Katsokaapa verolistoja. Kaikki johtavat demarit ja AY-pomot omaavat vanhassa rahassa vähintään miljoonan markan omaisuuden. Oma lukunsa ovat perintörikkaat Arajärvi, Halonen ja Tuomioja. Kivat olla köyhän kansan puolella kun ei koskaan ole ollut omakohtaista kokemusta....
AY-pomot ja demarit ovat miljonäärejä
4
188
Vastaukset
- remari
miekin oon remari,vaikkakin vaan työläinen,en itekkään hyväksy heitin kaikkia ns:päätöksiä
- Arska
Oletkos kuullut SDP:stä seuraavia määritelmiä:
- demarit on lieroja
- SDP on herttuoiden puolue
Ei Ay-pamppuja kiinnosta kuin oma varallisuus ja vallan käyttö.
Sitten demaripoliitikoista; eduskuntavaaleissa keskittävät puolueen (ja SAK:n rahat ihan pääehdokkaisiin - esim. taisi Kuopiossa markka-aikaan pääehdokas saada 60.000 mk eikä mennyt läpi). Täyte-ehdokkaisiin ei panosteta. Puolue ei ole demokraattinen - se on oligarkkinen.
En äänestäisi enkä kehota muitakaan äänestämään.- demaripuolueeseen
jäseniksi haluaville panna tulo- tai omaisuuskatto? Kai ymmärrät, että eivät kaikki hyvään toimeentuloon päässeet ihmiset voi samaistua oikeiston maailmankatsomuksen epäinhimilliseen puoleen. Itse olen työläiskodista ja päässyt yhteiskunnan järjestämään koulutukseen ja sieltä vastuunalaisiin töihin yksityissektorille. Ja äänestin Tarjaa nyt niinkuin edellisellä kerralla. Meitä on muitakin.
- piti olla
demaripuolueeseen kirjoitti:
jäseniksi haluaville panna tulo- tai omaisuuskatto? Kai ymmärrät, että eivät kaikki hyvään toimeentuloon päässeet ihmiset voi samaistua oikeiston maailmankatsomuksen epäinhimilliseen puoleen. Itse olen työläiskodista ja päässyt yhteiskunnan järjestämään koulutukseen ja sieltä vastuunalaisiin töihin yksityissektorille. Ja äänestin Tarjaa nyt niinkuin edellisellä kerralla. Meitä on muitakin.
alkuperäiseen viestiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011134
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41807
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 121769