On vähän hiljaista, mutta kyllä se tästä lähtee........ =//
Päivää taas!
17
557
Vastaukset
Mä tässä jo sormiani notkistelen ja voi olla että aivotkin aukee jossakin välissä. Lisää kahvia niin saan toisenkin silnäni auki.
- News
mitenkäs oot ajatellut lauantai-iltaa viettää?? =)
News kirjoitti:
mitenkäs oot ajatellut lauantai-iltaa viettää?? =)
mahani vieressä kun yöllä pitää varmistaa että verottaja saa omansa:((((
- News
tuputuu kirjoitti:
mahani vieressä kun yöllä pitää varmistaa että verottaja saa omansa:((((
höpise, ilta on vielä nuori ja TV:stä tulee Bumtsibum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
News kirjoitti:
höpise, ilta on vielä nuori ja TV:stä tulee Bumtsibum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En edes muistanut että sellaista ohjelmaa onkaan. Pitää kai sitten bumtsibummata kun muut pääsee viihteelle:(((
- News
tuputuu kirjoitti:
En edes muistanut että sellaista ohjelmaa onkaan. Pitää kai sitten bumtsibummata kun muut pääsee viihteelle:(((
Bumtsibumbum hän nuoren naisen kahvilassa näki todeten, että josko ois tuo jahva vai kun toinen kukkia saanut ei Bumtsibum bumtsibumbum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
News kirjoitti:
Bumtsibumbum hän nuoren naisen kahvilassa näki todeten, että josko ois tuo jahva vai kun toinen kukkia saanut ei Bumtsibum bumtsibumbum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
ja sit kiemurrella hassun näköisesti telkkarin edessä:)))
- News
tuputuu kirjoitti:
ja sit kiemurrella hassun näköisesti telkkarin edessä:)))
vaikka lintusten mukana soolossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
News kirjoitti:
vaikka lintusten mukana soolossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
nuhakuumeesta kärsivä harakka.
- News
tuputuu kirjoitti:
nuhakuumeesta kärsivä harakka.
Juusto kelpaa harakoille.................... =0
- News
tuputuu kirjoitti:
liiankin kanssa.
Nam nam!!!!!!!!!! Herkkua!!!!!!!!!!! Slurp!!!!!!!!! =d
News kirjoitti:
Nam nam!!!!!!!!!! Herkkua!!!!!!!!!!! Slurp!!!!!!!!! =d
neljän juuston pizzaa? Siinä menee jo kielikin mukana.
- News
tuputuu kirjoitti:
neljän juuston pizzaa? Siinä menee jo kielikin mukana.
mutta pitäisi joskus maistaa. Nyt pitää kuitenkin mennä, että moro ja hyvää illan jatkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D
- alahan
sormettaa itseäsi ja ajattele vaikka samalla miehen ihanaa vartaloa ja kalua, niin eiköhän se siintä lähe meneen.
hyvin hiljaista....=:0((
Hei mut laitas joku muksa jänskä uutinen kehiin et voin taas alkaa kattilaa päähän pistään...=:8)))))- News
että olen menettänyt työpaikkani??? Monet kyselee multa uutisia, mutta ilman studiota on vähän paha selostaa mitään. Olen nykyään paperitehtaalla töissä. Kuulin kuitenkin Teräsmieheltä sellaisen huhun, että kuun kokoinen asteroidi olisi tulossa maata kohti............. =000000000000
Hauskat hymiöt sinulla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497