,mun pitäs mennä hoitoon kanssa saako koko nukutuksen helpolla
hammashoito+nukutus
10
1380
Vastaukset
- pelkääjä
vastatkaa pitäs mennä lääkäriin en uskalla jos en saa koko nuku tusta
- pörriäinen
kyllä sinä sen varmaan jostain yksityiseltä sektorilta ainakin saat jossa niitä vaan tehdään. Että eiku semmosta vaan puhelinluettelon keltaisilta sivuilta etsimään. Maksaahan se aika paljon mutta mahdollista se on jos rahaa vaan löytyy.
- soita
Jollekin yksityiselle hammaslääkärille paikkakunnallasi ja kysy saako heillä tai mikä olisi sellainen paikka missä tehdään nukutuksessa. Osaavat kyllä neuvoa sinulle lähimmän paikan. Helsingissä itse olen käynyt hammassairaala Oral:issa nukutushoidoissa.
- pelkuri
oliko koko nukkutus ?mitkä oli jälki vaikutus?tuli kaikki hoidettua
- pelkuri
kuka ollu puoli nukkutuksessa ja miten meni entä tuntuko kipua hoideaessa oliko tajuisaan että tiesi olevansa hammaslääkärissä
- Lumituuli
Lukenut esilääkityksestä,suoneen ruiskutetaan voimakkaasti rauhoittavaa ja kipua poistavaa lääkettä.Jotkut olivat olleet tyytyväisiä siihen.Minua pelottaa nukutuskin!
- pelkäävä
onko kellään kokemusta tästä osa nukutksesta
- pelko ei anna periks
Pitäis itsekin mennä hammashoitoon koska tarve sitä vaatii mut pelko ei anna periksi,aikaa on vierähtäny viime käynnistä ja nyt olis pakko alkaa menemään ja siks olenkin halukas tietämään tosta nukutuksesta et miten se toimii koska ilman sitä en haluais mennä.
- twiq.
kävin itse hoidattamassa hampaani pitkän tauon jälkeen esilääkityksen voimin. ennen sitä olin myös harkinnut nukutusta. suosittelen kuitenkin ennen nukutukseen menoa kokeilemaan hammaslääkäri käyntejä lääkityksen kanssa. itse olin ainakin erittäin tyytyväinen, ei sattunut, eikä varsinkaan pelottanut.
- pirre
Hei
Kävin vasta ns. nukutus hammashoidossa. Kerroin siitä ed. sivulla vastauksena pörriäiselle. katso kohdasta nukutus hammashoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi634832Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1124558- 794030
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963917Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222964- 352708
- 282637
- 372632
- 382599
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232464