omituisia oireita

Kuinka helposti voi tulla raskaaksi jos unohtaa ottaa laatasta pillerin alkuvaiheessa? Unohdin ottaa edellisestä laatasta heti toisen päivän pillerin...olen vakisuhteessa ja ollut sen jälkeen useita kertoja yhdynnässä.menkat alkoivat normaalisti mutta eivät kestäneet kuin kaksi päivää, kun normaali kesto on viisi päivää. Kärsin myös kuukautiskivuista joita minulla ei ole enää ollut viiteen vuoteen pillereiden aloittamisen jälkeen. Aloitin kuukautisten jälkeen uuden laatan josta on vielä viikon pillerit syömättä.Nyt on alkanut ilmenemään kaikenlaista omituista tänään on ollut niin huono olo että oksennus on lentäny pari kertaa nyt olo on jo parempi tosin hieman etova olo. Sama homma viime viikolla yhdesti oksensin ja päätä särki ihan tuhottomasti, meni ohi muutaman tunnin kuluttua. Olen koko ajan ihan turvoksissa ja kaikki housut tuntuu niin pieniltä ettei meinaa kiinni mennä.Myös rinnat ovat joskus todella paisuneet eivätkä meinaa mahtua rintsikoihin.Saappaat eivät menneet yksi päivä loppuun asti kiinni ja mahaan painaessa käsillä jää valkoiset sormenjäljet.Maha on ollut vähän kipeänä ja yksi päivä töissä selkää ja mahaa jomotti niinkuin kuukautiskivuissa.Myöskin kauhea makean himo on päällä ja joka kerta kaupasta täytyy ostaa joku pieni suklaapatukka. Olen alkanut nyt sitten epäilemään että josko olisin raskaana...vai voiko tämän kaltaisia oireita olla esimerkiksi sokeritaudissa tms? Voisiko tuo kuukautisten lyhyt kesto viitata raskauteen?
1313
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

tulee ns. valekuukautisiakin raskauden aikana. Teehän testi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mirella kirjoitti:

Kuinka helposti voi tulla raskaaksi jos unohtaa ottaa laatasta pillerin alkuvaiheessa? Unohdin ottaa edellisestä laatasta heti toisen päivän pillerin...olen vakisuhteessa ja ollut sen jälkeen useita kertoja yhdynnässä.menkat alkoivat normaalisti mutta eivät kestäneet kuin kaksi päivää, kun normaali kesto on viisi päivää. Kärsin myös kuukautiskivuista joita minulla ei ole enää ollut viiteen vuoteen pillereiden aloittamisen jälkeen. Aloitin kuukautisten jälkeen uuden laatan josta on vielä viikon pillerit syömättä.Nyt on alkanut ilmenemään kaikenlaista omituista tänään on ollut niin huono olo että oksennus on lentäny pari kertaa nyt olo on jo parempi tosin hieman etova olo. Sama homma viime viikolla yhdesti oksensin ja päätä särki ihan tuhottomasti, meni ohi muutaman tunnin kuluttua. Olen koko ajan ihan turvoksissa ja kaikki housut tuntuu niin pieniltä ettei meinaa kiinni mennä.Myös rinnat ovat joskus todella paisuneet eivätkä meinaa mahtua rintsikoihin.Saappaat eivät menneet yksi päivä loppuun asti kiinni ja mahaan painaessa käsillä jää valkoiset sormenjäljet.Maha on ollut vähän kipeänä ja yksi päivä töissä selkää ja mahaa jomotti niinkuin kuukautiskivuissa.Myöskin kauhea makean himo on päällä ja joka kerta kaupasta täytyy ostaa joku pieni suklaapatukka. Olen alkanut nyt sitten epäilemään että josko olisin raskaana...vai voiko tämän kaltaisia oireita olla esimerkiksi sokeritaudissa tms? Voisiko tuo kuukautisten lyhyt kesto viitata raskauteen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu