kenenkään takuulla ole tarkoitus arvostella sun elämän valintoja, ihmiset vaan haluaa varoittaa haittavaikutuksista. koska ethän, tietystikään, niistä itse voi tietää vielä, kun noin vähän aikaa pilsuja olet vasta syönyt. ei rintojen kasvulla ole mitään merkitystä ,jos koko ajan olo on kuin perseeseen ammutulla karhulla. tai ainakin luulisi sen olevan vähemmän arvoista.
- äijä
Anna* kirjoitti:
naisesta itsestä kiinni. Siis semmoinen sisäinen seksikkyys joka joka herättää semmoisen eläimellisen vetovoiman. En osaa tämän paremmin selittää ,siispä kerron esimerkin. Eräs parhaista ystävistäni on vähän yli parikymppinen,mallinmittainen, vaalea ja a-kuppinen. Ystävättäreni ratsastaa hevosella säänöllisesti joten takamus ja koko muukin kroppa pysyvät kunnossa. Tässä neidossa on semmosta viatonta seksikkyyttä joka saa miehet hullaantumaan häneen ilman että hän tekee oikeastaan mitään. Ja tää mimmi on oikea siveyden sipuli joten kyse ei voi olla kärpäset raadon ympärillä -ilmiöstä. Myöskään pukeutuminen ei ole yltiöpäisen seksikästä. Siinä on vaan jotain semmoista selittämätöntä ovat miehet sanoneet. Itse olen immuuni tämän seireenin viehätysvoimalle sillä olen tuntenut hänet pikkulikasta ja ystävyyssuhteissa se toisen glamouri haihtuu niin kuin siinä mielessä. Mutta olen kokenut saman erään toisen naisen kohdalla joka on ystäväni täydellinen vastakohta lyhyt, muodokas tummahiuksinen ja silmäinen. Ja se sopivan käheä ääni, ja se ruskeisiin silmiin saakka ulottuva hymy joka paljasti hymykuopat. Vaitettavasti joku muukin oli ymmärtänyt hyvän päälle ja hän oli varattu. Siis olisin antanut oikean käteni jos nuo silmät olisivat tuikkineet minulle hänen ollessaan allani. Yksikään nainen ei ole herättänyt mitään tuollaista sen jälkeen. Että ei se seksikkyys niitten rintojen koosta oo kiinni. Mä itse kiinnitän huomioni takamukseen sillä se on lahjomaton mittari millaista elämää viettää. Ja kiinteä peppu antaa viitteitä sitä että lantionpohjan lihaksetkin ovat kunnossa mikä vaikuttaa naisen orgasmiin ja miksei miehenkin nautintoon.
- nnn
on itse... kirjoitti:
mielestäni sekään ei ole kovin aikuistaista käytöstä, rueta haukkumaan pennuksi ymym jos täällä jotain kysyy. Tässäkin alku lähti pelkästään kysymyksellä voiko se rintojen kasvu olla mahdollista. Ei viitattu siihen että syön pillereitä koska haluan tissit.
- Anna*
ne hormonit kirjoitti:
jos sä noin kimpaantuneena tänne kirjoittelet vastauksia kun joku koettaa ajatella sun parasta, niin kyllä sä silloin kärsit ärtyisyydestä, ja se on pillereiden aikaansaannosta. lopeta ihan oman itsesi takia, niin on paljon helpompaa. tän palstan lukijoillakin - niillä jotka ajattelee muitakin ja kirjoittaa asiallisia vastauksia, toista ihmistä huomioiden. sun tapauksessa ei kenenkään takuulla ole tarkoitus arvostella sun elämän valintoja, ihmiset vaan haluaa varoittaa haittavaikutuksista. koska ethän, tietystikään, niistä itse voi tietää vielä, kun noin vähän aikaa pilsuja olet vasta syönyt. ei rintojen kasvulla ole mitään merkitystä ,jos koko ajan olo on kuin perseeseen ammutulla karhulla. tai ainakin luulisi sen olevan vähemmän arvoista.
ensiks vaikka olisinkin ärtyisä niin MÄ en siitä kärsi ja aion syödä niitä niin kauan kun on mahdollista sillä ne helpotti mun elämää niin monella tavalla, kun olin jo epätoivoinen aknen ja runsaiden kivuliaiden kuukautisten kanssa (puhumattakaan ihon ja hiusten rasvaisuudesta) ennen pillereitä että en aio lopettaa pillereitä pikku ärtyisyyden takia (joka oli tässä tapauksessa aiheellista) tai sen takia että SÄ sen haluat! Joillakin taitaa olla tekstin ymmärtämisvaikeuksia, kun mä kysyin rintojen kasvusta ja mulle vastaukseksi aletaan jauhaa itsevarmuudesta, silikoneista, siitä miks syön pillereitä rintojen kasvattamiseksi, ja että täällä palstalla mulle tuntemattomat ihmiset ajattelee mun parasta! Salli mun nauraa!
- Anna*
äijä kirjoitti:
naisesta itsestä kiinni. Siis semmoinen sisäinen seksikkyys joka joka herättää semmoisen eläimellisen vetovoiman. En osaa tämän paremmin selittää ,siispä kerron esimerkin. Eräs parhaista ystävistäni on vähän yli parikymppinen,mallinmittainen, vaalea ja a-kuppinen. Ystävättäreni ratsastaa hevosella säänöllisesti joten takamus ja koko muukin kroppa pysyvät kunnossa. Tässä neidossa on semmosta viatonta seksikkyyttä joka saa miehet hullaantumaan häneen ilman että hän tekee oikeastaan mitään. Ja tää mimmi on oikea siveyden sipuli joten kyse ei voi olla kärpäset raadon ympärillä -ilmiöstä. Myöskään pukeutuminen ei ole yltiöpäisen seksikästä. Siinä on vaan jotain semmoista selittämätöntä ovat miehet sanoneet. Itse olen immuuni tämän seireenin viehätysvoimalle sillä olen tuntenut hänet pikkulikasta ja ystävyyssuhteissa se toisen glamouri haihtuu niin kuin siinä mielessä. Mutta olen kokenut saman erään toisen naisen kohdalla joka on ystäväni täydellinen vastakohta lyhyt, muodokas tummahiuksinen ja silmäinen. Ja se sopivan käheä ääni, ja se ruskeisiin silmiin saakka ulottuva hymy joka paljasti hymykuopat. Vaitettavasti joku muukin oli ymmärtänyt hyvän päälle ja hän oli varattu. Siis olisin antanut oikean käteni jos nuo silmät olisivat tuikkineet minulle hänen ollessaan allani. Yksikään nainen ei ole herättänyt mitään tuollaista sen jälkeen. Että ei se seksikkyys niitten rintojen koosta oo kiinni. Mä itse kiinnitän huomioni takamukseen sillä se on lahjomaton mittari millaista elämää viettää. Ja kiinteä peppu antaa viitteitä sitä että lantionpohjan lihaksetkin ovat kunnossa mikä vaikuttaa naisen orgasmiin ja miksei miehenkin nautintoon.
no mä nyt satun haluamaan isommat rinnat, anteeks vaan onks siinä sulla joku ongelma?;) Kiitti kuitenkin opettavaisesta tarinasta :D
- kasva
vaan turpoaa ja heti kun lopetat pilsut palautuvat ennalleen!
- käyttämään
Siinä olikin asiantunteva vastaus. Niinhän se menee, "kasvattajien" harmiksi. Eli pillereihin koukkuuntuu, jos isommat rinnat haluaa pitää.
- minä
mulla kävi ikävä kyllä niin että rinnat kasvoivat yli yhden kuppikoon, käytän pillereitä edelleen, koska ainoat muuten jotaka sopivat hyvin ja autaavat akneen. ongelmaksi muodostuikin se että aloittaessani pillereiden käytön minulla oli jo c-kupin rinnat ja nyt ne ovat d-dd ja kun ympärysmitta on 73cm, ei rintaliivejä löydy enää mistään :(
- Anna V
Minulla oli D-kupin rinnat aloittaessani Diane Nova- pillerien syömisen. Eivät turvonneet tai kasvaneet siitä yhtään mihinkään vaikka aikani noita hormonipommeja söin. En olisi kyllä halunnutkaan mitään turvonneita rintoja, sillä omani ovat niin luonnolliset ja kauniit.
Sellaiset luonnollisen suuret ja hyvännäköiset rinnat kuin minulla tulevatkin geeneistä, ei mistään pillereistä. Olen niistä aiheesta ylpeä. Kaikilla sukuni naisilla on upeat rinnat. Kiitos geenien! - lollotin
sinuna miettisin vähän sitä että jos noi pillerit tekee sut noin ärtyneeksi niin kannattaisi lopettaa..pillerit ei taida sulle sopia.siitä on vaan haittaa jos käyttää niitä eikä ne sovi. mulla itelläni kasvoi rinnat b:stä c:hen kahden laatan jälkeen.ei sun rintas siitä kasva enää.
- Anna*
oon lukenut vanhoja keskusteluja ja jotkut kertoi että kyllä ne rinnat kasvoi, joillakin a:sta c:hen! Ja että joillakin ne pysyivät lopettamisen jälkeenkin samanlaisina. Ja joillakin kesti jopa puol vuotta, että on mullakin vielä toivoa :P ja kyllä nää pillerit mulle sopii, on vaan aika ärsyttävää kun kysyn yhtä ja ihmiset jakelee jotain ilmaisia neuvoja mitä mä en edes kysynyt. Onks niin vaikea hyväksyä että joku syö e-pillereitä ja vielä kasvattaa niillä rintoja?:P Ja vaikka olisinkin jonkun mielestä liian ärtyisä niin tuskin se johtuu pillereistä sillä kun oon tässä miettinyt niin sitä esiintyi ennenkin.:P
- ofelia
joillain harvoilla saattaa kasvaa, vaikutuksen huomaa tosin aika nopeasti..Tuo on muuten aika typerää alkaa mollaamaan tuolla lailla toista, eikö se nyt ole ihan asiallista kysyä että onko jollain kasvanut rinnat kun on syönyt pilsuja! ihan niinku kukaan ei edes saisi toivoa että rinnat kasvaisi, aika typerää.Sitäpaitsi kyllä mullaki alkaisi sapet kiuhumaan jos kaikki alkaisi jauhaan jotain shittiä mikä ei vastaisi kysymykseeni.
- Anna*
tiedosta ja ymmärryksestä!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi634832Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1124558- 794030
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963917Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222964- 352708
- 282637
- 372632
- 382599
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232464