Siksi olen ihminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0
Olen inhimillinen
23
474
Vastaukset
- kipparinoma
toisinpäin...Koska olen ihminen...olen ihhimillinen....:o)
- News
oliko se niin että olen inhimillinen ihminen, koska olen humaani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;0
- kipparinoma
News kirjoitti:
oliko se niin että olen inhimillinen ihminen, koska olen humaani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;0
Olen humaani ihminen,koska olen ihimillinen:o)))))
- News
kipparinoma kirjoitti:
Olen humaani ihminen,koska olen ihimillinen:o)))))
Joo, selkis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
- kipparinoma
News kirjoitti:
Joo, selkis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
tarkoituksella inhimillisesti,,,,koska olen humaani ja vain ihminen.....;o))))))))
Sallitaanko vireet,,,,,,? - News
kipparinoma kirjoitti:
tarkoituksella inhimillisesti,,,,koska olen humaani ja vain ihminen.....;o))))))))
Sallitaanko vireet,,,,,,?Vireistä en sitten tiedä....................... =0
- kipparinoma
News kirjoitti:
Vireistä en sitten tiedä....................... =0
Vireet niin tärkeitä...virheitä tehdessä...siis nekin kuuluu sallittujen listalle:o))))
- News
kipparinoma kirjoitti:
Vireet niin tärkeitä...virheitä tehdessä...siis nekin kuuluu sallittujen listalle:o))))
Ne ovat kuulemma olennainen osa ihmistä sydämmen ja aivojen lisäksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
- kipparinoma
News kirjoitti:
Ne ovat kuulemma olennainen osa ihmistä sydämmen ja aivojen lisäksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
tekevät ihmisestä inhimillisen....Täydellisyys ei kuulu elämään...Näin sanoi joku täydellinen;o)))))...en mä:o)
- News
kipparinoma kirjoitti:
tekevät ihmisestä inhimillisen....Täydellisyys ei kuulu elämään...Näin sanoi joku täydellinen;o)))))...en mä:o)
Tai niin ainakin väitetään.. =;0
- kipparinoma
News kirjoitti:
Tai niin ainakin väitetään.. =;0
luulee olevansa sellainen....aikas tylsää....Virheet antaa mukavasti särmää...:o)
- News
kipparinoma kirjoitti:
luulee olevansa sellainen....aikas tylsää....Virheet antaa mukavasti särmää...:o)
Olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat saman laisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =00000000
- kipparinoma
News kirjoitti:
Olisi aika tylsää, jos kaikki olisivat saman laisia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =00000000
Sinähän sekois...näkis ympärillään aina vaan samaa,samaa,samaa,samaa......;o/
- News
kipparinoma kirjoitti:
Sinähän sekois...näkis ympärillään aina vaan samaa,samaa,samaa,samaa......;o/
Tulis varmaan pian valkotakit koputtelee ovea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0)
- kipparinoma
News kirjoitti:
Tulis varmaan pian valkotakit koputtelee ovea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0)
silloin mekin oltais samanlaisii valkotakkisii....Kukas veis ketä ja minne:o/
- News
kipparinoma kirjoitti:
silloin mekin oltais samanlaisii valkotakkisii....Kukas veis ketä ja minne:o/
Kaikki sekoilisi vain täällä maapallolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
- kipparinoma
News kirjoitti:
Kaikki sekoilisi vain täällä maapallolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
sivilisaatio tuhoais itse itsensä lopulta....hui...Tota...eihän me niin tehdä...eihän...:o/
- News
kipparinoma kirjoitti:
sivilisaatio tuhoais itse itsensä lopulta....hui...Tota...eihän me niin tehdä...eihän...:o/
sen kasvihuoneilmiön ennustettu tulevan lähivuosikymmeninä ja on vain ajankysymys, milloin se Teräsmiehen havaitsema asteroidi iskeytyy planeettaamme............................. =0
vähän hävettää olla inhimillinen, siis kun katsoo mitä kaikkee se pitää sisällään:(((
- News
Heh, taidat olla tällä hetkellä unessa, joten mitäpä tässä turhaan alan ketjua väsäämään. Mitähän unta näet juuri tällä hetkellä?????????????????????? =)
- kipparinoma
uutisankaksi....Sitä isoa taivaalta tulevaa möykkystä....Toivo säkin:o)
- News
että mötikkä olisi huokkoista kiviainesta, että se voitaisiin räjäyttää palasiksi ydinohjuksella. Tai ainakin Discovery-dokkarissa kerrottiin yhden vaihtoehdon olevan näin. /=
- kipparinoma
News kirjoitti:
että mötikkä olisi huokkoista kiviainesta, että se voitaisiin räjäyttää palasiksi ydinohjuksella. Tai ainakin Discovery-dokkarissa kerrottiin yhden vaihtoehdon olevan näin. /=
Mitens me tähän päädyttiinkään...ja lauantai iltana....:o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474