Suomi , sosialistinen riskiaversiivinen kyttäysvaltio

keios

Minua henkilökohtaisesti pelottaa se kehitys johon Suomi ja koko länsimaailma on menossa.
Kansalaisten valvonta lisääntyy ja vapaus riistetään. Sci-fi leffojen kyttäysmenttaliteetti ja ihmisten täydellinen itsenäisyyden kukistaminen ovat kohta nykypäivää jollemme me kansalaiset avaa silmiämme tälle kehitykselle ja pysäytä sitä. Nykykehityksessä ei ole kysymys todella vaarallisten kansalaisten ja rikollisten taltuttamisesta vaan tavallisen, helposti myöntyväisen ja rehellisen kansalaisen oman tahdon kukistamisesta.

Se että onnettomuuksia pyritään välttämään in absurdum Suomessa tätä nykyä ei palvele kenenkään hyötyä. Sitä mukaan kun Valtion hyssyttely- ja holhousmentaliteetti kansalaisiaan kohtaan lisääntyy niin sitä samaa vauhtia rapistuu kansalaisten oma vastuunkanto ja yrittämisinto.

Mitä tästä seuraa? Ihmiset eivät kenties uskalla ajaa ylinopeutta siellä missä tietävät että kamerat valvovat. Tämä saattaa olla positiivinen asia mutta näillä toimenpiteillä on kauaskantoisemmat vaikutukset. Samalla kun kansalaiset hyväksyvät ajatuksen siitä että valtio tietää parhaiten miten kansalaisten pitää elää niin heiltä myös katoaa oma yrittämisen tahto. Kansa ei lisäänny, lapsia ei hankita, sekin tehtävä jotenkin tiedostomattomasti koetaan valtion tehtäväksi. Ihmiset eivät perusta yrityksiä eivätkä tsemppaa töissä yhtään enempää kuin heiltä vaaditaan. Kansalta katoaa selkäranka ja tähän puutteeseen kaatuu sitten lopulta itse valtiokin. Meistä tulee rampa ylimielinen valtio joka häviää jokaisella osa-alueella Itä-Euroopan ja Aasian nouseville talousmahdeille.

Aasiassa ja Itäeuroopassa ei onnettomuuksia kaihdeta, Kiinalaiset raksamiehet ovat ilman valjaita korkeille pilvenpiirtäjätyömailla ja Itäeuroopassa hurjastellaan motareilla niin että oksat pois. Epäilemättä onnettomuuksia sattuu, mutta ihmiset kantavat vastuun omasta elämästään ja tsemppaavat mahdollistaakseen itselleen ja perheelleen hyvän elämän. Kansa lisääntyy ja vaurastuu. Onnettomuudet ovat normaali osa ihmiselämää. Suru on tietysti yksilön kohdalla kova jos onnettomuus sattuu läheiselle mutta se on oleellinen osa ihmiselämää. Miten paljon tahansa Suomen sosialistit tätä tosiasiaa eivät voi hyväksyä niin se ei muuta tosiasioita.

Kansanedustajiemme tarkoitus on vastata kansan mielipidettä ja toiveita. Miten heistä on tullut sellaisia ihmisiä jotka kuvittelevat tietävänsä paremmin mitä kansa tarvitsee ja miten siitä tule menestyksekäs? Se että poliittiset broilerit koulitaan poliittisessa koulussa ja lopulta valitaan eduskuntaan tuskin antaa heille kovinkaan paljon käytännön ymmärrystä siitä mikä on loppujen lopuksi tavallisen kansalaisen parhaaksi pitkällä tähtäimellä? Sitä tietää tuskin kukaan joten parempi antaa kansakunnan valita itse omat polkunsa ja kohtalonsa.

6

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitus

      Tällä menolla todellakin päädytään tilanteeseen, jossa ihminen on vain kasvottoman järjestelmän räsynukke. Pelottavaan on se, että tämän kasvottoman järjestelmän rakentavat ihmiset. Marssitaan me aivopestyt ja tahdottomat ihmiset vaan järjestelmän tahdissa, eikä mietitä liikoja. Kyllä järjestelmä tietää :(

    • Autoilija.

      Oikein hyvä kirjoitus. Olen samaa mieltä kanssasi.

    • miihkali

      Taidan ruveta vastaiskuun valtiovaltaa vastaan. Työsuhteeni päätyttyä en aio etsiä uutta työpaikkaa. Elelen vain ansiosidonnaisilla ja makoilen sohvalla. Työvoimakoulutuksessa käyn vain siksi, että ei ansiosidonnaiset kulu. Säästyy paljon rahaa bensakustannuksissa ja muissa auton aiheuttamissa huolto/hankintakuluissa. Ei tarvitse pelätä ylinopeussakkoja, eikä tapella nysväreitten kanssa maantiellä. Välillä kirjoittelen chattiin, että varatkaapa ihmiset enemmän aikaa työmatkoihin. Työeläkkeestä on turha kantaa huolta, koska valtiolla ei tulevaisuudessa ole niitä varaa enää maksaa. Kun muut pakertavat töissä, minä poika vain katselen videoita ja hörpin olutta.

    • mutta moksei nopeuteta hommaa, ja tehään läjä robotteja, jotka osaavat korjata itsensä, sekä rakentaa uusia.
      sen jälkeen päästetään niin pirusti kaikkia myrkkyjä ilmaan/meriin yms, lopputulos, robottien hallitsema planeetta.

    • K-Kaahari

      Olen ollut minäkin. Jokin aika takaperin kirjoittelin vanhoista scifi-leffoista joiden tarinat alkavat olla nyt nykypäivää. Ja kokoajan pahenee. Pakkoholhous-yhteiskunta tappaa sisäisesti. Lopussa olemme kuin lääkeillä turrutettuja ilman omaa tahtoa. Ja kaikki äänestävät demareita kun valtio käskee... ;))

      • yrittäjämies37

        Ylinopeudella ajo on hyvää riskinoton harjoittelua. Ainut riski on jäädä kiinni ylinopeudesta ja saada sakot. Kolariin joutuminen tai ulos ajo ei tule kyseeseen kunhan ei ylitä oikeata tilannenopeutta. Taas on harjoiteltu muutama vuosi 80.000 vuodessa, eikä ole muuten sakkojakaan tullut. Vituttaa vaan , kun kokee olevansa suurempi rikollinen kuin varas tai pahoinpiteliä Sakoista pitäisi luopua kokonaan ja sakot lankeaisivat laskuun pelkästään kolarin yhteydessä. Paras sakko olisi kaikenvaravakuutuksien kieltäminen lailla. Syyllinen maksaisi aina omat kulunsa ja autot alkaisivat pysymään paremmin hallinnassa. Yhden auton olen maksanut ja tulen sen aina muistamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe