ongelmana olisi chevrolet corsica '92 3,1 v6-kone , joka käy "röpöttämällä".Bensa haisee, joten luulen että käy vaan viidellä pytyllä,onko kellään kokemusta vastaavasta viasta?
v6 corsica
1
269
Vastaukset
- tapauksen
itelläni oli 5vuotta cosica ja siitä pimahti yksi puola. ne on nimelttään kaksoiskipinäpuolia jossa yhdestä puolasta lähtee kahteen sylinteriin kipinä yhtäaikaa. nyt sitten varmaankaan johonkin pyttyyn sinulla ei tule kipinää ollenkaan jos se käy ikäänkuin viidellä.
pakoputkesta sen kuulee hyvin käykö kaikilla.
puolat on startin vieressä ja ne lähtee irti kahdella ruuvilla per kappale. niitä on yhteensä kolme.
kannattaa tarkistaa mikä puola on viallinen ja samalla uusia myös sytytysjohtosarja ja tulpat.
us.parts fin am helsingissä myy osia ja eikä ole edes kallista.
tietysti vika voi olla ohjauksessakin mutta minusta se on hyvin epätodennököistä.
arvelen että nyt puhutaan joko puolasta tai sitten viallisesta sytytysjohtosarjasta.
syttyjohdot vaihdoin itsekin aina kun vaihdoin tulpat. ne ei ollu nimittäin kalliita ja vanhat johdot polttaa aina puolan jossain vaiheesa.
älä aja autollasi koska se ei tee hyvää katalysaattorille ja millekkään ennenkun saat asian kuntoon. pyörittää voi sen verran että saa sen vian löydettyä.
corsica on hyvä auto ja kone on varmatoiminen. olen purkanut kyseisen moottorin kaksi kertaa :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624