Mulla kipeä arpi toisen rinnan alla. Leikkauksesta on aikaa noin 9 kuukautta ja vieläkin vihloo/kipuilee toinen arpi.
Kipu ei ole jatkuvaa vaan ajoittaista. Välillä päivittäin ja enkä voi pitää rintaliivejä koska se painaa just arven kohdalta.
Olen käynyt valittamassa, mutta ne sanoo vain että on ihan normaalia? Itse en usko tähän koska toinen arpi on ihan kivuton. Onko kohtalotovereita? vai kärsinkö tästä loppuelämän.
Kipeä arpi
kysyy?
3
1135
Vastaukset
- _?_
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta ei kuulosta ihan normaalille että toiseen ei koske mut toiseen koskee :(
- kysyy?
leikattiin Suomessa.
- kuitenkin normaalia
Tarkoitan sitä, että eroja löytyy parantumisessa ilman epänormaaliuttakin.
Itsalläni n. 50 cm haava vatsassa parani aikoinaan hyvin epätasaisesti. Toinen puoli veti ja repi pitkään toisen puolen ollessa ihan ok.
Tottahan olet edelleen yhteydessä lääkäriisi, mutta toispuoleisuus sinänsä ei tarvitse olla "vika" sinänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494