Tuntuisiko hyvältä

peloissaan

Kun ilmotettaisiin, että eurooppa sulkee ovet muslimeilta ja karkoittaa kaikki syntyperältään ei-eurooppalaiset muslimit pois, kauppallisesta haitasta huolimatta.

Tulisko turvallinen olo? Mulle ainakin tulis.

14

600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin...

Jos näin kävisi niin minä vainoaisin sinua koko loppuelämäsi! Ja se loppuelämä olisi aika lyhyt... Turvallisuudentunteesi olisi siis valheellinen...

Minua on vaikeaa karkoittaa, olenhan Suomessa syntynyt ja kuulun luterilaiseen kirkkoon. Sisimmässäni olen kuitenkin Allahin nöyrä palvelija! Enkä suinkaan ole ainoa!

Vapiskaa vääräuskoiset sillä me olemme keskuudessanne!!!!!!!!!!!

• hah!

Lopettaisin hommasi lyhyeen!

• Vai niin...
        hah! kirjoitti:

Lopettaisin hommasi lyhyeen!

Saatta tuollaiselta älykääpiöltä jäädä lopettamatta...

• hah!
        Vai niin... kirjoitti:

Saatta tuollaiselta älykääpiöltä jäädä lopettamatta...

Kukahan se älykääpiö mahtaa olla? Minähän puhuin syntyperältään ei-eurooppalaisten muslimien karkoituksesta näin ajatusleikkinä. Oletko sinä sellainen?

Ilmeisesti olet, jokatapauksessa terroristi, kun aloit uhkailemaan minua. Minulla on se ja sama uskooko, joku allahiin tai jumalaan, minä en usko kumpaankaan, ellei jumala tarkoita hiukkasia, josta kaikki olevainen koostuu, kutsutaan sitä nyt sitten vaikka valoksi.

Jos meillä on täällä uska tekijä, joka on helppo määrittää ulkomailta tuleviksi muslimeiksi, miksi emme voisi niitä karkoittaa. Maailman tilannehan muistuttaa lähinnä sotaa. Ja pyhänsodan sotilaat näyttävän muuttavan, jo naapuriin, niin kyllä tässä saa varuillaan olla.

Yksittäisiä ihmisiä minulla ei ole syytä pelätä, pärjään kyllä yksi vs. yksi kamppailussa.

• hah!
        hah! kirjoitti:

Kukahan se älykääpiö mahtaa olla? Minähän puhuin syntyperältään ei-eurooppalaisten muslimien karkoituksesta näin ajatusleikkinä. Oletko sinä sellainen?

Ilmeisesti olet, jokatapauksessa terroristi, kun aloit uhkailemaan minua. Minulla on se ja sama uskooko, joku allahiin tai jumalaan, minä en usko kumpaankaan, ellei jumala tarkoita hiukkasia, josta kaikki olevainen koostuu, kutsutaan sitä nyt sitten vaikka valoksi.

Jos meillä on täällä uska tekijä, joka on helppo määrittää ulkomailta tuleviksi muslimeiksi, miksi emme voisi niitä karkoittaa. Maailman tilannehan muistuttaa lähinnä sotaa. Ja pyhänsodan sotilaat näyttävän muuttavan, jo naapuriin, niin kyllä tässä saa varuillaan olla.

Yksittäisiä ihmisiä minulla ei ole syytä pelätä, pärjään kyllä yksi vs. yksi kamppailussa.

En uskottomuuttani, mutta lukuisia pilkkuvirheitä, kirjoitusvirheitä ja yhdyssana virheitä ;) Ettet pääse sanomaan.

• siis

uskot kolmiyhteiseen Jumalaan eli Jeesukseen, Jumalaan ja Pyhään Henkeen. Mitä Koraani sanoisi Sinulle ja muille kaltaisillesi, joita sanoit olevan muitakin. Suomi on muuten niin sivistynyt valtio, ettei täältä karkoiteta syyttä suotta. Eihän Suomi halunnut antaa juutalaisiakaan teloiteetaviksi.

• Vai niin...
        hah! kirjoitti:

En uskottomuuttani, mutta lukuisia pilkkuvirheitä, kirjoitusvirheitä ja yhdyssana virheitä ;) Ettet pääse sanomaan.

Sen kuin karkotatte ulkomaalaiset. Minä rankaisen teitä heidän puolestaan...

Ja tuollainen penska ei minulle pärjää ilman kymmenpäistä tukijoukkoa! Turha siis uhitella!

• Vai niin...
        Vai niin... kirjoitti:

Sen kuin karkotatte ulkomaalaiset. Minä rankaisen teitä heidän puolestaan...

Ja tuollainen penska ei minulle pärjää ilman kymmenpäistä tukijoukkoa! Turha siis uhitella!

Olen muuten, kuten varmaan arvasitkin, pelkkä naurettava provo. Anteeksi jos aiheutin mielipahaa...

• ja teot
        siis kirjoitti:

uskot kolmiyhteiseen Jumalaan eli Jeesukseen, Jumalaan ja Pyhään Henkeen. Mitä Koraani sanoisi Sinulle ja muille kaltaisillesi, joita sanoit olevan muitakin. Suomi on muuten niin sivistynyt valtio, ettei täältä karkoiteta syyttä suotta. Eihän Suomi halunnut antaa juutalaisiakaan teloiteetaviksi.

Ei halunnut niin mutta antoi kuitenkin. Halut ja toiveet ovat merkityksettömiä silloin kun toiminta on päinvastaista. Ei inkeriläisiäkään haluttu palauttaa mutta kaikki kuitenkin palautettiin.

Tulee mieleen halosen pökinät; ensin allekirjoittaa lain jolla varallisuusvero poistetaan ja sitten kiihtyy kertomaan ettei niin olisi pitänyt tehdä. Arvostelee otioiden kohtuuttomuutta mutta mainitsee niiden olevan kuitenkin ihan jees. Ja mitä kaikkia kurnutuksia sillä lie ollutkaan.

Työnantajasi tai kela voisi sanoa sinulle haluavansa maksaa palkkaa mutta ei sitten kuitenkaan viitsisi maksaa.

• miikael

allahin maahan, vaan olet täällä uhkailemassa meitä sivistyneitä ihmisiä???

• onkin
        miikael kirjoitti:

allahin maahan, vaan olet täällä uhkailemassa meitä sivistyneitä ihmisiä???

jotain sotahulluja jenkkejä kavereineen, siellä allahin maassa.

• hehe---
        Vai niin... kirjoitti:

Olen muuten, kuten varmaan arvasitkin, pelkkä naurettava provo. Anteeksi jos aiheutin mielipahaa...

Sait mut hymyilemään xD kiitos!

• ateisti20

turvallinen olo vaan pikemminkin turvaton. Terrorismin kasvualusta olisi kylvetty...

• ainakin

Ei ketään, roistoja lukuunottamatta tarvitse karkoittaa mutta lisäväen houkuttelusta ja vastaanotosta pitäisi luopua 50 vuodeksi. Siinä ajassa nykyiset oppisivat hyväksymään sen, että maailmassa on muutakin kuin islam ja länsiväellä ei ole ollenkaan kiinnostusta islamiin. Sitten voitaisiin taas ottaa hiukan lisää jos halukkaita olisi.

Vaikka toisaalta seinä vastaanotossa häämöttää jo useimmissa eu-maissa kun ei enää riitä rahat maahanmuuton kustannuksiin ja kun kantaväestöltä on jo ottettu säästöjen nimissä lähes kaikki mahdollinen pois.

Huoltosuhde josta paljon puhutaan on todellinen uhka mutta siitä puhuttaessa mainitaan vain lisääntyvät eläkeläismäärät mutta ei lainkaan suurta ja elätettävää maahanmuuttajien joukkoa joka myös vääristää huoltosuhdetta. Päinvastoin kiljutaan meidän tarvitsevan satojatuhansia lisää heitä sohvalle köllöttelemään ja huollettavaksi.

"Eläkeläisissä" on myös suuri ja lisääntyvä joukko niitä joille on myönnetty ja myönnetään ns. ulkomaalaiseläke joka koskee 16-64 vuotiaita maahanmuuttajia ja joka tuli voimaan muistaakseni noin vuosi sitten. Eläkkeen myöntämisperusteet ovat niin laaditut, että se voidaan antaa jokaiselle joka sitä haluaa. Tätä eläkettä ei suomalaisille ole tarjolla, tietenkään.

Noin yleensä olisi viisainta pitää eri kulttuurit eli islaminuskoiset omissa maissaan koska se on ainoa kulttuuri joka ei itse sopeudu ollenkaan vaan edellyttää muiden sopeutumista heidän sääntöihinsä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe