Kreatiini kerää nestettä ja viina poistaa sitä niin kokemuksesta sanon että ei ole kovinkaan kummoisia krapuloita kreatiini kuurin aikanan. Onko muilla samanlaisia huomioita asiasta?
Krapula ja kreatiini
3
3698
Vastaukset
- TeräsHiiri
No ihan kokemuksesta voin sanoa, että kyllä ainakin mulle on tullu ihan samalla tavalla krapula, oli kreatiinit koneessa tai ei.
Enpä ole moista asiaa kyllä edes sen enempää tarkastellut, mutta eroa en ole noin äkkiseltään huomannut. Ainut mitä olen laittanut merkille, että ryypyn jälkeen naama on ehkä vielä enemmän turvoksissa, mitä se on normaalisti. - jakewild
Kreatiini kyllä kerää nestettä ja alkoholi toimii diureettina ja poistaa sitä. Asian voisi ajatella plus miinus tilanteeksi, mutta kreatiinikuurin aikana on tärkeätä olla plussalla.
Kreatiini ei toimi kunnolla, jos ei juo tarpeeks nesteitä sillä lihas ei tällöin saa tarpeeksi nestettä. Tämä saattaa olla syy, jonka takia monet sanovat, että kreatiini ei toimi. Itse huomasin muutoksen, kun kaksinkertaistin treenin aikana juotavan veden määrän.
Muutenkin, jos juo liian vähän nesteitä niin saattaa esiintyy enemmän/useammin kramppeja.- TeräsHiiri
No ei ainakaan siitä ole kiinni, jos on tullu dokattua, ettei ole tarpeeksi nestettä tullu juotua jos on kreat päällä. =)))
Mutta asiaan. Kyllä, alkoholi on diureetti. Mutta vaikka se poistaakin nestettä kehosta, niin se ei vähennä juurikaan kreatiinin tehoa, koska nestetasapaino palautuu hyvinkin nopeasti normaaliksi. Ja fosfaatin määrä kuitenkin pysyy kohollaan lihaksissa, niin ne kyllä imee nesteet nopeasti takaisin, mikäli ne edes menettää sitä kauheasti. Tietysti eri asia, jos vetää tolkuttomia määria parinakin iltana peräkkäin.
Ite ainakin oon opetellu käyttää tota alkoholia silleen, ettei edes pahempaa krapulaa tuu, niin ei ole niin paljoa haittaa.
Ja tuo on totta, monet tuhoaa kreatiinikuurista saatavan hyödyn pelkäämällä sitä nestepöhöä. Kun se on yksi kreatiinin toimintamekanismeja. Eli nestettä paljon kreatiinikuurilla, se pöhö kyllä häviää kreatiinin loputtua. Mutta mielellään selaista, missä ei ole alkoholia. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827