Hei!
Onko kellään kokemusta/tietoa selkärangan ahtaumasta ja puudutushoidosta? Etsin tietoa omaiselleni, en itselleni.
Kokemuksia:
- Miten se tehdään?
- Kauanko puudutus vaikuttaa?
- Kustannuksista ?
- Muuta, mitä tahansa asiaan liittyvää ?
En onnistu oikein hyvää tietoa löytämään googlesta _suomen kielellä_ , joten toivoisin apuja viisaammilta ja vinkkejä, mistä kannattaisi etsiä ! :-)
Hermokanavan ahtauma ja puudutushoito
2
1788
Vastaukset
- puudutushoito
Hei minulla on välilevynpullistuma jota ei saatu poistettua ja se ahtauttaa selkäydinkanavan.
Käyn myös puudutettavana kipupolilla ja se maksaa poliklinikka käynnin eli 22 euroa. Vielä viime kesänä puudutus kesti seitsemisen viikkoa mutta nyt viimeksi kun laitettiin sakraalipuudutus niin kesto ei ollut kun kuukauden.
sakraalipuudutus laitetaan tuonne alaselkään ja eihän se täysin kivutonta ole mutta kyllä sen kestää. sen jälkeen seurataan jonkin aikaa vointia ja pääsee lähtemään kotiin.
Epiduraalipuudutus laitetaan minulla jonkin verran ylemmäksi ja minulla se ehkä on hieman kivuliaampi, seuranta on hiukan pidempi kun sakraalissa.Ja se tehdään heräämössä.
Kumpaakaan puudutusta ei kannata pelätä, ja mikä autuas olo kun kivut jää sinne pöydääle. Mutta kaikilla se ei aina tuo toivottua vaikutusta.
kyllä se siitä...- säryn kanssa elävä
Siis minut on nyt laitettu jonoon magneetti-kuvaukseen.
Nuorimmat lapset 5 ja 6-vuotiaat.
Kysyin omalääkäriltä,että voisiko olla kyse selkäydin ahtaumasta, totesi ettei sekään mahdollisuus ole pois suljettu.
Olen kuullut että jos olisi niin huonosti asiat semmoinen vika ei ole korjattavissa.
Tietääkö joku??
Tämä jonotus ja odotus on pahinta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794