Suomi , sosialistinen riskiaversiivinen kyttäysvaltio

keios

Minua henkilökohtaisesti pelottaa se kehitys johon Suomi ja koko länsimaailma on menossa.
Kansalaisten valvonta lisääntyy ja vapaus riistetään. Sci-fi leffojen kyttäysmenttaliteetti ja ihmisten täydellinen itsenäisyyden kukistaminen ovat kohta nykypäivää jollemme me kansalaiset avaa silmiämme tälle kehitykselle ja pysäytä sitä. Nykykehityksessä ei ole kysymys todella vaarallisten kansalaisten ja rikollisten taltuttamisesta vaan tavallisen, helposti myöntyväisen ja rehellisen kansalaisen oman tahdon kukistamisesta.

Se että onnettomuuksia pyritään välttämään in absurdum Suomessa tätä nykyä ei palvele kenenkään hyötyä. Sitä mukaan kun Valtion hyssyttely- ja holhousmentaliteetti kansalaisiaan kohtaan lisääntyy niin sitä samaa vauhtia rapistuu kansalaisten oma vastuunkanto ja yrittämisinto.

Mitä tästä seuraa? Ihmiset eivät kenties uskalla ajaa ylinopeutta siellä missä tietävät että kamerat valvovat. Tämä saattaa olla positiivinen asia mutta näillä toimenpiteillä on kauaskantoisemmat vaikutukset. Samalla kun kansalaiset hyväksyvät ajatuksen siitä että valtio tietää parhaiten miten kansalaisten pitää elää niin heiltä myös katoaa oma yrittämisen tahto. Kansa ei lisäänny, lapsia ei hankita, sekin tehtävä jotenkin tiedostomattomasti koetaan valtion tehtäväksi. Ihmiset eivät perusta yrityksiä eivätkä tsemppaa töissä yhtään enempää kuin heiltä vaaditaan. Kansalta katoaa selkäranka ja tähän puutteeseen kaatuu sitten lopulta itse valtiokin. Meistä tulee rampa ylimielinen valtio joka häviää jokaisella osa-alueella Itä-Euroopan ja Aasian nouseville talousmahdeille.

Aasiassa ja Itäeuroopassa ei onnettomuuksia kaihdeta, Kiinalaiset raksamiehet ovat ilman valjaita korkeille pilvenpiirtäjätyömailla ja Itäeuroopassa hurjastellaan motareilla niin että oksat pois. Epäilemättä onnettomuuksia sattuu, mutta ihmiset kantavat vastuun omasta elämästään ja tsemppaavat mahdollistaakseen itselleen ja perheelleen hyvän elämän. Kansa lisääntyy ja vaurastuu. Onnettomuudet ovat normaali osa ihmiselämää. Suru on tietysti yksilön kohdalla kova jos onnettomuus sattuu läheiselle mutta se on oleellinen osa ihmiselämää. Miten paljon tahansa Suomen sosialistit tätä tosiasiaa eivät voi hyväksyä niin se ei muuta tosiasioita.

Kansanedustajiemme tarkoitus on vastata kansan mielipidettä ja toiveita. Miten heistä on tullut sellaisia ihmisiä jotka kuvittelevat tietävänsä paremmin mitä kansa tarvitsee ja miten siitä tule menestyksekäs? Se että poliittiset broilerit koulitaan poliittisessa koulussa ja lopulta valitaan eduskuntaan tuskin antaa heille kovinkaan paljon käytännön ymmärrystä siitä mikä on loppujen lopuksi tavallisen kansalaisen parhaaksi pitkällä tähtäimellä? Sitä tietää tuskin kukaan joten parempi antaa kansakunnan valita itse omat polkunsa ja kohtalonsa.

6

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitus

      Tällä menolla todellakin päädytään tilanteeseen, jossa ihminen on vain kasvottoman järjestelmän räsynukke. Pelottavaan on se, että tämän kasvottoman järjestelmän rakentavat ihmiset. Marssitaan me aivopestyt ja tahdottomat ihmiset vaan järjestelmän tahdissa, eikä mietitä liikoja. Kyllä järjestelmä tietää :(

    • Autoilija.

      Oikein hyvä kirjoitus. Olen samaa mieltä kanssasi.

    • miihkali

      Taidan ruveta vastaiskuun valtiovaltaa vastaan. Työsuhteeni päätyttyä en aio etsiä uutta työpaikkaa. Elelen vain ansiosidonnaisilla ja makoilen sohvalla. Työvoimakoulutuksessa käyn vain siksi, että ei ansiosidonnaiset kulu. Säästyy paljon rahaa bensakustannuksissa ja muissa auton aiheuttamissa huolto/hankintakuluissa. Ei tarvitse pelätä ylinopeussakkoja, eikä tapella nysväreitten kanssa maantiellä. Välillä kirjoittelen chattiin, että varatkaapa ihmiset enemmän aikaa työmatkoihin. Työeläkkeestä on turha kantaa huolta, koska valtiolla ei tulevaisuudessa ole niitä varaa enää maksaa. Kun muut pakertavat töissä, minä poika vain katselen videoita ja hörpin olutta.

    • mutta moksei nopeuteta hommaa, ja tehään läjä robotteja, jotka osaavat korjata itsensä, sekä rakentaa uusia.
      sen jälkeen päästetään niin pirusti kaikkia myrkkyjä ilmaan/meriin yms, lopputulos, robottien hallitsema planeetta.

    • K-Kaahari

      Olen ollut minäkin. Jokin aika takaperin kirjoittelin vanhoista scifi-leffoista joiden tarinat alkavat olla nyt nykypäivää. Ja kokoajan pahenee. Pakkoholhous-yhteiskunta tappaa sisäisesti. Lopussa olemme kuin lääkeillä turrutettuja ilman omaa tahtoa. Ja kaikki äänestävät demareita kun valtio käskee... ;))

      • yrittäjämies37

        Ylinopeudella ajo on hyvää riskinoton harjoittelua. Ainut riski on jäädä kiinni ylinopeudesta ja saada sakot. Kolariin joutuminen tai ulos ajo ei tule kyseeseen kunhan ei ylitä oikeata tilannenopeutta. Taas on harjoiteltu muutama vuosi 80.000 vuodessa, eikä ole muuten sakkojakaan tullut. Vituttaa vaan , kun kokee olevansa suurempi rikollinen kuin varas tai pahoinpiteliä Sakoista pitäisi luopua kokonaan ja sakot lankeaisivat laskuun pelkästään kolarin yhteydessä. Paras sakko olisi kaikenvaravakuutuksien kieltäminen lailla. Syyllinen maksaisi aina omat kulunsa ja autot alkaisivat pysymään paremmin hallinnassa. Yhden auton olen maksanut ja tulen sen aina muistamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe