Sä saat painua mun puolesta helvettiin!
Eräs nimetön tyyppi
86
3780
Vastaukset
- nimetön
jaksa sun läsnäoloasi.
- mitä sä...
saat aikaiseksi?
Sen, että mä en tunne itseäni naiseksi eikä yksikään mies mua viehätä. Mua ei viehätä mikään, olen sukupuoleton - mikälie,
mitä sä... kirjoitti:
saat aikaiseksi?
Sen, että mä en tunne itseäni naiseksi eikä yksikään mies mua viehätä. Mua ei viehätä mikään, olen sukupuoletonmutta et sä. Kiitos!!
- ..................
mikälie, kirjoitti:
mutta et sä. Kiitos!!
mikään mies.
- ............................
.................. kirjoitti:
mikään mies.
ettet voi olla jokaiselle naispuoleiselle mies.
- kenellekään
............................ kirjoitti:
ettet voi olla jokaiselle naispuoleiselle mies.
nainen. Olen sukupuoleton pelle, jee!
- vaikka...
kenellekään kirjoitti:
nainen. Olen sukupuoleton pelle, jee!
kuolisin. Ei mulla ole mitään annettavaa tälle maailmalle.
- sentään
vaikka... kirjoitti:
kuole, mutta erakoksi mä jään. Se on niin itsestään selvää.
- ystävää,
sentään kirjoitti:
kuole, mutta erakoksi mä jään. Se on niin itsestään selvää.
jolle puhua. Kaikkialla arvostellaan vain mun ulkonäköä ja luonnetta.
- sen verran
vaikka... kirjoitti:
sanottavaa että hyvää yötä
- ei se...
sen verran kirjoitti:
sanottavaa että hyvää yötä
mitään auta vaikka joku täällä mulle vastailisikin. Kiitos vain theDragonLord, oli kohteliasta toivottaa hyvää yötä. Vaikka itse asiassa mä en sulle tuota mun viestiä edes tarkoittanutkaan, vaan yhdelle mun mielikuvitus olennolle. Mutta hyvää yötä kuitenkin sulle! :)
- vastauksesta
ei se... kirjoitti:
mitään auta vaikka joku täällä mulle vastailisikin. Kiitos vain theDragonLord, oli kohteliasta toivottaa hyvää yötä. Vaikka itse asiassa mä en sulle tuota mun viestiä edes tarkoittanutkaan, vaan yhdelle mun mielikuvitus olennolle. Mutta hyvää yötä kuitenkin sulle! :)
mutta olen nainen ja menen kohta nukkumaan
- kun...
ystävää, kirjoitti:
jolle puhua. Kaikkialla arvostellaan vain mun ulkonäköä ja luonnetta.
ajattelen näin: jos joskus saisin miellyttävän miesystävän, pitäisin hänet itselläni kynsin ja hampain. Siis ihan konkreettisesti tarkoitan.
- joku on
vastauksesta kirjoitti:
nainen. Kun mädännyn arkussa ja haudallani lukee naisen nimi, niin kai sitten olen NAINEN. Vasta sitten...
- mitään tule..
kun... kirjoitti:
ajattelen näin: jos joskus saisin miellyttävän miesystävän, pitäisin hänet itselläni kynsin ja hampain. Siis ihan konkreettisesti tarkoitan.
En saa ketään PIIITKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ miestä. Niitä on niin helvetin vähän.
- on...
mitään tule.. kirjoitti:
En saa ketään PIIITKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ miestä. Niitä on niin helvetin vähän.
turha nyhjäistä. Jos ei ole enempää syntynyt 190 senttisiä miehiä, niin sitten ei voi mitään!
Sitten olen puoliksi nainen. Puoliksi! - antaa...
on... kirjoitti:
turha nyhjäistä. Jos ei ole enempää syntynyt 190 senttisiä miehiä, niin sitten ei voi mitään!
Sitten olen puoliksi nainen. Puoliksi!kokonaan itseni, mutta kukaan sopiva ei osu kohdalle.
- Olet...
vastauksesta kirjoitti:
nainen! Onneksi olkoon.
- kiva elää, jos
antaa... kirjoitti:
kokonaan itseni, mutta kukaan sopiva ei osu kohdalle.
löytäisi itselleen pitkän kumppanin. Muut ihmiset olkoon sitten mitä hyvänsä ja mitä mieltä tahansa...... se ei enää kiinnostaisi, jos olisi jo löytänyt piiiiitkääään mieeeheeen.
- mulla on
Olet... kirjoitti:
nainen! Onneksi olkoon.
kaikki edellytykset olla nainen.
- se on
mulla on kirjoitti:
kaikki edellytykset olla nainen.
hienoa.
Itselläni on kaikki edellytykset olla mies, lukuunottamatta oikeaa sukuelintä. Mutta sehän ei haittaa! Ei, ulkonäkö ratkaisee sen kuka on mies ja kuka nainen. - tästä aina
se on kirjoitti:
hienoa.
Itselläni on kaikki edellytykset olla mies, lukuunottamatta oikeaa sukuelintä. Mutta sehän ei haittaa! Ei, ulkonäkö ratkaisee sen kuka on mies ja kuka nainen.kuollakin. Silloin ei ole enää väliä, onko ollut piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkkkkkkkäääääääääääääää ja miehekäs nainen. Arkussa saa olla vaikka kymmenen metriä pitkä!
- ko puuttuu??
se on kirjoitti:
hienoa.
Itselläni on kaikki edellytykset olla mies, lukuunottamatta oikeaa sukuelintä. Mutta sehän ei haittaa! Ei, ulkonäkö ratkaisee sen kuka on mies ja kuka nainen.vaistotkin on ihan omanlaiset miehillä ja naisilla. Ulkonäkökin vaihtelee hyvin paljon ,miehestä toiseen... joistakin se paistaa ihan yli!!
- .........................
ko puuttuu?? kirjoitti:
vaistotkin on ihan omanlaiset miehillä ja naisilla. Ulkonäkökin vaihtelee hyvin paljon ,miehestä toiseen... joistakin se paistaa ihan yli!!
Ihan sama. Kunhan on piiiiiiiiiitkääääääääääää mies. Pitkä mies ei tajua, kuinka riippuvaisia pitkät naiset ovat heistä. Koko seksuaalinen halu perustuu pitkällä naisella itseään pidempään kumppaniin.
- ainakin...
......................... kirjoitti:
Ihan sama. Kunhan on piiiiiiiiiitkääääääääääää mies. Pitkä mies ei tajua, kuinka riippuvaisia pitkät naiset ovat heistä. Koko seksuaalinen halu perustuu pitkällä naisella itseään pidempään kumppaniin.
itsestäni.
- juttu......
ainakin... kirjoitti:
itsestäni.
toivottavasti saat tasapuolisen kumppanin, sellaisen josta huomaat jotain kivaa...
- se pituus
juttu...... kirjoitti:
toivottavasti saat tasapuolisen kumppanin, sellaisen josta huomaat jotain kivaa...
on perusvvvvvaátimus, sitten luonne ja........ jooooooooooooo
- joskus............
juttu...... kirjoitti:
rakastut........
- rakastuvani
juttu...... kirjoitti:
yhtään kehenkään. Miehet on liian lyhyitä ja naisetkaan ei kiinnosta.
- olla kuin
saatana yksi miellyttävä ihminen ja se on siinä.
- .......
PITKÄ MIES ei ole liikaa vaadittu.
- täysin
....... kirjoitti:
PITKÄ MIES ei ole liikaa vaadittu.
omakseen. Niinkauan kuin eläisin, olisin hänen omansa ja halveksisin vain mielessäni muita miehiä. Tietäisin ainoastaan yhden miehen elävän.
- ..........
täysin kirjoitti:
omakseen. Niinkauan kuin eläisin, olisin hänen omansa ja halveksisin vain mielessäni muita miehiä. Tietäisin ainoastaan yhden miehen elävän.
pitkät komistukset ovat jo vietyjä............ Ja mitään viikonloppu dokua en haluaisi....
- olla...
.......... kirjoitti:
pitkät komistukset ovat jo vietyjä............ Ja mitään viikonloppu dokua en haluaisi....
kitukasvuinen, niin voisi ihastella useampia miehiä. On se niin väärin, että vain muutamat miehet viehättävät mua.... iha helvetin väärin! Kyllä "sitä miestä" varmaan useampi nainen viehättäisi kuin vain mä...... ei olisi tasapuolista!
- muualle
olla... kirjoitti:
kitukasvuinen, niin voisi ihastella useampia miehiä. On se niin väärin, että vain muutamat miehet viehättävät mua.... iha helvetin väärin! Kyllä "sitä miestä" varmaan useampi nainen viehättäisi kuin vain mä...... ei olisi tasapuolista!
selittämästä kaiken muun kokoiset. Mun silmissä olisi todellinen järkytys jos pitkä mies ei pitäisi pitkästä naisesta! Se olisi kaiken huippu. En tiedä, mitä tekisin, jos kuulisin joltain sellaista. Haluun vain ja ainoastaan pitkän miehen. Muussa tapauksessa mun seksielämä jää vain itsetyydytykseen.
- ....
muualle kirjoitti:
selittämästä kaiken muun kokoiset. Mun silmissä olisi todellinen järkytys jos pitkä mies ei pitäisi pitkästä naisesta! Se olisi kaiken huippu. En tiedä, mitä tekisin, jos kuulisin joltain sellaista. Haluun vain ja ainoastaan pitkän miehen. Muussa tapauksessa mun seksielämä jää vain itsetyydytykseen.
Tiina Lymikin saanut pitkän miehen. Ja ihan tavallisen näköisenkin! (ei siis ultraruma)
- ....
.... kirjoitti:
Tiina Lymikin saanut pitkän miehen. Ja ihan tavallisen näköisenkin! (ei siis ultraruma)
Tiina Lymi sittenkään pitkä? Ainakin näyttää kaikissa valokuvissa siltä että olisi jotain 180.
- ........
.... kirjoitti:
Tiina Lymi sittenkään pitkä? Ainakin näyttää kaikissa valokuvissa siltä että olisi jotain 180.
Ja ero tulee... ainakin lehtien mukaan (siis ihan muiden kuin Seiska).
Jos mä saisin tuon näköisen miehen, jonka kanssa mulla synkkais, en todellakaan jumalauta siitä eroasi! Voi että jotkut osaavat olla kiittämättömiä. En tiedä sitten todellisia syitä mahdolliselle erolle... esim. että oliko mies väkivaltainen tai jotain vastaavaa... Mutta se ainakin kuulostaa todella typerältä erota, kun on juuri saanut niin ihanan miehen.... - ........
........ kirjoitti:
Ja ero tulee... ainakin lehtien mukaan (siis ihan muiden kuin Seiska).
Jos mä saisin tuon näköisen miehen, jonka kanssa mulla synkkais, en todellakaan jumalauta siitä eroasi! Voi että jotkut osaavat olla kiittämättömiä. En tiedä sitten todellisia syitä mahdolliselle erolle... esim. että oliko mies väkivaltainen tai jotain vastaavaa... Mutta se ainakin kuulostaa todella typerältä erota, kun on juuri saanut niin ihanan miehen....Tuli vain mieleen, mutta eikös siitä miehet sitten pidä että nainen on epätoivoinen?? Vai oliko se juuri toistepäin, että miehet pitävätkin siitä ettei nainen välitä heistä p*skaakaan? Mä en muista kuinka päin se meni valtaosan kohdalla......
- että se riippuu
........ kirjoitti:
Tuli vain mieleen, mutta eikös siitä miehet sitten pidä että nainen on epätoivoinen?? Vai oliko se juuri toistepäin, että miehet pitävätkin siitä ettei nainen välitä heistä p*skaakaan? Mä en muista kuinka päin se meni valtaosan kohdalla......
tilanteesta.
- ......
että se riippuu kirjoitti:
tilanteesta.
Jos nainen on ällö, niin silloin se on inhottavaa ja kun nainen on miellyttävä, silloin se on imartelevaa (kivaa).
No... eiköhän pitkä mies pidä pitkää naista miellyttävänä? Ainakin luulisi. - perässä.
...... kirjoitti:
Jos nainen on ällö, niin silloin se on inhottavaa ja kun nainen on miellyttävä, silloin se on imartelevaa (kivaa).
No... eiköhän pitkä mies pidä pitkää naista miellyttävänä? Ainakin luulisi.Haluan saada vain pitkän miehen ja niistäkin vain sellaisen, joka hyväksyy mut.. täysin.
- miellyttävän
perässä. kirjoitti:
Haluan saada vain pitkän miehen ja niistäkin vain sellaisen, joka hyväksyy mut.. täysin.
sellaisen :) sellaisen jota on kiva katsella
- sellaisiakin
perässä. kirjoitti:
Haluan saada vain pitkän miehen ja niistäkin vain sellaisen, joka hyväksyy mut.. täysin.
on. Ihan täyssama, olenko vähemmistön vai valtaosan makuun. Tuollaiset asiat eivät mua kiinnosta.
- ......
miellyttävän kirjoitti:
sellaisen :) sellaisen jota on kiva katsella
Sellainen, jota ylipäätänsä pystyy katsomaan. Pituus on niin miellyttävä piirre, että muuten ei tarvitsisi näyttää pahemmin miltään... kunhan olisi keskiverto, se riittäisi.
- .....
...... kirjoitti:
Sellainen, jota ylipäätänsä pystyy katsomaan. Pituus on niin miellyttävä piirre, että muuten ei tarvitsisi näyttää pahemmin miltään... kunhan olisi keskiverto, se riittäisi.
ja lisäksi myös 190 senttisenä olisi aika namu... P=
- .............
..... kirjoitti:
ja lisäksi myös 190 senttisenä olisi aika namu... P=
Joaquin Phoenix ja Timothy Dalton. Jos he olisivat pitkiä ja nuoria..... Joaquin Phoenix on kyllä aika nuori, muttei pitkä, mutta Timothy Dalton on sen sijaan kait aika pitkä, muttei enää nuori :)
- ............
............. kirjoitti:
Joaquin Phoenix ja Timothy Dalton. Jos he olisivat pitkiä ja nuoria..... Joaquin Phoenix on kyllä aika nuori, muttei pitkä, mutta Timothy Dalton on sen sijaan kait aika pitkä, muttei enää nuori :)
Hayden Christensenkin ihan hyvännäköinen... saisi tosin olla vain sellaiset kymmenen senttiä pidempi :)
- pääasia
sellaisiakin kirjoitti:
on. Ihan täyssama, olenko vähemmistön vai valtaosan makuun. Tuollaiset asiat eivät mua kiinnosta.
että olet kuitenkin hänen makuunsa.. ja hän sinun makuusi..
- ..............
pääasia kirjoitti:
ei voi muuta sanoa.
- .............
pääasia kirjoitti:
nähnyt pitkiä kundeja, jotka ovat olleet ulkonäöltään just mun makuun...... Mutta en vain tiedä, olisinko mä sitten ollut heidän ja että olisiko meillä yhtään synkannut.......
- .........
............. kirjoitti:
nähnyt pitkiä kundeja, jotka ovat olleet ulkonäöltään just mun makuun...... Mutta en vain tiedä, olisinko mä sitten ollut heidän ja että olisiko meillä yhtään synkannut.......
niin pinnalliselta, mutta maailma on pinnallinen. Pakko elää siis sen mukaan.
- kertanäkemällä olla
............. kirjoitti:
vaikka kiva paita päällä.. mutta mitäs sitte ku se paita lähtee pois....... juu..
- ................
kertanäkemällä olla kirjoitti:
vaikka kiva paita päällä.. mutta mitäs sitte ku se paita lähtee pois....... juu..
ulkonäössä arvosta mitään pukeutumista, vaan ulkonäköä muuten.
- omat mielipiteet
......... kirjoitti:
siihen asti , kunnes uskaltaa antaa vähän periksi, ja luottaa toisen mielipiteisiin :)
- se kokonaisuus
sieltä paistaa läpi....... se ei sitten muutu vaatteita vaihtamalla..
- ........
......... kirjoitti:
theDragonLord, joka puhuu että on oltava omat mielipiteet?
- dragonlord...................
se kokonaisuus kirjoitti:
sieltä paistaa läpi....... se ei sitten muutu vaatteita vaihtamalla..
vaan joku muu.. asialla oleva..
- .........
dragonlord................... kirjoitti:
vaan joku muu.. asialla oleva..
Vai etkö halua vain myöntää? ;)
- haluanko
......... kirjoitti:
Vai etkö halua vain myöntää? ;)
myöntää jotain muuta..... ...... ;
- .............
haluanko kirjoitti:
myöntää jotain muuta..... ...... ;
sinä theDragonLord tänne aina kirjoittelet...... Ei siinä ole mitään myöntämistä, se on ihan itsestään selvää.
- minä
............. kirjoitti:
sinä theDragonLord tänne aina kirjoittelet...... Ei siinä ole mitään myöntämistä, se on ihan itsestään selvää.
en ole dragonlord.. eikä sitä oo viime aikoina niin hirveesti näkyny, jos en oo pahasti kattonu väärin...
usko nyt ... minä olen asialla enkä pilaile sinun kustannuksellasi.... kultaseni.. - pitäisi vastata?
minä kirjoitti:
en ole dragonlord.. eikä sitä oo viime aikoina niin hirveesti näkyny, jos en oo pahasti kattonu väärin...
usko nyt ... minä olen asialla enkä pilaile sinun kustannuksellasi.... kultaseni..Senkö, etten usko vai?
no ihan sama. Ole kuka olet.
Menen kohta nukkumaan....... Tiedätkö miksi itken niin hirveästi nykyisin? Yritä arvata syy. - itket
pitäisi vastata? kirjoitti:
Senkö, etten usko vai?
no ihan sama. Ole kuka olet.
Menen kohta nukkumaan....... Tiedätkö miksi itken niin hirveästi nykyisin? Yritä arvata syy.niin paljon.. olet tunteellinen..olet niin kuin minä... ja toivot kovasti yhtä asiaa.. ja ihan vakavissasi.. toivot myös apua eräältä henkilöltä.. voit mennä luottavaisena nukkumaan.. niin minäkin.
- ....
itket kirjoitti:
niin paljon.. olet tunteellinen..olet niin kuin minä... ja toivot kovasti yhtä asiaa.. ja ihan vakavissasi.. toivot myös apua eräältä henkilöltä.. voit mennä luottavaisena nukkumaan.. niin minäkin.
on tunteellinen. Ei siitä sen enempää.
Itken siksi koska teen pesäeroa. Tuo sana kuulostaa varmasti hauskalta ja sen voi ymmärtää törkeälläkin tapaa, mutta tässä tarkoitan nyt yksinkertaisesti kotoolta muuttoa. Minusta tulee iso minä. - vaikea..........
.... kirjoitti:
on tunteellinen. Ei siitä sen enempää.
Itken siksi koska teen pesäeroa. Tuo sana kuulostaa varmasti hauskalta ja sen voi ymmärtää törkeälläkin tapaa, mutta tässä tarkoitan nyt yksinkertaisesti kotoolta muuttoa. Minusta tulee iso minä.paikka, mutta kyllä se siitä, lupaan sen :)
- ...........
vaikea.......... kirjoitti:
paikka, mutta kyllä se siitä, lupaan sen :)
luvata kukaan ulkopuolinen. Itse sen tietää, onko valmis vaiko ei. Minä olen puoliksi valmis... Vielä enää muutama kuukausi valmistautua... valmistautua siihen, että olen kokonaan valmis.
- IHAN HIRVEÄSTI
........... kirjoitti:
luvata kukaan ulkopuolinen. Itse sen tietää, onko valmis vaiko ei. Minä olen puoliksi valmis... Vielä enää muutama kuukausi valmistautua... valmistautua siihen, että olen kokonaan valmis.
kaikenlaista... Nyt juuri. Tänään ja huomenna. Ylihuomenna ja sitä seuraavana... jatkuvasti, koko ajan. Akateeminen vapaus on vain nukkumisaika!
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
IHAN HIRVEÄSTI kirjoitti:
kaikenlaista... Nyt juuri. Tänään ja huomenna. Ylihuomenna ja sitä seuraavana... jatkuvasti, koko ajan. Akateeminen vapaus on vain nukkumisaika!
skarppina!!
- ......
!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
skarppina!!
Kerro.
- mä--------minä
...... kirjoitti:
Kerro.
A.............
- ..........
mä--------minä kirjoitti:
A.............
nimi päättyy, kerro vielä sekin
- loppuu!!!!!!
.......... kirjoitti:
nimi päättyy, kerro vielä sekin
mun nimi. (joka nimi)
- ...
sä olet? Kerro vielä sekin :)
- minä
no minä olen 20 :)
- ........
minä kirjoitti:
no minä olen 20 :)
vai nainen ja mistäpäin Suomea?
- pitkälle
........ kirjoitti:
vai nainen ja mistäpäin Suomea?
nainen... ja ei ainakaan pohjoisessa..
- .........
pitkälle kirjoitti:
nainen... ja ei ainakaan pohjoisessa..
mutta minäkin olen nainen...... heh, hämmästyitkö? :D
- hämmästynyt...................
......... kirjoitti:
mutta minäkin olen nainen...... heh, hämmästyitkö? :D
kun olet sitä koko ketjun kirjoittanut!!!!!!!
- .....
hämmästynyt................... kirjoitti:
kun olet sitä koko ketjun kirjoittanut!!!!!!!
kirjoitit sanat "kultaseni", vaikka itsekin olet nainen??
- kyllä vähän
..... kirjoitti:
kirjoitit sanat "kultaseni", vaikka itsekin olet nainen??
väärä valinta... Myönnän.. mutta kivaltahan se tuntuu kun saa sanoa kivasti eikö, aina voi harjoitella...
- ...........
kyllä vähän kirjoitti:
väärä valinta... Myönnän.. mutta kivaltahan se tuntuu kun saa sanoa kivasti eikö, aina voi harjoitella...
Noiden väärien sanavalintojen takia olen mennyt syyttämään yhtä tyyppiä hakkeriksi... Siitähän voisi tulla vaikka oikeusjuttu! Mutta.. onneksi ei tullut sentään :)
- ...............
........... kirjoitti:
Noiden väärien sanavalintojen takia olen mennyt syyttämään yhtä tyyppiä hakkeriksi... Siitähän voisi tulla vaikka oikeusjuttu! Mutta.. onneksi ei tullut sentään :)
mutta oikeuskuluilta sentään säästyttiin.
- mullakin
........... kirjoitti:
on kovasti hommia, ja huomenna taas pääsen niitä tekemään, jes, hieno homma!
- .......
mullakin kirjoitti:
on kovasti hommia, ja huomenna taas pääsen niitä tekemään, jes, hieno homma!
Hyvää yötä :)
Kuka sitten olitkin............. - minäkään
....... kirjoitti:
Hyvää yötä :)
Kuka sitten olitkin.............sua tuntenut, mutta toivotaan hyvää huomispäivää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679