Siipirikko avioliitto

siipensä menettänyt

Miten voi olla mahdolista että mieheni joka uskoo,ei lähde kanssani rukoilemaan avioliittomme puolesta,ei tee niinkuin Kristus käski,:Rakasta vaimoasi siten kuten Kristus seurakuntaa.Olen niin väsynyt niin voimaton,en jaksa enään.Hän ei huolehdi,ei pidä lähellä,hylkii,ja kaikki muu on tärkempää kuin minä.

Rukoilen että Herra vapauttaa minut tästä liitosta,ja paraantaa minut verikyyneleiltä ja tuskalta.

7

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uppi.akko

nää avioliittokiemurat.
      Miehen kannalta sanoisin, että tuollainen vaihe on aika normaalia. Se pahenee ja syvenee mitä enemmän mies kuulee vaatimuksia siitä, että pitäisi olla hellempi, parempi, huomaavaisempi...

Jos päädyt siihen, että haluat liittosi jatkuvan ja paranevan, niin tee ensin itse se mitä toivoisit hänen tekevän sulle.

Lopeta vaatiminen ja palvele miestäsi hymyssä suin, ja anna ilman marttyyri-ilmettä miehesi mennä niinkuin haluaa.

Jos se ei auta, niin voit lähteä kävelemään.
      Pakkokeinoilla ei saada mitään oikeasti hyvää aikaan.

• hellarin tytär

avoliittoni oli tuhoon tuomittu jo alkumetreiltäodotin koko ajan sen loppua vaikka ei ollut vielä alkanutkaan.ja tein ukostani syyllistä ettei se tahdo mun kanssa mennä naimisiin vaikka en olis misssään tapauksessa sen kanssa mennytkään.mutta näyttelin hänelle että tykkään hänestä.kaikki oli pelkkää näytelmä.25 vuotta. joka ilta ja aamu rukoilin että pääsisin siitä pois.en välittänyt ukostani-en vähääkään.roikuin vaan kun muutakaan hirttopuuta eis attunut lähellä oleen.typerä olen ollut.tosi typerä.

• ...ei osaa puhua kuin itsestään....

:-/

• onnellisesti aviossa

Eräs saarnamies kertoi saarnassaan avioparista joka sanoi hänelle: "älä saarnaa meille helvetistä, meidän avioliitto on ollut yhtä helvettiä".

• siipensä menettänyt

Näimpä,muutin pois.Olemme edelleen naimisissa.Hän menee minne haluaa ja tekee mitä haluaa.Saa mennäkkin.Olen koettnut olla hiljaa,olla soittamatta,pyytämättä.Ollut vain ja hengittänyt.En muuta.En syyttänyt,en jankuttanut,hiljaa itkenyt ja pyytänyt ja vaain rukoillut,mitä enemmän menin Herran eteen rukouksessa,sen vaikeammaksi avioliittomme kävi ja sen kylmemmäksi hän tuli,eikö rukous autakkaan?

Vein tänään asian Jeesukselle taas,mitä tehdä.Ja jotenkin minulla on tunne,joko hän tekee liitostamme uuden viinin taikka,se saa olla.Laitan oven kiinni ja menen pois lopullisesti,joko hän vapauttaa minut taikka pelastaa ja uudistaa/parantaa mieheni että voimme jatkaa.

On kamalaa kun toista rakastaa ja on vain " raadeltavana",mitä saa palkaksi.Ilkeät sanat ja hylkäämisen.Olen todella käynyt helvetin läpi.

Olemme toistakertaa avioliitossa,edellinen vaimo petti häntä minkä kerkes,kait hänen haavat ovat liian syvät.Ei pysty minua rakastamaan.

• hellarin tytär

** % = ? " ( & ? (

• hellarin tytär

..kirjoitus otsikko-älä muuta sano!!

no-nyt se on oiottu:))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4729
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4431
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      76
      3908
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3817
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2855
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2628
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2532
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2509
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2499
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2374
    Aihe