Missä auto(tarvike)liikkeessä olet saanut parasta palvelua? Vai oliko palvelua ollenkaan?
Gallup: Missä autoliikkeessä
8
2377
Vastaukset
- näkökulma
olen käyny monessakin auto ja -tarvikeliikkeessä enkä missään ole saanut kunnon palvelua. pitäis varmaan kulkea yläosattomissa että MIEHET tiskin takana tai kopeissaan lopettaisivat pasianssin pelaamisen ja huomioisivat maksavan asiakkaan. mutta pakkohan se auto on jostain ostaa ja jossain huollattaa, ne ovatkin seikkailuja ne.
- olarin veho
On tullut asioitua vaikka kuinka monessa, mutta ainut tyhmpeä vastaan tulllut on olarin veho. Jokainen kerta siellä vituttaa, mutta joskus sielläkin erehtynyt käymään ja vielä kahdesti.
- Auto
Aritassa
- naisautoilija
Auto-Sunilla ja Me-autossa saa hyvää palvelua Lpr:ssa, Kaivokselan Biliassa samoin. Huonoa (tai ainakin parantamisen varaa löytyy) Lpr:ssa Ripatilta ja Toyotalta -viimeiksi mainittujen liikkeiden kanssa ei kaupoissa edetty alun suunnittelua pitemmälle, vaan suunnattiin mielummin pk-seudulle, josta kävimme eilen auton ostamassa. (Vahingon)ilolla odotan, kun kotipaikan liikkeestä soitetaan (jos soitetaan) pyydettyjä tietoja ja voin kertoa, että myöhästyivät ;)
- Vantaalla
Ja siellä Petri Mielonen. Tasan ainut autokauppa koskaan, josta on jäänyt tosi hyvä mieli. Silloin 5-vuotias tyttärenikin totesi autoa noutaessamme, että jopas siinä oli kiva setä.
- Hyvä palvelu
Sekä myynnissä että huollossa erittäin hyvä palvelu
- Huonoin
Parasta palvelua olen saanut Kokkolan Autokuviosta(V.A.G). Pullaa ja kahvia ja mukava myyjä.
Huonointa palvelua olen saanut Kokkolan Ford liikkeestä. En saanut edes mennä koeajolle!
Kyseessä käytetyn hankinta. - Huonoin: VW Auto
Selvästi parasta palvelua olen saanut Espoon Laakkosella.
Huonointa suoritusta edustaa VW Auto Helsingin Herttoniemessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719