kertokaa

ai12

kertokaa jotain vitun rankkoja ja hyviä hevi bändejä kuten judas priest, kreator, pantera.

47

3497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Judas priest, Kreator, ja Pantera eivät ole "jotain vitun rankkoja ja hyviä hevi bändejä", vaan:

      Kreator - Thrash metallia
      Pantera - Post-thrash
      Judas Priest - Heavy Metal

      Etsi itse bändisi.

      • ai12

        no haista vittu . vitut sie mistään hevistä mittään tiiä mene sinä kuuntelemaan sitä homojen musiikkia (suomeksi antti tuiskua)HOMO....


      • Nuo kaikki hevibändejä on.


      • en tajunnu,
        hell_patrol kirjoitti:

        Nuo kaikki hevibändejä on.

        että mikä idea on näissä saatananpalvojametallibändeissä? Että niinku jos kerta haluu kuolla nii mitäs helvettiä ne sitten tekee vielä elossa? Eikö niillä oo munaa tappaa itteänsä? Ja sitten ollaan vielä muka nii-in rankkoja... pah sanon minä. :(


      • ...
        hell_patrol kirjoitti:

        Nuo kaikki hevibändejä on.

        Hevi = heavy metal

        Joten hevi EI voi olla thrashia.


      • ...
        ai12 kirjoitti:

        no haista vittu . vitut sie mistään hevistä mittään tiiä mene sinä kuuntelemaan sitä homojen musiikkia (suomeksi antti tuiskua)HOMO....

        Menikö räkänokkateinihevarilla hermot? Miksi en tiedä "hevistä" mitään?
        Etkö kestä totuutta että olet tietämätön pikku paska tässä paljon isommassa paskaläjässä.


      • ---
        ... kirjoitti:

        Hevi = heavy metal

        Joten hevi EI voi olla thrashia.

        Mun käsitys on se että kaikki metallin tyylit voidaan laskea heviksi. Hevari on hevari siitä riippumatta mitä tyyliä kuuntelee.


      • Jeesus
        ... kirjoitti:

        Hevi = heavy metal

        Joten hevi EI voi olla thrashia.

        Voi jeesus. Onpas tämä sulle nyt niin tärkeä asia. Eiköhän thrash voi yhdistää kategoriaan hevi. Jos ei se sulle sovi niin syö pääs. Mee itkemään äidilles, että pojat ei ymmärrä mua suomi24:n palstoilla.

        Vidu, "hevi EI voi olla thrashia."


      • Jooseppi
        ... kirjoitti:

        Menikö räkänokkateinihevarilla hermot? Miksi en tiedä "hevistä" mitään?
        Etkö kestä totuutta että olet tietämätön pikku paska tässä paljon isommassa paskaläjässä.

        Voi tsiisus. Kaveri halusi vain tietää jotain bändejä. Jäbä alkaa ihan tonnilla vittuileen jostain ihan turhasta asiasta. Sulle ei varmaan kukkaruukkukaan oo esine, kun sen on joku vitun esineen alaluokka ja jos ei sitä perkele muut tajua niin ne on idiootteja. Harmi, että sun kaltaiset räkäokat pilaa tän palstan.


      • ...
        Jeesus kirjoitti:

        Voi jeesus. Onpas tämä sulle nyt niin tärkeä asia. Eiköhän thrash voi yhdistää kategoriaan hevi. Jos ei se sulle sovi niin syö pääs. Mee itkemään äidilles, että pojat ei ymmärrä mua suomi24:n palstoilla.

        Vidu, "hevi EI voi olla thrashia."

        Hevi = Heavy metal

        Heavy metal = Black sabbath, deep purple, judas priest, ym

        Thrash metal = Kreator, pantera, ym.

        On ihme jos ei mene kaaliin. Mikä vittu siinä on että täällä ei saa tosiasioita sanotuksi ilman että räkänokkahevarit tulee itkemään.


      • ai12
        Jooseppi kirjoitti:

        Voi tsiisus. Kaveri halusi vain tietää jotain bändejä. Jäbä alkaa ihan tonnilla vittuileen jostain ihan turhasta asiasta. Sulle ei varmaan kukkaruukkukaan oo esine, kun sen on joku vitun esineen alaluokka ja jos ei sitä perkele muut tajua niin ne on idiootteja. Harmi, että sun kaltaiset räkäokat pilaa tän palstan.

        onko niin hinttiä porukkaa ettei viitti nimimekkiä kertoa joku vitun ...
        (vitun lapio)


      • ... kirjoitti:

        Hevi = Heavy metal

        Heavy metal = Black sabbath, deep purple, judas priest, ym

        Thrash metal = Kreator, pantera, ym.

        On ihme jos ei mene kaaliin. Mikä vittu siinä on että täällä ei saa tosiasioita sanotuksi ilman että räkänokkahevarit tulee itkemään.

        Nyt on kumma. Olet taas näitä genre viilaajia. Nuo kaikki on kyllä hevi metallia. Heavy metal = raskas metalli eli kaikki raskas menee siihen myös thrash ja kaikki muut hevi genret.


      • Jeesus
        ... kirjoitti:

        Hevi = Heavy metal

        Heavy metal = Black sabbath, deep purple, judas priest, ym

        Thrash metal = Kreator, pantera, ym.

        On ihme jos ei mene kaaliin. Mikä vittu siinä on että täällä ei saa tosiasioita sanotuksi ilman että räkänokkahevarit tulee itkemään.

        "On ihme jos ei mene kaaliin. Mikä vittu siinä on että täällä ei saa tosiasioita sanotuksi ilman että räkänokkahevarit tulee itkemään."

        Voi voi. Genrepoliisi tulee, varokaa. Jos et tiedä mihin genreen Kreator kuuluu, niin vihaan sinua. Vittu te että tiedä mistään mitään. Nyyh nyyh.

        Perkele, älä nyt vielä synnytä. Hanki joku hyvä harrastus että saat tuota teiniangstiasi johonkin purettua. Potki vaikka seiniä. Älä kuitenkaan unohda sitä vaihtoehtoa että söisit pääs. Se olisi palvelus meille kaikille.


      • ...
        hell_patrol kirjoitti:

        Nyt on kumma. Olet taas näitä genre viilaajia. Nuo kaikki on kyllä hevi metallia. Heavy metal = raskas metalli eli kaikki raskas menee siihen myös thrash ja kaikki muut hevi genret.

        Heavy metal tarkoittaa kylläkin perinteistä heavyä, kuten ne bändit joita luettelin.
        Mutta kun ei tajuta niin ei sitten.


      • ...
        Jeesus kirjoitti:

        "On ihme jos ei mene kaaliin. Mikä vittu siinä on että täällä ei saa tosiasioita sanotuksi ilman että räkänokkahevarit tulee itkemään."

        Voi voi. Genrepoliisi tulee, varokaa. Jos et tiedä mihin genreen Kreator kuuluu, niin vihaan sinua. Vittu te että tiedä mistään mitään. Nyyh nyyh.

        Perkele, älä nyt vielä synnytä. Hanki joku hyvä harrastus että saat tuota teiniangstiasi johonkin purettua. Potki vaikka seiniä. Älä kuitenkaan unohda sitä vaihtoehtoa että söisit pääs. Se olisi palvelus meille kaikille.

        Kukakohan sinäkin luulet olevasi? Älä minua syytä jos isukki on raiskannut sinut pienenä.

        Olet vain niin vajaa että et tajua että perinteinen heavy metal on täysin eri asia kuin thrash.


      • ... kirjoitti:

        Heavy metal tarkoittaa kylläkin perinteistä heavyä, kuten ne bändit joita luettelin.
        Mutta kun ei tajuta niin ei sitten.

        Perinteisiä hevibändejä kuten juuri maiden ja priest kutsutaan hevi metalliksi, mutta se ei tarkoita sitä etteikö esimerkiksi Kreator olisi heviä. Ja tuostahan se alunperin juuri lähtikin tuo heavy metal nimitys kun musiikki oli niin raskasta. Sen jälkeen on heviä lokeroitu vaikka minkälaisiin nimikkeisiin.


      • ... kirjoitti:

        Heavy metal tarkoittaa kylläkin perinteistä heavyä, kuten ne bändit joita luettelin.
        Mutta kun ei tajuta niin ei sitten.

        Deep purple ei ole heviä.


      • Jeesus
        ... kirjoitti:

        Kukakohan sinäkin luulet olevasi? Älä minua syytä jos isukki on raiskannut sinut pienenä.

        Olet vain niin vajaa että et tajua että perinteinen heavy metal on täysin eri asia kuin thrash.

        Hoh hoi.. Ei meidän isukilla oo teidän isukin tavat. Otan muuten osaa siihen pieneen pippeliin.... voi kurjaa.


      • Klonkku

        Eli mitenkähän sun mielestä tuo aloitus olisi oikeaoppisesti kirjoitettu?

        Kertokaa hyviä thrash-metal, post-thrash-metal ja heavymetal-bändejä, kuten Kreator, Pantera ja Judas Priest?

        Niinkö? Olisitko tuohon tyytyväinen. Menisit vaikka armeijaan, vai missä niitä miehiä nykyään tehdään? Oot ongelmanuori.


      • ...
        Jeesus kirjoitti:

        Hoh hoi.. Ei meidän isukilla oo teidän isukin tavat. Otan muuten osaa siihen pieneen pippeliin.... voi kurjaa.

        Tekeekö totuus kipeää, pelle? Sinähän tarkasti vastailet, taitaa olla tarina tuttu...


      • Knotitar

        Pistäpäs tulemaan kaikki ne olemassa olevat genret, ettei meistä idiooteista kukaan käytä väärää nimitystä enää koskaan.

        Laita samalla tarkka kuvaus jokaisesta alalajista, ja lokeroi kaikki maailman bändit sitten nätiksi listaksi, niin voi jokainen sitten sieltä tarkastaa, ennen kuiin tänne mitään kirjottaa.

        Luulen että kaikki ovat valmiita käyttämään tällaista listaa, jottei sinun maailmasi särkyisi.

        Pidäthän kuitenkin huolen siitä, että päivität listaasi joka hetki, kun uusia bändejä syntyy, ettei tule sellasita ikävää tilannetta, että oma bändi ei löydykään mistään gategoriasta...tulee vain turhaan tällainen kauhea sota.

        Tähän jos pystyt, niin saat meuhkata ihan rauhassa, jos me muut pellet emme osaa näin yksikertaista systeemiä käyttää.


    • ai12

      ja mitä vittua sieki (...) teet musiikki sivulla painu niille gay sivuille

      • ...täällä taas niin piristävä keskustelu meneillään. Mikä siinä on, että aina tapellaan näistä samoista asioista...rupee jo kyllästyttää pelkästään toi "genre"-sana niin pirusti... Jätkä halus tietää hyvistä hevibändeistä ja täällä vaan tapellaan genreistä TAAS...mä meen kotio itkeen äidilleni ja syömään pääni, ku vituttaa niin helevetisti...

        (tää ei ollu henk koht sulle (ai12) vaan koko keskustelulle)


      • ai12
        TouchOfEvil kirjoitti:

        ...täällä taas niin piristävä keskustelu meneillään. Mikä siinä on, että aina tapellaan näistä samoista asioista...rupee jo kyllästyttää pelkästään toi "genre"-sana niin pirusti... Jätkä halus tietää hyvistä hevibändeistä ja täällä vaan tapellaan genreistä TAAS...mä meen kotio itkeen äidilleni ja syömään pääni, ku vituttaa niin helevetisti...

        (tää ei ollu henk koht sulle (ai12) vaan koko keskustelulle)

        niin voittako te kertoa niitä helvetin rankkoja ja hyviä hevi bändejä.


      • lost johny
        TouchOfEvil kirjoitti:

        ...täällä taas niin piristävä keskustelu meneillään. Mikä siinä on, että aina tapellaan näistä samoista asioista...rupee jo kyllästyttää pelkästään toi "genre"-sana niin pirusti... Jätkä halus tietää hyvistä hevibändeistä ja täällä vaan tapellaan genreistä TAAS...mä meen kotio itkeen äidilleni ja syömään pääni, ku vituttaa niin helevetisti...

        (tää ei ollu henk koht sulle (ai12) vaan koko keskustelulle)

        Hah mikä keskustelu.Heavy genret vittuun.Itselleni kelpaa kaikki mikä kuulostaa hyvältä.Black widowista Straipperiin ja Uriah heepistä Panteraan.


      • ...
        lost johny kirjoitti:

        Hah mikä keskustelu.Heavy genret vittuun.Itselleni kelpaa kaikki mikä kuulostaa hyvältä.Black widowista Straipperiin ja Uriah heepistä Panteraan.

        Minulla on pieni pippeli ja sen takia nää genre-jutut on mulle niin helvetin tärkeitä. Pitäähän sitä jossakin saada päteä.

        Mihin genreen muuten kuuluu Fröbelin palikat?


      • ai12 kirjoitti:

        niin voittako te kertoa niitä helvetin rankkoja ja hyviä hevi bändejä.

        ...sulle mun suosikit heavy/metallibändeistä:

        (ettei taas kimppuun käydä, niin ilmoitan, että näitä bändejä on MONISTA ERI GENREISTÄ)

        Judas Priest
        W.A.S.P
        Dio
        Iron Maiden
        Helloween
        Accept
        U.D.O
        In Flames
        Sepultura
        Slayer
        Venom
        Kreator
        Celtic Frost
        Anthrax
        Running Wild
        Manowar
        King Dimond
        ............kaikki ei oo niin rankkoja, mut helvetin hyviä!!


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ...sulle mun suosikit heavy/metallibändeistä:

        (ettei taas kimppuun käydä, niin ilmoitan, että näitä bändejä on MONISTA ERI GENREISTÄ)

        Judas Priest
        W.A.S.P
        Dio
        Iron Maiden
        Helloween
        Accept
        U.D.O
        In Flames
        Sepultura
        Slayer
        Venom
        Kreator
        Celtic Frost
        Anthrax
        Running Wild
        Manowar
        King Dimond
        ............kaikki ei oo niin rankkoja, mut helvetin hyviä!!

        On hyvin samankaltainen musiikkimaku kuin minullakin. Tuohon vois vielä lisätä Megadethin, Saxonin, Ravenin, Queensrychen, Motörheadin, Pretty maidsin, Overkillin, Destructionin, Sodomin, Tankardin, Quiet riotin, Onslaughtin, Warlockin, Doron, Dokkenin, Cinderellan ja Testamentin. Nuo on aika hyvin tunnettuja bändejä ja hyviä. Onslaught nyt ei ehkä niin tunnettu ole. Ja löytyy vielä paljon enemmän mahtavia bändejä. Monia myös underground puolelta.


      • ...
        ... kirjoitti:

        Minulla on pieni pippeli ja sen takia nää genre-jutut on mulle niin helvetin tärkeitä. Pitäähän sitä jossakin saada päteä.

        Mihin genreen muuten kuuluu Fröbelin palikat?

        Suomi24:n tasosta.


      • Jeesus
        ... kirjoitti:

        Suomi24:n tasosta.

        Sinä olet.... Otan muuten osaa jos olet pienikokoinen sieltä... :)


      • Genre-Reino
        Jeesus kirjoitti:

        Sinä olet.... Otan muuten osaa jos olet pienikokoinen sieltä... :)

        Ota se sieltä ennemmin suuhusi!

        Kaikki raskas musa on Heavy Metallia ja muut Metalit vaan sen alaluokkia.

        Päätään ei voi syödä, koska kuolee, ennen kuin se pää on syöty ja silloin se pää täytyy tunkea alas väkisin jonkun muun ja se ei ole syömistä, vaan pään vatsaan työntämistä.

        Aggressiot pintaan!


      • hell_patrol kirjoitti:

        On hyvin samankaltainen musiikkimaku kuin minullakin. Tuohon vois vielä lisätä Megadethin, Saxonin, Ravenin, Queensrychen, Motörheadin, Pretty maidsin, Overkillin, Destructionin, Sodomin, Tankardin, Quiet riotin, Onslaughtin, Warlockin, Doron, Dokkenin, Cinderellan ja Testamentin. Nuo on aika hyvin tunnettuja bändejä ja hyviä. Onslaught nyt ei ehkä niin tunnettu ole. Ja löytyy vielä paljon enemmän mahtavia bändejä. Monia myös underground puolelta.

        ...sitä törmää loistaviin bändeihin. Niitä on aika helvetisti :) tossa sun listassa oli joitain mulle vieraita bändejä, Quiet riot? Queensrychen? Cinderella? en oo kuullukaan. Täytyy jostain ettiä, että vois tutustua. Motörhead, Megadeth, Testament ja Doro olis kyllä kuulunu vielä tohon mun listaan :) plus loistavia rockbändejä, kuten Deep Purple, Uriah Heep, Jethro Tull, Peer Günt...


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ...sitä törmää loistaviin bändeihin. Niitä on aika helvetisti :) tossa sun listassa oli joitain mulle vieraita bändejä, Quiet riot? Queensrychen? Cinderella? en oo kuullukaan. Täytyy jostain ettiä, että vois tutustua. Motörhead, Megadeth, Testament ja Doro olis kyllä kuulunu vielä tohon mun listaan :) plus loistavia rockbändejä, kuten Deep Purple, Uriah Heep, Jethro Tull, Peer Günt...

        ...noita viimeisiä ei voinu laittaa samaan listaan, kun kertas eivät ole heviä :)


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ...noita viimeisiä ei voinu laittaa samaan listaan, kun kertas eivät ole heviä :)

        On helkutisti hyviä bändejä. Minusta lähes kaikki NWOBHM pumput on ainakin hyviä. Kannattaa käydä Queensrychen kotisuvuilla kuuntelemassa ja kattomassa videoita niistä kappaleista. Luulenpa että sinä tykkäät siitä kun omaat tuollaisen musiikkimaun.


      • hell_patrol kirjoitti:

        On helkutisti hyviä bändejä. Minusta lähes kaikki NWOBHM pumput on ainakin hyviä. Kannattaa käydä Queensrychen kotisuvuilla kuuntelemassa ja kattomassa videoita niistä kappaleista. Luulenpa että sinä tykkäät siitä kun omaat tuollaisen musiikkimaun.

        Täytyy ottaa koululle kuulokkeet mukaan, kun kotona ei vielä oo omaa konetta... Tänään jännätäänkin sitten U.D.On keikkaa!! :)


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        Täytyy ottaa koululle kuulokkeet mukaan, kun kotona ei vielä oo omaa konetta... Tänään jännätäänkin sitten U.D.On keikkaa!! :)

        Jännätään. Mutta ne uudemmat Queensrychen levyt on aika kuraa. ekasta viidenteen levyyn on aivan mahtavia.


      • hell_patrol kirjoitti:

        Jännätään. Mutta ne uudemmat Queensrychen levyt on aika kuraa. ekasta viidenteen levyyn on aivan mahtavia.

        ...tutustuin tuohon bändiin :) ne kaks ekaa levyä aivan LOISTAVIA !! Ihan tautisen hyvä laulaja :) kihlatulta löyty joku kahksankynluvulla julkaistu livetaltiointi, kahen ekan levyn kiertueelta. Pikkasen huono kuva, kun oli kopion kopio (kun sitä videoo ei saa enää mistään) mutta uppos ku nyrkki silmään!


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        ...tutustuin tuohon bändiin :) ne kaks ekaa levyä aivan LOISTAVIA !! Ihan tautisen hyvä laulaja :) kihlatulta löyty joku kahksankynluvulla julkaistu livetaltiointi, kahen ekan levyn kiertueelta. Pikkasen huono kuva, kun oli kopion kopio (kun sitä videoo ei saa enää mistään) mutta uppos ku nyrkki silmään!

        Homma. Operation mindcrime on kuitenki se klassikko. Eyes of the stranger on aivan huippuhyvä kappale. Väittäsin muuten että näin sinut Udon konsertissa. Ihan saman väriset hiukset, mutta näytti lyhyemmiltä ja olit eturivissä. Olin kyllä aika päissäni niin voi olla että olen nähnyt omiani.


      • hell_patrol kirjoitti:

        Homma. Operation mindcrime on kuitenki se klassikko. Eyes of the stranger on aivan huippuhyvä kappale. Väittäsin muuten että näin sinut Udon konsertissa. Ihan saman väriset hiukset, mutta näytti lyhyemmiltä ja olit eturivissä. Olin kyllä aika päissäni niin voi olla että olen nähnyt omiani.

        tai siis oli melkein musta lyhyehkö tukka...nyt se on lähes valkoinen kun kyllästyin. Joo olin ihan keskellä eturivissä. Missäs itse olit? Sai kyllä taistella hengestään, kun takana oli humalaisia miehiä, jotka rupes tappelemaankin...

        Kuuntelin eilen Empire-nimistä levyä (tai siis kasettia) ja tänään on soinut The Warning. Kihlatulta löyty kasetteina. Sekin innostu pitkästäaikaa ja päätti hommata levyt :) niin ei mun tartte heh...


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        tai siis oli melkein musta lyhyehkö tukka...nyt se on lähes valkoinen kun kyllästyin. Joo olin ihan keskellä eturivissä. Missäs itse olit? Sai kyllä taistella hengestään, kun takana oli humalaisia miehiä, jotka rupes tappelemaankin...

        Kuuntelin eilen Empire-nimistä levyä (tai siis kasettia) ja tänään on soinut The Warning. Kihlatulta löyty kasetteina. Sekin innostu pitkästäaikaa ja päätti hommata levyt :) niin ei mun tartte heh...

        Tokassa rivissä, mutta sitte joku juopunut hattupää töni mut kolmanteen riviin, mutta järkkärit onneks vei sen pois. Ois kyllä kiva ku ois ollu ekassa rivissä, mutta ku ei humalassa pitänyt mitään kiirettä. Olin aika pitkään siellä anniskelualueella, mutta näin kuitenkin hyvin. Ei ollu mitää näköesteitä.


      • TouchOfEvil kirjoitti:

        tai siis oli melkein musta lyhyehkö tukka...nyt se on lähes valkoinen kun kyllästyin. Joo olin ihan keskellä eturivissä. Missäs itse olit? Sai kyllä taistella hengestään, kun takana oli humalaisia miehiä, jotka rupes tappelemaankin...

        Kuuntelin eilen Empire-nimistä levyä (tai siis kasettia) ja tänään on soinut The Warning. Kihlatulta löyty kasetteina. Sekin innostu pitkästäaikaa ja päätti hommata levyt :) niin ei mun tartte heh...

        On loistava. Itse omistan vain Warningin, Rage for orderin ja Operation mindcrimen. Vielä kun saisi ekan ja Empiren ni ois hyvä.


      • hell_patrol kirjoitti:

        On loistava. Itse omistan vain Warningin, Rage for orderin ja Operation mindcrimen. Vielä kun saisi ekan ja Empiren ni ois hyvä.

        ...on tapana olla aina keikoilla selvin päin. Olin nytkin, vaikka oli synttärit :) ei siinä mitään moraalista syytä ole, en vain aina osaa hallita tota viinan ottoa...mut oli kyllä aivan loistava keikka! seraavana päivänä paikat niin tuhannen muusina ja mustelmilla ja ääni poissa...oli meinaa menoa :)


      • ai12
        Jeesus kirjoitti:

        Sinä olet.... Otan muuten osaa jos olet pienikokoinen sieltä... :)

        soittaako täällä joku kitaraa. ite olen alottanu 10v


      • Teräskäsi
        ai12 kirjoitti:

        soittaako täällä joku kitaraa. ite olen alottanu 10v

        Lopetin ite 33v.


    • Kaikki heavy on metallia mutta kaikki metalli ei ole heavya! =)

      • fake_plastic_girl

        Kiitos annoit juuri keskustelun ensimmäisen älyllisen kommentin...

        Tulipas yllättävän raivoisa keskustelu noin yksikertaisesta kysymyksestä o.0 noooh.... Pakko sitä johonkin on purata.


    • Towel

      Hevi on metallin alalaji, eli Heavy Metal. Mutta Judas Priest on kyllä minusta Power Metallia. (Korkea lauluääni ja nopeat kitarariffit) Kun taas Kreator on Thrash (Trash = Roska, Thrash = Ruoskinta, Hakkaaminen) metallia. Eli aggressiivinen lauluääni ja nopeita kitarariffejä, eli rässiä.

      Hyviksi thrash metalli bändeiksi voisin sanoa: Exodus, Slayer, Destruction, Overkill, Sepultura, Sodom, Megadeth ja Venom. (Venom kyllä blackmetallin ja thrashin sekoitusta)

      Power Metallista taas en näin pidä. Mutta 'hyviksi' power metal bändeiksi voisin sanoa Running Wild, Dragonforce ja Gamma Ray.

      ---

      Btw. Aika noloa on käyttää 'homo' sanaa haukkumasanana. Tosin sehän on normaalia teini iässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe