Tänne on niin helppo kirjoitella viesteihin: "Tottakai muistan sut, harmi ettemme näe enää" tai jotakin vastaavaa. ÄLKÄÄ siis ottako tämän 'huuhaa-palstan' keskusteluja tosissanne, hyvät ihmiset. Tätä kautta te ette todellakaan tule löytämään etsimäänne henkilöä. Yksikään viesti, jonka olette saaneet vastaukseksi, ei ole ollut etsimältänne henkilöltä, vaan joltain toiselta. Se on sataprosenttisen varmaa! Tätä palstaa seurailevat monet pikkulapset (sellaiset kaksitoista vee...), joten kannattaa suhtautua kriittisesti siihen, jos joku teistä on tietävinään jotain. Ei kannata ajatella: "Tuo ei voi olla enää sattumaa, kun tuo minusta tuon tiesi", vaan kannattaa muistaa että se on voinut olla myös puhdas arvaus, joka on mennyt juuri nappiinsa! Ei ole esimerkiksi vaikeata arvata, onko kyseisen henkilön hiukset tummat vai vaaleat. On tasan kaksivaihtoehtoa, joista arvata. Joten... Te ette ole saaneet teille kuuluvia vastauksianne TÄÄLTÄ.
Älkää hyvät ihmiset,
4
1345
Vastaukset
- se vihdoinkin
Sinä? Kirjoitiko tämän juuri minulle?
- sinulle...
ja kaikille
- Asiallisempi
sinulle... kirjoitti:
ja kaikille
Asiallisempi etsintäkuulutusmesta löytyy osoitteesta http://www.kateissa.com
- olen kaivannut..
Oletko sinä se viime viikonloppuna tapaamani kaukaa ihailemani suominainen: lyhyehkö, pienirintainen, latteapehvainen/pulleahkoreisinen, ohuthiuksinen/huulinen eli kunnon suomalaisnainen!! Katseeni kiinnittyi baaritiskillä heti sinuun...ota yhteyttä..joskus nuorempana haaveilin toisenlaisista naisista, mutta kun tarjonta on tämä, niin olen tyytynyt kohtalooni ja parempi unelmoida ja etsiä vaimoehdokkaita näistä naisista niinkuin useimmat kaverinikin ovat jo tehneet..niistä saa kunnon kodin ja arjen pyörittäjiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564