olen tässä pohtinut jospa lopettaisin dn käytön... aloitin käytön n.vuosi sitten huonoon ihooni,(tosin ei voida puhua edes aknen tasoisesta vaan muutamista näpyistä joista tosin halusin lopullisesti eroon,ehkäisyn tarvetta ei ole)mutta olen mielestäni lihonut ja muutenkin veltostunut (univaikeudet, haluttomuus ym) en tietenkään tiedä johtuvatko "ongelmat" pilsuista mutta haluaisin kokeilla lopettamista. eli siis; lähtevätkö kilot helposti pillereiden lopetuksen jälkeen vai onko koko pillereillä lihominen vain urbaanilegenda johon me tytöt tuudittaudumme? olen meinaan laihiksella. tosin olen jo nyt alipainoinen ja tuntuu että viimeisten kilojen laihdutus on epätoivoista kun toisaalla lukee juttuja kuinka pilsut lykkää heti 4kg lisää massaa:(, eli luulisi että joutuu laihduttamaan vähän niinkuin "liikaa" vain koska pillereiden "ylläpitämät" kilot,joista ei hevillä eroon pääse, hyllyy lanteilla.
voiko pillerit taas aloittaa lyhyenkin tauon jälkeen (esim 3kk) jos huomaa esim naaman kukoistavan? olen aika pulassa tän jutun kanssa, jotenki vaan tuntuu et pillerit vie multa kaiken energian....sen vähänkin:D ..tulipas epäselvä viesti, mut help me!:)kiitos.
diane nova
4
352
Vastaukset
- moi
hei haloo, jos olet jo alipainoinen niin mitäs helskuttia sinä vielä laihdutat??
Itselläni on diane novat, olleet tosin aika vähän aikaa vasta, mutta ihossa ei ole tapahtunut muutosta, ainakaan vielä.. Kauanko siihen oikeen menee??- nimnom
ai miksikö laihdutan? siksi koska olen pitkä ja minulla on suhteellisen pieni luusto :D (hullulta kuulostaa),toisinsanoen, vaikka bmi näyttää alipainoista, en mielestäni ole mitenkään tarpeeksi kiinteä. Ei hätää en ole mikään anorektista laihuutta tavoitteleva, kyse on niistä hankalista viimeisistä kiloista, koitan myös laihduttaa terveellisesti (esim terveellinen ruokavalio reilu liikunta)siitä pääseekin tähän aiheen ytimeen, tuntuu kuin en saisi noita viimeisiä hyllyviä kiloja pois muuta kuin siirtymällä sairaalloisen oloiseen laihdutukseen, siispä haluankin tietää että olisiko pillereiden lopetuksella mahdollista saavuttaa havittelemani tulokset,ilman että joudun johonkin syömishäiriön omaiseen paastoamiseen...? enkä maininnut alipainoisuuttani kerjätäkseni tietynlaista huomiota, vaan nimenomaan välttääkseni vastauksia"laihduta keventämällä ruokavaliota ja kuntoilemalla",sillä sen avulla olen karistanut muutaman kilon jo... haluan vain tietää että tuoko nuo pillerit todella kiloja?
ihosta sen verran että mulla alko tulokset näkyä n2kk aloituksen jälkeen, tai en oikeastaan ole varma oliko se kesä vai pillerit jotka paransi ihoani siinä vaiheessa... mutta tämä talvi menny vain muutamalla näpyllä, tai ainakin ne suuremmat ja hankalat ovat hävinneet kokonaan=) (aloitin käytön viime maaliskuussa)..mutta en vaan enää tiedä onko se sen arvoista....
- ex-anorektikko
Saattaapi olla että energian vie laihduttaminen, ei pillerit. Elämä voi olla ihan yhtä hyvää (itse väittäisin että jopa parempaa) niiden muutamien lisäkilojen kanssa kuin kaiken aikaa laihuutta tavoitellenkin.
- ...
Minulla nuo pillerit eivät ole tuoneet ensimmäistäkään lisäkiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844