Te niin sanotut bodarit olette huvittavia pullukoita. Luulette olevanne urheilijoita kun käytte kolme-neljä kertaa viikossa nostelemassa punnuksia. Mutta kun juosta tai hiihtää pitäisi, niin sippaatte heti.
Herätkää nyt ja aloittakaa urheileminen.
Bodarit hoi
21
2693
Vastaukset
- Voimajapainonnostaja
Hiihdetään, hiihdetään! Lisäks cooper rypistäen yli 3000 metriin ja 100 m alle 12 sekuntiin! Puntitreenit ovat kovia!
Osta 0,5 kilon käsiapinot ja olet joskus mies! - Voimajapainonnostaja
Hiihdetään, hiihdetään! Lisäks cooper rypistäen yli 3000 metriin ja 100 m alle 12 sekuntiin! Punttitreenit ovat kovia!
Osta 0,5 kilon käsipainot ja olet joskus mies!- "Voimajapainonnostaja...
mennä horkan voimalla. Jos meinaa Bodari on.
Ja Bodarit on kuraperseitä. Ainakin mitä kultsan vessoissa kisojen aikana on joutunu käymään niin veriset varpusparvet lentelee seinille asti. Ensin tankataan ja sit vedetään ulostus lääkkeitä niin et peräpukamat roikkuu polvitaipeissa. Idioottimaista touhua. - Voimajapainonnostaja
"Voimajapainonnostaja... kirjoitti:
mennä horkan voimalla. Jos meinaa Bodari on.
Ja Bodarit on kuraperseitä. Ainakin mitä kultsan vessoissa kisojen aikana on joutunu käymään niin veriset varpusparvet lentelee seinille asti. Ensin tankataan ja sit vedetään ulostus lääkkeitä niin et peräpukamat roikkuu polvitaipeissa. Idioottimaista touhua.En ole koskaan käyttänyt mitään kiellettyjä aineita ja voisin mennä doping-testiin vaikka joka päivä!
Toiseksi minua säälittää tuo sinun huumeiden käyttösi, mutta kyllä viikatemies korjaa satoaan :)
Kolmanneksi kyllä täällä kirjoittaa muitakin kuin bodareita, joten taidat olla tyhmäkin kaiken lisäksi!
Neljänneksi: olet pervo, jos tutkit niin tarkkaan ne vessat, taidat jopa nuoola pöntötkit...
Voimailija yliopistosta
- cooper 3200
Olette niin huvittavia tosiaan. Teitä on varmaan kiusattu pienenä. Itse tunnen suurta itsetunnollista kohotusta, kun saan arvostella muita ja muiden harrastuksia. Koko iltapäivän olen myhäilly tyytyväisenä kieriskellen kohonneessa itsetunnossa, kun sain kirjoittaa tämän kirjoituksen tänne.
En pode lihaskateutta. Olen luonteeltani avoin ja tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen. Olen valmis kohtaamaan uusia haasteita elämässä, enkä ole paikalle jämähtävää tyyppiä. Koen suurta nautintoa, kun anonyyminä uskallan huudella netissä.
En ole säälittävä reppana, joka puun takaa huutelee omia mielipiteitään. Oikeassa elämässäkin uskallan tuoda omat mielipiteeni ja käsitykseni julki. Mikäli sen vaan voi tehdä anonyyminä.
Tässä oma käsitykseni hyvästä kropasta:
http://www.trackshark.com/photos/2005/world_day8/slides/GHARIB Jaouad 05WLD KL.html
Huomatkaa miehekkäät jalat ja herculesmaiset käsivarret. Kuvasta huomaa että noiden eteen on tehty työtä. Kunhan minäkin vielä hiihdän ja juoksen, niin jonain päivänä olen samanlainen.
Kun se päivä nousee, niin odottakaa vaan. Silloin bittiavaruus täyttyy minun itsetuntoa kohottavista viesteistä!
Jatkan kieriskelyä omassa pienessä omahyväisyyden tunteessani, kun uskalsin kirjoittaa tänne anonyyminä näin! Tätä omahyväisyyttä riittää näiden viestien avulla useita päiviä!- tikiero
heehee... tuoko hyva kroppa? pyh kukkakeppi se on ja tikkujalat. juoksee pirusti mutta kroppa luiru. kato vaikka jotain mens fitness lehden kansikuvia.
- Suuri voimailija
tikiero kirjoitti:
heehee... tuoko hyva kroppa? pyh kukkakeppi se on ja tikkujalat. juoksee pirusti mutta kroppa luiru. kato vaikka jotain mens fitness lehden kansikuvia.
Etkö huomannut ironiaa? Taidat olla melko tyhmä!
- Putkonen
Minkä ihmeen takia bodari lähtisi juoksemaan tai hiihtämään kilpaa kynäniskan kanssa!?!?!?!?
- Voimailija
Alkuperäisen viestin lähettäjä oli täys hörhö, mutta moni kevyemmän sarjan painon- ja voimanostaja käy ainakin kerran viikossa aerobisella lenkillä, esimerkiksi hiihtämässä. Ei tosin kilpailumielessä varmaan monikaan. Puulaakikisoissa ehkä. Hiihto ei lopu ainakaan voimanpuutteeseen!
Esimerkiksi olympiavoittaja Kangasniemi, etukyykky yli 220 kiloa! hiihti talvisin. - Yks kynäniska
Varmaa on, että suuret hormonikaapit esimerkiksi 170 cm ja 120 kiloa eivät kyllä jaksaisi hiihtää.
Onhan esimerkiksi Mr Olympiassa kilpailijoiden painot nousseet suuresti Ison Arskan (n. 187 cm ja 110 kg) ja Lee Haneyn päivistä. Ronnie Coleman on n. 180 cm ja 116 kg kilpailupaino ja massakaudella lähes 140 kg !!!
1970-luvulla oli Arskan kaveri ja 2*Mr Olymia Franco Columbu. Myös voimanoston maailmanmestari!
Hän juoksi parikin kertaa viikossa, ei kylläkään kilpaa. - franco
Yks kynäniska kirjoitti:
Varmaa on, että suuret hormonikaapit esimerkiksi 170 cm ja 120 kiloa eivät kyllä jaksaisi hiihtää.
Onhan esimerkiksi Mr Olympiassa kilpailijoiden painot nousseet suuresti Ison Arskan (n. 187 cm ja 110 kg) ja Lee Haneyn päivistä. Ronnie Coleman on n. 180 cm ja 116 kg kilpailupaino ja massakaudella lähes 140 kg !!!
1970-luvulla oli Arskan kaveri ja 2*Mr Olymia Franco Columbu. Myös voimanoston maailmanmestari!
Hän juoksi parikin kertaa viikossa, ei kylläkään kilpaa. - franco2
franco kirjoitti:
- Puntti-Petteri
Ennenkuin "herään" ja alan taas juosta ja hiihtää, kerro minulle miten ne kestävyyslajit sen kummemmin aitoa urheilua ovat kuin voimailulajit.
Sekä voiman että kestävyyden harjoittaminen ovat perua ihmiskunnan aamunkoista, luonnollisia tapoja vahvistaa kehoa. Se, kumpaan haluaa keskittyä, riippuu hyvin pitkälti syntymässä saaduista ominaisuuksista.
Myöskään olympialaisten tunnuslauseessa Citius, Altius, Fortius viitataan nimenomaan voimaan. Kestävyydestä ei ole mainintaa - tosin en tältä pohjalta kiellä, etteivätkö kestävyyslajitkin olisi urheilua.
Itse tunnen voimailulajit itselleni ominaisiksi. Samaan viittaa ruumiinrakenteeni ja historianikin - kamppailulajeista kun muutama mitskukin on tullut saatua.
Nykyisin uurastan punttisalilla ylenkin taajaan. Minun pitäisi siis luopua itselleni sopivista lajeista ja siirtyä lenkkeilyyn. Miksi? Koska kestävyyslajit sopivat sinulle, vai?
Saattavathan jotkut pitää meitä bodareita ihan aidostikin huvittavina, mene tiedä. Yleensä syynä kuitenkin on vähintään alitajuinen kadehdinta ja jopa pelko - onhan voima ja sen osoitus kuitenkin yhä varsin merkittävä tekijä ihmiskunnassa, kuten poliittisistakin piireistä voidaan havaita.
Siksi yleisesti ottaen voimakas keho herättää huomattavasti enemmän kunnioitusta kuin aitoa hupaisuutta. Kyseessä on atavistinen psykologinen reaktio, joka toisaalta heijastuu ulkokohtaisesti parhaat jälkeläiset tuottavan yksilön etsimiseen parinmuodostuksessa, toisaalta tuotanto- ja taistelukyvyn mittaamiseen. Koska perusvietit ja -viestit hallitsevat vielä elämäämme hyvinkin voimakkaasti, voimakkaan kehon aiheuttama vaikutus on ymmärrettävissä.- rfgdfg
Lihakset ei ilman hormoneita kasva paljoa mihinkään
- niin...
rfgdfg kirjoitti:
Lihakset ei ilman hormoneita kasva paljoa mihinkään
... mutta tietääkseni ihmisen kehossa noita hormoneita on ihan luonnostaankin. Korjaa, jos olen väärässä.
- sokkosika
niin... kirjoitti:
... mutta tietääkseni ihmisen kehossa noita hormoneita on ihan luonnostaankin. Korjaa, jos olen väärässä.
ja kohta vaitat etta bodarit ei kayta pillereita hohooo...jopa harrastajat vetaa nappeja.
- lukemaan...
sokkosika kirjoitti:
ja kohta vaitat etta bodarit ei kayta pillereita hohooo...jopa harrastajat vetaa nappeja.
... en todellakaan väittänyt, etteivät bodarit käyttäisi hormonivalmisteita -- tiedän varsin monia, jotka käyttävät, ja menestyvät kisailijat lienevät kaikki käyttäneet. Eivätkä ne ole pelkästään nappeja, vaan myös ruiskeita.
Sen sijaan on täyttä puppua, etteivät lihakset kasvaisi merkittävästi ilman hormonivalmisteita. Itselläni on jopa omasta mielestäni sellainen ei-toivottu ominaisuus, että lihasten koko kasvaa liian hyvin saavutettuun voimatasoon nähden.
- hoh hoh
Jos miehen (?) päälajeina ovat juoksu ja hiihto, 3200 m Cooperin testissä ei ole vielä tulos, jolla kannattaisi lähteä leijumaan.
Kyllä kilpahiihtäjät ainakin 3500 pistävät ja juoksijat luonnollisesti enemmän ja tuota sinun Cooperisi keskivauhtia pistellään täysmaratoneja.- Nimetön
Mulla päälajina puntinvääntö ja kesällä vedin 3*cooperin putkeen, pitäen välillä viiden minuutin palautuksen. Cooperit: 3150 m, 2500 m ja 2900 m
- kirahvi
Nimetön kirjoitti:
Mulla päälajina puntinvääntö ja kesällä vedin 3*cooperin putkeen, pitäen välillä viiden minuutin palautuksen. Cooperit: 3150 m, 2500 m ja 2900 m
juosta pitaa silloin jo todella paljon ja punttaus ei silloin enaa voi olla paalaji. eika punttaus kasvata tarpeeksi aerobista kuntoakaan ollakseen ainoa liikunta.
- Nimetön
kirahvi kirjoitti:
juosta pitaa silloin jo todella paljon ja punttaus ei silloin enaa voi olla paalaji. eika punttaus kasvata tarpeeksi aerobista kuntoakaan ollakseen ainoa liikunta.
aerobista 2-3 kertaa viikossa ja punttia 3-4 kertaa viikossa...ja nuo ajat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603