epätoivoosuus

pia

Hei!
Olen 46v. nainen.
Kaikki alkoi pari vuotta sitten, tuli nivelrikko jalkoihin.
Noin puoli vuotta sitten kun menin koiran kanssa lenkille, piti mennä kumara-asentoon,eli venytellä selkää.
Sattui niin paljon ala-selkään.
Kuukausi sitten laittoi oma-lääkäri mut röntgeniin,selkärngassa alhaalla oli jotain häikkää.
Asun Tampereella laittoi Sari(siis omalääkäri)kiireelisenä Hatanpäälle Kirurgille lähetteen.
TAYSISSA olin puolen vuoden jonotuksen jälkeen, tohtorin juttusilla, laittoi vaan lähetteen verikokeisiin.
2viikkoa sitten,
Nyt mulla on tilanne tämä elän panacodilla ja oxsaminilla niin kauan kun pääsen hoitoon.
Nukun nyt on mennyt muutama päivä talvi-rukkaset käsissa, kintuissa on jatkuva palelu, nytkin kolmet pörrösukat jaloissa.
Kädet puutuu,siis sormet ja kämmenet pistelee, kun käännän päätä niin on olo että olisin päissäni???
Onko jolloin samanlaisia oireita?
Nyt olen sairaus lomalla,ammatiltani henk.kohtainen avustaja.
Asiakkaalla on ALS_tauti, mutta nuppi on yhtä terävä kuin parta-veitsi.

4

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mynämäellä

siitä miehestä oli kirjoitus lehdessä muutama viikkko sitten. on apua tullut esim fibromyalgiaan aj kaikkiin muihin vaivoihin. oletko harkinnut tehdä itse asiallesi mitään?

• turkulainen

Auttaisikohan selvän-näkijällä käynti???

• emmiina33

oisitko halukas kokeilemmaan vaihtoehtoista ns,lääkitystä ei oikeesti lääkettä, helpottaa kipuihin ja auttaa verenkiertohäiriöissä! laita postia [email protected] jos haluat kuulla lisää. tehoaa oikeesti ainaki mulla

• pia

Yritin lähettää sulle postia, mutta jostain syystä tuli"viestiä ei voi lähettää".
        Meidän lähi-ruokakauppias myy myös luontais-lääkkeitä, antoi ilmaiseksi purkin:NOVO M S M with optimsm, saa ottaa vuorokaudessa vaikka 15kpl, sivulääkkeenä ton Panacodin, ottaa vaan kuulemma muutaman viikon ennenkuin alkaa tulla näyttöä, tehooko vai ei.
        Aloitin myös n. kuukausi sitten Hainrusto-vihersimpukka kuurin siinäkin parin kuukauden käytön jälkeen alkaa vaikutus.
        Kerro ihmeessä kiireesti mitä sulla olis vinkkejä tarjolla.
        Kun en noita kolmio-lääkkeitä haluaisi niin paljon käytellä.
        Mutta nyt kun ei ole muuta mahista tässä kutsuja odotellessa.
        TERV:PIA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe