Jopas on keskustelufoorumi! Väännetään ja käännetään asioita ja valmista ei tule koskaan.
HYÖDYTÖNTÄ JUTUSTELUA
7
315
Vastaukset
- RitariOlevainen
Jeesus tulee milloin hyvänsä,vaikka tänään,mikään ei ole enääesteenä,valmista on,kunhan vaan "täyiluku on sisälle tullut",silloin kajahtaa Pauunat,ja Kristuksessa kuolleet nousee ensin Kritusta vastaan,sitten ,me,jotka olemme elossa,muutumme,ja yhdymme rimusaattoon,yölösnousseitten kanssa.
Oletko siis valmis lähtemään täältä tuohon juhla-saattueeseen? Jos et,niin Jeesus on pelastja! - hellarin tytär
miksi sinua sitten kiehtoo olla tällä palstalla?
minusta tuo kuulostaa juuri helluntailaismaiselta.eräskin tuttavani väittää kuinka turhaa ja syntistä on tv-tietokone ym...muttasilti hän käy joka ainoa päivä kirjastossa tietokoneella ,useita tunteja!!!!!
että näin.- löytyisi jotain uutta ajate...
"täyiluku on sisälle tullut"
Mitä tämä tarkoittaa? Tsekkasin tämän foorumin ja paljon muitakin. Täyttä hölynpölyä koko usko tai uskomukset, ei loppua näy tulevan. Askartelette paljon näissä uskon asioissa. Mutta olkaatte hyvät, jatkaa vaan , eipä tuo mua haitanne.
- nettirabbi
Olen osallistunut näihin keskusteluihin pari vuotta ja todennut, että kaikkissa keskustelufoorumeissa on omat epätäydellisyytensä. Keskustelet sitten autoista, pesukoneista tai uskosta. Ainoan todelisen merkityksen elämään tuo henkilökohtainen kokemus Jumalasta.
USKOA VAI USKOTTELUA?
Onko usko Jeesukseen todellisuutta? Usko ei ole jotain uskottelua itselle - tämä on seuraamuksiltaan tuhoavaa ja harhaan johtamista. Vain Jeesus voi antaa todellisen uskon ja sen pohjalta keskustelufoorumille myös sisältöä! Uskoa ei synnytetä, vaan se annetaan ylhäältä Jumalan sanan kuulemisen kautta -jokaiselle ihmiselle. Jumalan sana on kaiken lähtökohta, jota saatana eniten vihaa. Ihmisten kirjahyllyissä pölyttyvät Raamatut ovat saatanan tarkoitus pitää usko ihmisten uskotteluna. - eräs satunnainen
Minä olen sinun kanssasi samaa mieltä.
Itse eksyin näille sivuille vaikeassa elämäntilanteessa, ehkä jotain rakentavaa ja uskoa vahvistavaa hakeakseni.
Nyt nämä keskustelut on alkaneet tympiä, onhan täällä ihan asiallistakin ja uskonelämää vahvistavaa tekstiä, mutta valitettavan vähän.
Yksi sellainen kirjoittaja, joka ei riitele, mutta tuo uskoa esille, on nimimerkillä Kristitty.
Rukous-keskustelussa taasen nimimerkki Jumalan tulenkantaja on mielestäni hyvin hengentäyteinen kirjoittelija. - kyllä
Nettiriippuvaisia on joka palstalla ja politiikkapalstoilla eniten. Tuleekos siellä valmista?
- niin kauan kun elämää
sellainen tämä ihmisapina on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709