Olisiko täällä Cherokeen omistajilla tietoa että mitä vikoja kannattaisi katsoa vm 92 cherokeesta?? Yksi takaikkuna ei toiminut,eikä toiminut takalasinpyyhin.Minkälaisia mätäpaikkoja kannattaisi etsiä??
paljonko ikkunan korjausmaksaa??
Jeep
tietäjät
3
914
Vastaukset
- RRR
Kurkkaa takapenkin alle ja ovien alahelmoja - varsinkin sisäpuolelta. Lisäksi katso konepellin alle ja varmista, että siellä on 4.0 kone.
- jiir69
itse vanhan cherokeen omistajana kerron vaan tämmöisiä asioita, oon korjaillu mm. ovenkahvojen ruostevauriot, sinänsä itse kori on ainakin omassa autossa ruosteeton
- mieltä
Mitä mieltä olet ollut Jeepistä? kulutushan on aika kova mutta onko muuten jeeppi autona hyvä?
Minkälainen tekniikka on autossa,kestääkö koneet noin kuinka paljon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268