Onko nettiauton

taru ohi

Nyt pomppas nettiauto aikoo ilmoittaa verottajalle jos minulla on myynnissä muutama auto vuodessa.
Olen autofrikki ostan/tuotan muutaman auton vuodessa keskimäärin 5 kpl. voittoa kulujen jälkeen ei juuri synny, mutta on jotain hauskaa puuhaa.
Nyt nettiauto aikoo ilmoittaa kaikkien ns. jopparien myynti ilmoitukset verottajalle jatkotutkimuksia varten, omasta mielestäni en ole jobbari vaan auton harrastaja.
Olen siirtynyt www.netcar.fi käyttäjäksi .
SUOSITTELEN.

21

4766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hätä

mistäs se verottaja sinua "rokottelisi" jos et myyntivoittoa tee?

• panettelua

Jätit nyt olennaisen kertomatta.

"Olemme saaneet myös Tullilta ja verohallinnolta tutkintapyyntöjä tiettyjen ilmoittajien toimista, ja avustamme viranomaisia pyynnöstä."

Siinä ei kuule ole oikein muita vaihtoehtoja kuin auttaa, ellei itse halua päästä epäiltyjen penkille avunannosta rikokseen.

Nettiauto ei siis itse tekeydy verokarhuksi tai poliisiksi, vaan noudattaa vain viranomaisten tutkintapyyntöjä.

Luin tuon uutiskirjeen ja totesin, että se on ihan asiallinen.

Perehdy verotukseen ja totea itse, kuinka monta autoa vuodessa saa tuoda verotta ihan luvan kanssa. Ei se ole rikollista toimintaa.

• myyjä

heh... yritin kokeilumielessä laittaa autoani myyntiin tonne. mutta ,mutta.....

eipä löytynyt vaihtoehtoa SMART -merkkiselle autolle...
        No se kokeilu jäi siihen....

kyllä aito alkuperäinen vaan on... Varokaa halpoja kopioita...

• toimii upeasti
        myyjä kirjoitti:

On ilmainen eikä tarvitse pelätä verokarhua perään
        Tulee asiallisa kyselyjä.Olen myynnyt monta autoa netcarin kautta.
        SUOSITTELEN

• vaan kirjoita se itse
        myyjä kirjoitti:

Ei niitä valmiita merkki ja malli tekstejä tarvitse käyttää, voit kirjoittaa merkin ja mallin niinkun itse haluat.

• lähdesuoja

Yleensä media kunnioittaa lähdesuojaa.
        Nettiauto itse tekee ilmiantoja.
        Todella törkeätä toimintaa kaupalliselta yhtiöltä,
        jolle kaikki asiakkaat luulisi olevan tärkeitä.
        Onneksi on vaihtoehtoja.
        Nyt aloitamme ilmoitusboikotin nettiautoa vastaan!

• sma...
        myyjä kirjoitti:

Ota huomioon se on autojen myyntipalsta eikä mopoautojen.

• Ei kaivata
        lähdesuoja kirjoitti:

Onneksi on vaihtoehtoja.

Juuri sitä nettiauto haluaa, vain firmoja jotka maksavat huippuhinnan ilmoituksistaan, maksamattomat yksityiset vain rasitteena (jos niitä ei olisi, voitaisi osa Intian henkilökunnastakin irtisanoa), eivät tajua että liikkeiten mainoksia saa lukea kaikkialta ja yleisö menee sinne missä on paljon yksitysten ilmoituksia.
        Toivottavasti kilpailevat sivut ymmärtävät parantaa palvelujaan.

• media?
        lähdesuoja kirjoitti:

Onneksi on vaihtoehtoja.

Kuule, median nauttima lähdesuoja on hiukan eri asia kuin tavallisen yrityksen toiminta veronkiertäjien kanssa.

Jos poliisi ja verottajat tulevat ovelle hakkaamaan, on aivan turha vedota mihinkään "lähdesuojaan".

Ja mistä tiedät että Nettiauto tekee itse ilmiantoja, et mistään! Pelkkää arvailua koko touhu.

• Kyttäämistä

Mistä ihmeestä tämä nettiauton ihmemies erottelee ihmiset huijareihin ja rehellisiin, saan myydä yksityshenkilönä vaikka 10 autoa viikossa eikä siihen ole nettiautolla eikä muillakaan sanomista. Ilmoitusvelvollinen olen vain verotoimistolle jos mahdollista voittoa tulee, ei ole olemassa mitään määriä jne.On olemassa useita autoharrastajia jotka verraten usein vaihtavat kotteroitaan (Jenkki, maasturi ym porukat.) ja nettiauton mukaan he kaikki ovat huijareita ja harmaan talouden pyörittäjiä.
      Kyllä kai tässä vapassa maassa eletään.
      Asia muuttuu jos toiminta on selkeästi elinkeinon harjoittamista ja rahallisesti merkittävää.
      Nettiauton ylimielisyys johtuu vain ahneudesta, eli todennäköisesti yksitysetkin joutuvat kohta maksamaan ilmoituksistaan.

• vihdoinkin

Kauan siinä meni, mutta nyt jes jes jes!!!!

• sekoilee

Alatyylinen ja kaunainen lähetysmistapa jobbareihin. Mitä väliä jos joku jobbailee autoja? Jos on omat asiat kunnossa, ei jonkun jobbarin touhut pitäisi liikuttaa mitenkään.

• vaikka intialaisten avustuk...

ja kotijobbarit se haluu poseen !

• Suomalainen
        vaikka intialaisten avustuk... kirjoitti:

ja kotijobbarit se haluu poseen !

Tämähän on maan tapa että patsastellan kotomaassa puhtoisena pulmusena ja viedään firma Kiinaan tai niinkuin nettiauto Intiaan

• kyllä
        Suomalainen kirjoitti:

Tämähän on maan tapa että patsastellan kotomaassa puhtoisena pulmusena ja viedään firma Kiinaan tai niinkuin nettiauto Intiaan

..tainnut tämä ohjelmointi puoli olla alusta asti tuolla Intiassa. Mutta täytyyhän sitä kaikkea tässä nyt keksiä kun vauhtiin on lokaaminen taas päässyt.

• on rikollista

ja rikolliset joutavat kiinni. Jos teet tappiota autoillasi, pitåää sinun silti toimittaa verotukseen laskelma, kirjanpito. Ansaitsemistarkoitus on se pointti, jo enisimäinen euro on veronalaista. Rikolliset sinne minne ne kuuluvat.

• velvollisuuksien välttämiseen.

Ota liittymä kioskilta, sähköposti netistä tekaistuilla tunnuksilla. Luo nettiautoon tekaistuilla tiedoilla tunnus. Peitä kilvet kuvista.
      Ei ole iso vaiva luoda aina uudet tunnarit kun vanhat deletoidaan. Älä ole ahne ja laita kolmea autoa yhdelle tunnukselle. Älä päivitä ilmoitusta jos ei ole pakko. Älä vastaa kysymyksiin näkyvästi vaan suoraan kysyjän postiin.

• tuli pohjat

Nettiauton kielenkäyttöä.. "Vielä parempi on ilmoittaa kokonaishinta, sillä eivät ostajat ole kiinnostuneet autosta, jonka lopullisesta hinnasta ei ole esittää kuin arvio."

Siis nettiauton lukijat eivät ole kiinnostuneet tax free autoista??? Ai jaa...mihinköhän nerokkaaseen johtopäätökseen tuo perustuu, ilmeisesti samaan vainoharhaisuuteen kuin joka toisen leimaaminen joppariksi.

• Lada 1200s

Sais jollakin keinolla hävittää nuo liikkeeiden ja trokareiden ilmoitukset tuolta. Alkuaikoina oli paljon parempi malli, kun oli ainoastaan yksityisiä ilmoittajia. Liikkeiden vaihtoautot löytää kyllä muualtakin...

• Tsaqwerty

Nyt sai Oikotiekin vähän älliä päähän. Siellä pystyy nyt ilmoittamaan kans ilmaiseks jos auton hinta on alle 8000 tai jotain.

Siel saa haettua pelkästään yksityisiä jos menee laajennettuun hakuun. Myin auton siellä pari vuotta sitten, hyvin meni.

• hemmo
        Tsaqwerty kirjoitti:

Nyt sai Oikotiekin vähän älliä päähän. Siellä pystyy nyt ilmoittamaan kans ilmaiseks jos auton hinta on alle 8000 tai jotain.

Siel saa haettua pelkästään yksityisiä jos menee laajennettuun hakuun. Myin auton siellä pari vuotta sitten, hyvin meni.

Onhan se mielenkiintoista, jos Nettiautosta verottaja mitään saa irti. Kaikki autot menee myydyksi, vaikkei ole edes myynyt koko autoa. Kai ne jostain saa "ei myynnissä", mutta ei siellä sitä kyllä mitenkään neuvota, ainakaan selvästi.

Netcar näyttäis aika asialliselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3791
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      37
      3387
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2998
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2850
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1848
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      84
      1837
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1679
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1607
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      31
      1602
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1584
    Aihe