epätoivoosuus

pia

Hei!
Olen 46v. nainen.
Kaikki alkoi pari vuotta sitten, tuli nivelrikko jalkoihin.
Noin puoli vuotta sitten kun menin koiran kanssa lenkille, piti mennä kumara-asentoon,eli venytellä selkää.
Sattui niin paljon ala-selkään.
Kuukausi sitten laittoi oma-lääkäri mut röntgeniin,selkärngassa alhaalla oli jotain häikkää.
Asun Tampereella laittoi Sari(siis omalääkäri)kiireelisenä Hatanpäälle Kirurgille lähetteen.
TAYSISSA olin puolen vuoden jonotuksen jälkeen, tohtorin juttusilla, laittoi vaan lähetteen verikokeisiin.
2viikkoa sitten,
Nyt mulla on tilanne tämä elän panacodilla ja oxsaminilla niin kauan kun pääsen hoitoon.
Nukun nyt on mennyt muutama päivä talvi-rukkaset käsissa, kintuissa on jatkuva palelu, nytkin kolmet pörrösukat jaloissa.
Kädet puutuu,siis sormet ja kämmenet pistelee, kun käännän päätä niin on olo että olisin päissäni???
Onko jolloin samanlaisia oireita?
Nyt olen sairaus lomalla,ammatiltani henk.kohtainen avustaja.
Asiakkaalla on ALS_tauti, mutta nuppi on yhtä terävä kuin parta-veitsi.

4

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mynämäellä

siitä miehestä oli kirjoitus lehdessä muutama viikkko sitten. on apua tullut esim fibromyalgiaan aj kaikkiin muihin vaivoihin. oletko harkinnut tehdä itse asiallesi mitään?

• turkulainen

Auttaisikohan selvän-näkijällä käynti???

• emmiina33

oisitko halukas kokeilemmaan vaihtoehtoista ns,lääkitystä ei oikeesti lääkettä, helpottaa kipuihin ja auttaa verenkiertohäiriöissä! laita postia [email protected] jos haluat kuulla lisää. tehoaa oikeesti ainaki mulla

• pia

Yritin lähettää sulle postia, mutta jostain syystä tuli"viestiä ei voi lähettää".
        Meidän lähi-ruokakauppias myy myös luontais-lääkkeitä, antoi ilmaiseksi purkin:NOVO M S M with optimsm, saa ottaa vuorokaudessa vaikka 15kpl, sivulääkkeenä ton Panacodin, ottaa vaan kuulemma muutaman viikon ennenkuin alkaa tulla näyttöä, tehooko vai ei.