mitään keräystä tms. Tanskan hyväksi?
Tukea Tanskalle
8
313
Vastaukset
- Löytyy!
Paras tapa auttaa Tanskaa on se, että sinä ja muut kaltaisesi pikku paskat työnnätte sukkapuikon pistorasiaan ja kuolette!
Voitte tehdä elintestamentin sitä ennen, näin tanskalaiset pikku paskat saavat teidän elimiänne. Näin te pikku paskat tuette parhaiten Tanskan taistelua kaikkia maailman islaminuskoisia vastaan!- sinä idiootti
pääsi perseesi ja pieraise. Näin sinäkin voit osaltasi auttaa koko maailmaa.
- Löytyy!
sinä idiootti kirjoitti:
pääsi perseesi ja pieraise. Näin sinäkin voit osaltasi auttaa koko maailmaa.
Älä sinä pentu ala uhittelemaan Minulle! Saatat satuttaa itsesi...
En yleensä satuta lapsia mutta sinunkaltaisiasi on pakko rankaista, muuten te alatte hyppimään meidän aikuisten silmille ja siinä puuhassa saatatte satuttaa itsenne pahastikin... Joudun siis tekemään ennaltaehkäisevää työtä ja antamaan sinulle selkään. Se on ihan sinun oman etusi mukaista. Tajuat kyllä kunhan joskus kasvat (ehkä) aikuiseksi! - Grampus
ja...
*pissaa Löytyy! -nimimerkin suuhun*
Olet kovin turha. - Löytyy!
Grampus kirjoitti:
ja...
*pissaa Löytyy! -nimimerkin suuhun*
Olet kovin turha.Tuo oli jo lapsellisuuden huippu! Nyt kun vetoketjusi on jo valmiiksi auki niin mitäs jos menisit leikkimään sillä pikku pippelilläsi jonnekin muualle etkä tulisi itkemään aikuisten palstalle. Olet niin kovin lapsi!
Samanlaiset terveiset myös koko tämän keskustelun avanneelle lapsukaiselle! - Grampus
Löytyy! kirjoitti:
Tuo oli jo lapsellisuuden huippu! Nyt kun vetoketjusi on jo valmiiksi auki niin mitäs jos menisit leikkimään sillä pikku pippelilläsi jonnekin muualle etkä tulisi itkemään aikuisten palstalle. Olet niin kovin lapsi!
Samanlaiset terveiset myös koko tämän keskustelun avanneelle lapsukaiselle!Ooh? Okei - nerokas argumentaatiosi ja näkemyksesi ovat saaneet minut muuttamaan mielipiteeni. Poistun palstalta ja jätän kirjoittelun aikuisille joilla on kypsiä näkemyksiä. Sellaisille kuten sinä. Arvostan sinua. Olet varmaan saanut mairittelevaa palautetta muiltakin? Saanko käpertyä vahvoille käsivarsillesi?
- apinja
Jos mä nyt asialliesesti kysyn, että onko mitään keräystä missä voi tukea. Kyllä minua ainakin kiinnostaa pohjoismainen yhteistyö.
- Hepulihessu
Tuli tuossa viime viikolla ostettua Carlsbergia ja Arlaa. Siks päkki kesti semmoisen pari päivää ja pari arlan juustoa on tullut syötyä. Minkäs maalaista se Kopparbergin siideri oikein olikaan?
Olen keväällä menossa Tallinnaan. Pitänee ostaa lasti tanskalaista bissee tai siideriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218