Eipä komeile mitkään jenkit lähimainkaan laatutilastojen kärkipäitä.
Päinvastoin, mm. vikaherkät chryslerit ovat luotettavuuslistojen häntäpäässä! :DD
Vialliset jenkit...
16
3402
Vastaukset
- mutta entäs
niin ryslereissä on paljonkin renkkausta ollu mutta chevroleteissä en ole niinkään huomannut sen enempää vikoja kun missä tahansa muussa automerkissä.
pitäisin jopa mersua vikaherkempänä kun aitoa amerikkalaista chevyä.
itse olen ajanut chevroletillä jo 7vuotta enkä oo joutunu ongelmiin vielä kertaakaan.
en minä ainakaan näe syytä vaihtaa muuhun merkkiin. ihan hyvä ajaa ja kyyti on pehmeää.
eikä se ole sen kummempaa jos vika tuleekin niin korjaan sen itse. työksenihän minä autoja korjailen.- kiinnostunnu
Ite olen ajatellut ostaa Luminan kakkosautoksi. Kuinkahan nuo toimivat, vähän on nuo uudemmat jenkit epäilyttänyt, vanhoihin luotan (itellä mallia -80)
- Chevrolet Lumina LTZ
kiinnostunnu kirjoitti:
Ite olen ajatellut ostaa Luminan kakkosautoksi. Kuinkahan nuo toimivat, vähän on nuo uudemmat jenkit epäilyttänyt, vanhoihin luotan (itellä mallia -80)
hyvin toimii ja on hiljainen ajaa.
ei ole ollu ongelmia. tässä on kuvakin.
http://www.theautochannel.com/media/photos/chevrolet/1998/98_chevrolet_lumina_ltz_sedan.jpg
minusta ainakin tämä on ollut hinta /laatusuhteeltaan erinomainen ja taloudellinen ajettava.
en ainakaan henkilökohtaisesti enää osaa toivoa parempaa autoa eikä moni ökyautotaan noista uusista ole paljon kummallisempi.
kannattaa tutustua.
autollani on ajettu nyt 98 000km - kiinnostunnu
Chevrolet Lumina LTZ kirjoitti:
hyvin toimii ja on hiljainen ajaa.
ei ole ollu ongelmia. tässä on kuvakin.
http://www.theautochannel.com/media/photos/chevrolet/1998/98_chevrolet_lumina_ltz_sedan.jpg
minusta ainakin tämä on ollut hinta /laatusuhteeltaan erinomainen ja taloudellinen ajettava.
en ainakaan henkilökohtaisesti enää osaa toivoa parempaa autoa eikä moni ökyautotaan noista uusista ole paljon kummallisempi.
kannattaa tutustua.
autollani on ajettu nyt 98 000kmVaikka noita jenkkejä haukutaan suuriruokaisiksi niin ainakaan omastani ei ole huonoja kokemuksia (Aspen 225cid kutosella), vienyt sellaista 11 l/100km. Meneekö tuollainen Lumina 9 litralla keskimäärin? Sehän on sillä 3,1 litra koneella vai? Ite olen todennut että jos ottaa auton koon ja massan huomioon niin suhteessa jenkki vie vähemmän kun euro!
- suave-
kiinnostunnu kirjoitti:
Vaikka noita jenkkejä haukutaan suuriruokaisiksi niin ainakaan omastani ei ole huonoja kokemuksia (Aspen 225cid kutosella), vienyt sellaista 11 l/100km. Meneekö tuollainen Lumina 9 litralla keskimäärin? Sehän on sillä 3,1 litra koneella vai? Ite olen todennut että jos ottaa auton koon ja massan huomioon niin suhteessa jenkki vie vähemmän kun euro!
Ette osaa siis päättää kantaanne polttoaineenkulutukseen. Yhtenä päivänä sanotte "ei 12,3678 litraa satasel oo paljon" ja toisena taas leikitte isoakin patruunaa tyyliin "no 30 litraahan se satasel vie kun pintakaasul ajelee kun eihän sillä kovempaa pääse kun perä huutaa mut köyhät valittaa bensan hinnast. Mul on varaa maksaa"
Päättäkää jo spedet! - axel.g.gallela
suave- kirjoitti:
Ette osaa siis päättää kantaanne polttoaineenkulutukseen. Yhtenä päivänä sanotte "ei 12,3678 litraa satasel oo paljon" ja toisena taas leikitte isoakin patruunaa tyyliin "no 30 litraahan se satasel vie kun pintakaasul ajelee kun eihän sillä kovempaa pääse kun perä huutaa mut köyhät valittaa bensan hinnast. Mul on varaa maksaa"
Päättäkää jo spedet!mita lie vie muiden autot, mutta mulla on n.350000 km ajettu mustang gt vm.96 ja kulutus 22 mailia gallonalla eli n.11/litraa sata km. mun mielesta se on vahan ja kone kay kuin kello vaikka on paljon ajettu. kyla naa jenkit kestavia autoja tekee, kuhan muistaa valilla oljyja vaihella.
- 3,1 V6
kiinnostunnu kirjoitti:
Vaikka noita jenkkejä haukutaan suuriruokaisiksi niin ainakaan omastani ei ole huonoja kokemuksia (Aspen 225cid kutosella), vienyt sellaista 11 l/100km. Meneekö tuollainen Lumina 9 litralla keskimäärin? Sehän on sillä 3,1 litra koneella vai? Ite olen todennut että jos ottaa auton koon ja massan huomioon niin suhteessa jenkki vie vähemmän kun euro!
Lumina kulkee moottoritiellä kesällä 7,5litraan sataselle. talvella menee ehkä 8-8,5litraa.
kaupungissa kulutus on ajotavan mukaan taas jossain 9-11 litran kieppeillä ja yhdistetyssä ajossa moottoritie ja kaupunkiajo liikkuu jossain 9 litran nurkilla.
kulutus riippuu niin paljon millä tahansa autolla siitä ajotyylistäkin.
olen oikein tyytyväinen autoon ja minusta moottorin kokoon ja auton kokoon nähden tämmönen kulutus on minusta suhteellisen pieni.
sillä pienemmätkin autot neloskoneella vie lähes samoja lukemia ellei jotkut jopa enemmänkin.
kyllä jos auton joutuisin taas hommaamaan niin ilmanmuuta lumina tai joku vastaava chevrolet merkkinen olisi kyseessä.
hintalaatusuhde on todellakin kohdallaan ja koneen kulutus on kohdallaan.
sillon asia on hyvä.
ps. ei kannata provosoitua noista idioottinen väliheitoista. tietämättöminä kun eivät tiedä niin se on sitten semmosta kiusaamista. - Puutikku
3,1 V6 kirjoitti:
Lumina kulkee moottoritiellä kesällä 7,5litraan sataselle. talvella menee ehkä 8-8,5litraa.
kaupungissa kulutus on ajotavan mukaan taas jossain 9-11 litran kieppeillä ja yhdistetyssä ajossa moottoritie ja kaupunkiajo liikkuu jossain 9 litran nurkilla.
olen oikein tyytyväinen autoon ja minusta moottorin kokoon ja auton kokoon nähden tämmönen kulutus on minusta suhteellisen pieni.
sillä pienemmätkin autot neloskoneella vie lähes samoja lukemia ellei jotkut jopa enemmänkin.
kyllä jos auton joutuisin taas hommaamaan niin ilmanmuuta lumina tai joku vastaava chevrolet merkkinen olisi kyseessä.
sillon asia on hyvä.
ps. ei kannata provosoitua noista idioottinen väliheitoista. tietämättöminä kun eivät tiedä niin se on sitten semmosta kiusaamista.Totta, ihan tietämättömyyttään ja kateuttaankin nuo jotkut täällä kirjoittelevat. Eli eipä kannata välittää.
Totta sekin, että ajotyylistä se riippuu, kuluuko enemmän vai vähän vähemmän bensaa, oli sitten mikä auto tahansa alla. - kiinnostunnu
3,1 V6 kirjoitti:
sillon asia on hyvä.
ps. ei kannata provosoitua noista idioottinen väliheitoista. tietämättöminä kun eivät tiedä niin se on sitten semmosta kiusaamista.Tuollaista kulutusta olen aiemminkin kuullut eikä minusta ole ollenkaan paha kun puhutaan autosta (kulkupelit erikseen). Täytyy harkita vakavissaan sellaista kun taas saa talouden kuntoon huusholliremontin jäljiltä (lainalla kun en osta).
- setae
kiinnostunnu kirjoitti:
Tuollaista kulutusta olen aiemminkin kuullut eikä minusta ole ollenkaan paha kun puhutaan autosta (kulkupelit erikseen). Täytyy harkita vakavissaan sellaista kun taas saa talouden kuntoon huusholliremontin jäljiltä (lainalla kun en osta).
Lähes identtisiä lukemia myös omalla Luminallani, kesällä olen päässyt matka-ajossa 7.5L/100km ja talvella seka-ajossa 9-11L/100km.
Isokoneinen jenkki menee matka-ajossa vähällä bensalla ylivaihde-automaattilaatikon ansiosta. Ylivaihteen välitys on erittäin pitkä, ja 120km/h vauhdissa kierroksia on vasta pari tuhatta.
- tähtilippuspede
...ne jotka näit tilastoja tekee on kommarei ja kaiken lisäks homoja
- puppua juu
mulla 25 vuotias jenkki jokapäiväisessä ajossa ja hienosti on toiminut jo 10 vuotta.
oliskin kiva nähdä sellainen tilasto montako % suomeen tulleista yli 25 vuotta vanhoista japanilaisista autoista on vielä liikenteessä ja sama jenkeistä sekä euroista.
- mfigt
huomen aamulla kun taas lähden 1800 kg painoista henkilönostinta hinaamaan kiitän ettei alla ole hiase vaan 6,5L Van. Kolmen vuoden aikana korjauskulut n.400€! Auto on vm.-97.
- jupiter
se nyt varmaan johtuu siitä ei chrysler ole auto sen enempää kuin opelkaan
- ..............................
Että chryseliä on täällä myynnissä 2,4l koneella, kuten oli myös joskus gm:n trans sporttia 2,3l koneella. Gm:n sivut eivät kuitenkaan tunne moista konetta. Ainakaan trans-sportin kohdalla, harraste sivustoilta se löytyy pienen sunbirdin voimanlähteenä. Äsken yritin löytää chryslerin sivuilta tuota 2,4l konetta. Siellä moottorivaihtoehdot ovat 3,3 ja 3,8l??
- MOssePARts
.............................. kirjoitti:
Että chryseliä on täällä myynnissä 2,4l koneella, kuten oli myös joskus gm:n trans sporttia 2,3l koneella. Gm:n sivut eivät kuitenkaan tunne moista konetta. Ainakaan trans-sportin kohdalla, harraste sivustoilta se löytyy pienen sunbirdin voimanlähteenä. Äsken yritin löytää chryslerin sivuilta tuota 2,4l konetta. Siellä moottorivaihtoehdot ovat 3,3 ja 3,8l??
katsoitko myös dodgen puolelta?
onko suurta merkitystä, kun jenkkivalmistajat ovat menossa konkkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284