Heippa jumala!
Tehdäänkö diili? Minulla on hirvittäviä vaikeuksia uskoa sinun olemassaoloosi. Siitä syystä joudun mm . tällä palstalla kärsimään seuraajiesi ahdistelusta. Se on kovin ikävää. Ymmärrät varmaan, kun sinuakin niin kovasti on joskus ahdisteltu. Tai ainakin sitä poikaasi.
Ehdotan seuraavaa: Koska sinä kuulemma olet kaikkivaltias, niin valtasi varmaan ylettyisi sitten myös tällä palstalla liikkuviin hihhuleihin. Eikö niin? No hyvä.
Sovitaan niin, että jos sinä huolehdit siitä, etteivät nuo hihhulit hyöri enää täällä, niin minä lupaan ruveta uskomaan sinuun. Eli aika helposti nyt saisit yhden uuden lampaan laumaasi. Helppo homma sinulle. Joten anna seuraajillesi nyt käsky siitä, että poistuvat täältä.
Annoitko käskyn? Hyvä.
Jos hihhulit eivät enää ilmaannu tälle palstalle, alan todellakin uskoa sinun olemassaoloosi. Jos taas nämä seuraajasi yhä täällä vierailevat, joudun toteamaan, ettei sinua taida sitten ollakkaan. Koska kai sinä nyt kuulisit tämän yhden pienen ihmisen toiveen, jos kerta niin hyvä ja rakastava isukki olet.
Joten , oi kaikkivaltias, näytä mahtisi!
Terveisin Lauri Lammas
Huhuu jumala!!!!
4
371
Vastaukset
- Rauli Rusakko
(pompin tänne metsän reunaan seuraamaan miten käy. Minulla on isot korvat, joten kuulen lähestyvien krisselien sandaalien äänen kaukaakin.)
(PS. Ootko muuten miettinyt, jos ei kukaan krisseli vastaakaan sulle? Joudut menemään Herran huoneeseen rukoilemaan sanojasi takaisin! heh-heh!)- Lauri Lammas
Minä tässä taas!
Jos herran karitsat todellakin kirmaavat lopullisesti toisille niityille tältä palstalta , niin minä liityn ilomielin heidän laumaansa. Koska eikös jokaisessa laumassa ole aina se yksi musta lammas?
Nyt täytyy lähteä muualle määkimään.
Lare
- Isukkisi
Parahin Lauri Lammas. Nyt on niin, että kaikilla on vapaus ajatella ja uskoa ja ottaa kantaa -ilman pakkoa.
- Lauri Lammas
Voi iskä...voi ei.
Sä et sitten ollutkaan kaikkivaltias. Nyt mä en pääsekään viheriäisille niityille kirmaamaan niiden karitsojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724929Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134640- 804113
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1004029Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223044- 352788
- 282727
- 372702
- 392683
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232534