Ensimmäistä kertaa käytän NuvaRingiä. Laitoin sen just äsken sisuksiini. Mutta missä asennossa sen oikeastaan kuuluisi siellä olla? Minulla se rengas jää niin kuin siihen heti eteen häpyluuhun(?) kiinni ja sitten loppuosa on siellä takana. Rengas ei tunnu ollenkaan, mutta pysyyköhän se siellä? Tai irtoaako yhdynnässä helposti ts. rengastanko vahingossa mieheni munan? =D
Missä asennossa se teillä oikein on? Ja onko pysynyt hyvin? Vai riippuuko se ihan emättimen rakenteesta kuinka se kullakin jää?
NuvaRingin asento
2
655
Vastaukset
- GoneWild
itellä oon huomannu, et aina ku laitan uuden nuvan, meinaa se ekana päivänä koko ajan jäädä ihan emättimen suulle, oon tehny omia johtopäätöksiä, et se johtuis siitä ettei se oo vielä ehtiny muototutua...
kyllä se mulla sitte viimestään seuraavana päivänä alkaa pysymään syvemmällä.
ei se oo mulla ainakaan ku kerran irronnu yhdynnän aikana ja sillonki huomasin sen, ei sen sieltä pitäisi tulla huomaamatta ulos, on se sen verran iso kapistus.- bebe babe
niin ja teille molemmille tiedoks et sen rinkulanhan voi ottaa yhdynnän ajaks poiskin..se saa olla alle koleme tuntia pois emättimestä vuorokaudessa.
tossa linkki josta voitte tarkistaa:
http://www.tohtori.fi/?page=3328096&id=3843740
ja tuolta kohta ehkäisyrenkaan paikalliset vaikutukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458