Uutisii metallimaailmalta.....

up up

MÖTLEY CRÜE aloittanee uuden studioalbumin teon, mikä pitäisi olla valmis aikaisintaan alkuvuodesta 2007. Sixx kertoo omaavansa yli 40 biisiä, Mickillä kuulema 40-100 riffiä valmiina ja Tommyllä tonneittain ideoita.... Heh

SPAWN OF POSSESSION ruåttalainen "tekninen death metal" bändi aloittanut työstämään uutta levyään "Noctambulant", mikä pitäisi olla ulkona jo huhti/toukokuun aikana. Kaikki rumpuraidat sekä yhden skitan raidat ovat jo valmiina...

METAL CHURCH on ilmoittanut myös tulevasta uudesta studioalbumista "A Light In The Dark",mikä pitäisi ilmestyä Saksanmaalla toukokuun 26, 2006, muutoin Euroopassa toukokuun 29 ja USA:ssa kesäkuun alussa.

IN FLAMES uutukainen albumi, "Come Clarity", on noussut Ruåttin ja Suomen albumilistojen kärkeen..

GUNS'N ROSESin ympärillä kuohuu TAAS. Nyt asialla Brittiläinen valokuvaaja/toimittaja, joka omilla nettisivuillaan ilmoitti ALKUPERÄISEN KOKOONPANON soittavan kesäkuussa Download Festival Englannissa. Metallica soittanee myös samoilla festareilla.

VENGEANCE palaa takaisin. Uutukainen albumi saanee päivänvalon huhtikuussa...

BLOODY SIGN ranskalainen black metal poppoo julkaisee toisen studioalbumin "Explosion Of Elements". Seuraavat biisit levyllä;
1. Uncontrolled
2. Alone and Bored
3. Crushing the Master Tree
4. Iron Genesis
5. Wrath Omen
6. Wind of Vengeance
7. Serpent's Sky Secrets
8. Apocalyptic Warriors (Massacra cover)
9. Ghost Rider

ja sitten hieman vanhempaa tietoa...

KROKUS siirtynee studioon myös tuottaja DENNIS WARD kanssa.

CANNIBAL CORPSE on peruuttanut esiintymisen WACKEN OPEN AIR festareilla. Syyksi ilmoitetaan liian tiukka keikkatahti USAssa, eikä aikaa jää muuhun...

ja lopuksi...

SWEDEN ROCK FESTIVAL järjestetään kesäkuun 8-10 2006, ilmoitti saaneensa lisää bändejä festareille. Dragonforce, Onslaught, Bonfire, Nasty Idols, Hause of Shakira
muita esiintyjiä;
DEEP PURPLE(UK)
WHITESNAKE(UK)
JOURNEY (US)
VENOM (UK)
CELTIC FROST (CH)
W.A.S.P. (US)
KROKUS (CH)
GAMMARAY (D)
JEFF HEALEY BAND (CAN)
STRYPER (US)
CACTUS (US)
GEORGE THOROGOOD & The Destroyers (US)
THE SENSATIONAL ALEX HARVEY BAND (UK)
CATHEDRAL (UK)
MOLLY HATCHET (US)
ANVIL (CAN)
DORO (D)
THE SWEET (UK)
EASY ACTION (S)
NEVERMORE (US)
METAL CHURCH (US)
EVERGREY (S)
FROM BEHIND (S/UK/US)
BLITZKRIEG (UK)
LORD BELIAL (S)
FIREWIND (GR/S)
JADED HEART (D)
RAISE HELL (S)
THE STORYTELLER (S)


siinähän noita nälkäisille....

8

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cryptic

      Itse pidän kyllä Come Clarityä heikkona suorituksena In Flamesilta joten listasijoitukset herättävät ihmetystä.

      • Ite tykkäsin ihan sairaasti...tähän asti oon kuullu pelkkää positiivista palautetta kyseisestä levystä, tää oli ensimmäinen negatiivinen :) joten en ihmettele tuota listasijoitusta yhtään!

        Prkl, näyttäis siltä, että pitäis päästä Ruotsiin festareille...niin monta loistavaa yhtyettä yksillä festareilla!


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        Ite tykkäsin ihan sairaasti...tähän asti oon kuullu pelkkää positiivista palautetta kyseisestä levystä, tää oli ensimmäinen negatiivinen :) joten en ihmettele tuota listasijoitusta yhtään!

        Prkl, näyttäis siltä, että pitäis päästä Ruotsiin festareille...niin monta loistavaa yhtyettä yksillä festareilla!

        Kanssa että olisi paljon hyviä bändejä tuolla, mutta reissu olisi kyllä aika kallis.


      • hell_patrol kirjoitti:

        Kanssa että olisi paljon hyviä bändejä tuolla, mutta reissu olisi kyllä aika kallis.

        ...käyny ihan vakavankin harkinnan puolella, mutta töistä on vaikeeta saada vapaata...mutta onhan meillä täällä Suomessa sauna ja tuska :) jos edes niihin pääsis!


      • pou
        TouchOfEvil kirjoitti:

        ...käyny ihan vakavankin harkinnan puolella, mutta töistä on vaikeeta saada vapaata...mutta onhan meillä täällä Suomessa sauna ja tuska :) jos edes niihin pääsis!

        Saunahan on samana viikonloppuna joten eiköhän tuosta listasta osa noista bändeistä ole myös siellä esiintymässä.


      • pou kirjoitti:

        Saunahan on samana viikonloppuna joten eiköhän tuosta listasta osa noista bändeistä ole myös siellä esiintymässä.

        Ainakin W.A.S.Pia odotan "kieli pitkällä" Se jo pelastais kesän!


      • up up
        TouchOfEvil kirjoitti:

        Ainakin W.A.S.Pia odotan "kieli pitkällä" Se jo pelastais kesän!

        kattomassa WASP-uutiset ylempänä ?


      • up up kirjoitti:

        kattomassa WASP-uutiset ylempänä ?

        Luultavasti Frankie Banali soittaa sitten tulevalla kiertueella. Hänhän soitti ainakin levyillä Crimson Idol, Headless Children ja Neon God part 1.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe