Ajatelkaapa tätä: Jos Tarja Haloset ja kaikki muut nykyajan poliitikot olisivat olleet samassa tilanteessa kuin Svinhufvud & kumpp. vuonna 1917, Suomi kuuluisi nyt Venäjälle tai olisi itsenäistynyt Neuvostoliiton kaaduttua 1991.
Se on ikävää ja surullista ajateltavaa. Jos nykyajan poliitikoilla olisi tahdonvoimaa, meillä suomalaisilla olisi toivoa saada KarjalaMME takaisin. Vuonna 1991 Neuvostoliiton hajottua, SIINÄ olisi ollut mahtava ajoitus, täydellinen ajankohta jolloin olisimme saaneet Karjalamme takaisin!
Mutta ei. Koivisto ei uskaltanut. Kukaan ei uskaltanut ottaa edes aihetta puheeksi. HERÄTKÄÄ IHMISET! Jos haluamme saada omamme takaisin, siihen tarvitaan TEKOJA eikä puheita. Olemmeko nykyään niin varovaisia ja laiskoja ettemmekö voisi edes ottaa asian oikein KUNNOLLA puheeksi!
Halonen ja muut krimskramssit voisivat painua vaikka Siperiaan. "Koko kansan presidentti".. HAH HAH HAA!
Meillä on mahdollisuus saada omamme takaisin, REAGOIMALLA TILANTEISIIN NYT! Suomalaisilla on sisua, kunnon, aito suomalainen ei ikinä anna periksi, ja palvelee uskollisesti isänmaataan!
Kiitos teille jotka yrittävät kaikin keinoin saada rakkaan Karjalamme takaisin! Heti kun Karjala palautetaan minä muutan sinne asumaan! Sen lupaan ja kunniasanalla!
Tässä nykypäivän poliitikot
36
945
Vastaukset
- Sikspäk
perustelut jäi puuttumaan!
--"Ajatelkaapa tätä: Jos Tarja Haloset ja kaikki muut nykyajan poliitikot olisivat olleet samassa tilanteessa kuin Svinhufvud & kumpp. vuonna 1917, Suomi kuuluisi nyt Venäjälle tai olisi itsenäistynyt Neuvostoliiton kaaduttua 1991."--
Yks kysymys: miten niin?- SeeSeePee
SIKSI, että nykyajan ajattelutapa Suomessa on AIVAN liian varovaista, mitään sanomatonta ja laiskaa.
Jos Halonen olisi saanut päättää Suomen itsenäisyydestä v. 1917 olisin aivan varma siitä ettei tämä uskaltaisi sitä tehdä koska "Venäjä tulee kohta kimppuun".
Jos et nähnyt tuota pointtia tekstissäni, neuvoisin sinua menemään optikolle. - Sikspäk
SeeSeePee kirjoitti:
SIKSI, että nykyajan ajattelutapa Suomessa on AIVAN liian varovaista, mitään sanomatonta ja laiskaa.
Jos Halonen olisi saanut päättää Suomen itsenäisyydestä v. 1917 olisin aivan varma siitä ettei tämä uskaltaisi sitä tehdä koska "Venäjä tulee kohta kimppuun".
Jos et nähnyt tuota pointtia tekstissäni, neuvoisin sinua menemään optikolle.kun ajattelin, että missasinko jotakin, mutta ei, ei mitään mikä tukisi olettamustasi.
Tsaarinvallan kaaduttua Suomessa pohdittiin kenelle valta nyt kuuluu. Tätä ns valtalakia sitten puitiin ja pohdittiin. Vasemmiston painostuksella se saatiin sitten hyväksyttyä porvarien vastustuksesta huolimatta heinäkuussa 1917. Jäi vain toteutumatta kun Venäjä hajotti eduskunnan. Syksyllä samaa asiaa ajoi sitten porvaristo. Luulen että noin nopeasti vaihtelevassa mielipideilmapiirissä olisi ollut tilaa niin Haloselle kuin Niinistöllekin, Soinista puhumattakaan.
Olen aika vasta käynyt optikolla ja näen uusilla laseillani yleensä oikein hyvin. Siksi epäilen, että hämäryys oli nyt kohteessa, ei silmissäni. - SeeSeePee
Sikspäk kirjoitti:
kun ajattelin, että missasinko jotakin, mutta ei, ei mitään mikä tukisi olettamustasi.
Tsaarinvallan kaaduttua Suomessa pohdittiin kenelle valta nyt kuuluu. Tätä ns valtalakia sitten puitiin ja pohdittiin. Vasemmiston painostuksella se saatiin sitten hyväksyttyä porvarien vastustuksesta huolimatta heinäkuussa 1917. Jäi vain toteutumatta kun Venäjä hajotti eduskunnan. Syksyllä samaa asiaa ajoi sitten porvaristo. Luulen että noin nopeasti vaihtelevassa mielipideilmapiirissä olisi ollut tilaa niin Haloselle kuin Niinistöllekin, Soinista puhumattakaan.
Olen aika vasta käynyt optikolla ja näen uusilla laseillani yleensä oikein hyvin. Siksi epäilen, että hämäryys oli nyt kohteessa, ei silmissäni....ja minulla on omat mielipiteeni. Minä vertaan tilannetta NYKYAIKANA, en mitkä tilanteet oli 1917.
- sikspäk
SeeSeePee kirjoitti:
...ja minulla on omat mielipiteeni. Minä vertaan tilannetta NYKYAIKANA, en mitkä tilanteet oli 1917.
nykyaikana miksi ylipäänsä höpötät vuodesta 1917?
Jos vertaat tilannetta nykyaikana niin mihin ihmeeseen sinä vertaat sitä?
Oletan, että alunperin yritit sanoa, että sinun mielestäsi poliitikot vuonna 1917 olivat päättäväisempiä kuin nykyään kun saivat itsenäisyysjulistuksen aikaiseksi. Asia ei kuitenkaan ollut aivan yksinkertainen kun mielipiteet vaihtelivat suhtautumisessa Venäjään. Silloin pidettiin kovasti silmällä Venäjän mielipiteitä.
Ymmärsinkö oikein? Jos en, niin missä meni pieleen? - SeeSeePee
sikspäk kirjoitti:
nykyaikana miksi ylipäänsä höpötät vuodesta 1917?
Jos vertaat tilannetta nykyaikana niin mihin ihmeeseen sinä vertaat sitä?
Oletan, että alunperin yritit sanoa, että sinun mielestäsi poliitikot vuonna 1917 olivat päättäväisempiä kuin nykyään kun saivat itsenäisyysjulistuksen aikaiseksi. Asia ei kuitenkaan ollut aivan yksinkertainen kun mielipiteet vaihtelivat suhtautumisessa Venäjään. Silloin pidettiin kovasti silmällä Venäjän mielipiteitä.
Ymmärsinkö oikein? Jos en, niin missä meni pieleen?Kyllä, nyt ymmärsit aivan oikein.
Pointtini on nyt niin selvä kuin vain olla voi. Sinä sen juuri sanoit. - kun ne eivät
SeeSeePee kirjoitti:
Kyllä, nyt ymmärsit aivan oikein.
Pointtini on nyt niin selvä kuin vain olla voi. Sinä sen juuri sanoit.olleet kovin päättäväisiä vuonna 1917, vaan mielipiteet vaihteli tilanteiden mukaan!
Pointtisi selvisi, mutta on erheellinen. Suomi olisi niissä oloissa saatu itsenäiseksi ihan samanlaisilla poliitikoilla kuin nykyiset ovat. Aika vain oli toinen ja kokemukset, ihmiset tuskin sinänsä hirveän erilaisia.
Pikemminkin voisit huolehtia siitä, että kansa on maassa nyt kovin velttoa kun ei edes aseellista kapinaa saada aikaiseksi! Siinä olisi suurin piirtein saman verran mieltä. - SeeSeePee
kun ne eivät kirjoitti:
olleet kovin päättäväisiä vuonna 1917, vaan mielipiteet vaihteli tilanteiden mukaan!
Pointtisi selvisi, mutta on erheellinen. Suomi olisi niissä oloissa saatu itsenäiseksi ihan samanlaisilla poliitikoilla kuin nykyiset ovat. Aika vain oli toinen ja kokemukset, ihmiset tuskin sinänsä hirveän erilaisia.
Pikemminkin voisit huolehtia siitä, että kansa on maassa nyt kovin velttoa kun ei edes aseellista kapinaa saada aikaiseksi! Siinä olisi suurin piirtein saman verran mieltä.Viestissäni haukun juuri nimenomaan sitä kuinka VELTTOJA ja passiivisia nykyajan poliitikot ovat. Ja samahan pätee kansaankin.
Vimmeisimmistä kommenteista olen täysin samaa mieltä kanssasi. - ei puhu
SeeSeePee kirjoitti:
Viestissäni haukun juuri nimenomaan sitä kuinka VELTTOJA ja passiivisia nykyajan poliitikot ovat. Ja samahan pätee kansaankin.
Vimmeisimmistä kommenteista olen täysin samaa mieltä kanssasi.sen puolesta että nykypoliitikot olisivat sen veltompia kuin vuoden 1917 poliitikot.
Tarkoitatko siis että kansan pitäisi nousta kapinaan? Miksi? Karjalan takaisin saamiseksiko? Eipä sitä sillä konstilla saatu viimeksikään. - tarkoitat?
ei puhu kirjoitti:
sen puolesta että nykypoliitikot olisivat sen veltompia kuin vuoden 1917 poliitikot.
Tarkoitatko siis että kansan pitäisi nousta kapinaan? Miksi? Karjalan takaisin saamiseksiko? Eipä sitä sillä konstilla saatu viimeksikään."Tarkoitatko siis että kansan pitäisi nousta kapinaan? Miksi? Karjalan takaisin saamiseksiko? Eipä sitä sillä konstilla saatu viimeksikään."
Mitä tarkoitat? - Pahvisauli
tarkoitat? kirjoitti:
"Tarkoitatko siis että kansan pitäisi nousta kapinaan? Miksi? Karjalan takaisin saamiseksiko? Eipä sitä sillä konstilla saatu viimeksikään."
Mitä tarkoitat?"Venäjä EI ole selkeästi ilmaissut kantaansa. He ovat pysyneet vaiti. Suomi taas ei ole ottanut asiaa puheeksi koskaan, ja silloinhan Venäjäkään ei puhetta aiheeksi ota. Vai oletko kenties eri mieltä? "
Venäjä ei, mutta sekä presidentti, että ulkoministeri ovat kantansa ilmaisseet. Uskoisin, että valtion johdolla on sellaista tietoa, mitä tavallisella kansalaisella ei ole. Siksi _kukaan_ merkittävä poliitikko ei ole palautusta ottanut keppihevosekseen. - SeeSeePee
Pahvisauli kirjoitti:
"Venäjä EI ole selkeästi ilmaissut kantaansa. He ovat pysyneet vaiti. Suomi taas ei ole ottanut asiaa puheeksi koskaan, ja silloinhan Venäjäkään ei puhetta aiheeksi ota. Vai oletko kenties eri mieltä? "
Venäjä ei, mutta sekä presidentti, että ulkoministeri ovat kantansa ilmaisseet. Uskoisin, että valtion johdolla on sellaista tietoa, mitä tavallisella kansalaisella ei ole. Siksi _kukaan_ merkittävä poliitikko ei ole palautusta ottanut keppihevosekseen.Presidentin ja ulkoministerin mielipiteet eivät ole ratkaisevia tässä kiistassa. Presidenttihän vaihtuu sitä paitsi juuri.
- Pahvisauli
SeeSeePee kirjoitti:
Presidentin ja ulkoministerin mielipiteet eivät ole ratkaisevia tässä kiistassa. Presidenttihän vaihtuu sitä paitsi juuri.
Zirinowskin kantahan jo tiedetään.
Presidentti edustaa vahvasti koko maata ja pressan ääntä voi pitää maan äänenä. Kansan ääni näkyy vaaleissa.
- ..........
JOS !!!!!!!!!!!!!!!!
- Venäjällä ei olisi ollut vallankumousta.
- Suursuomi aatteita ei olisi ollut.
- Kansallissosialismi ei olisi päässyt valtaan.
- Ihmisillä 1900 luvun alussa olisi ollut 2000 luvun tietämys.
NIIN.....JOS !!!!!- ei olisi...
Jos Suur-Neuvostoliitto-aatetta ei olisi ollut 1939...
- ...........
ei olisi... kirjoitti:
Jos Suur-Neuvostoliitto-aatetta ei olisi ollut 1939...
Kyllä JOSSITTELUA riittää.
Nyt pitää mennä tämän ajan tosiseikkojen pohjalta!
- Pahvisauli
Ekakskin ennen kun rupesit nykyjohtoa arvostelemaan, kerro yksikin esimerkki, missä on II:n Maailamansodan rajoja palauteltu, valtioiden itsenäistymistä lukuunottaamtta. Tuohon loppuun skeidaan ei viitsi edes puuttua pitkällä tikullakaan. Sen verran alaarvoista ja ajattelematonta teksitiä se on.
- skeidanjauhaja.
Avausteksti oli niin asiaa kun olla ja voi. Suomen nykypoliitikot ovat läpeensä kyykyssään ja suomettuneita ja ovat valmiit antamaan Karjalamme Venäjälle ikuisiksi ajoiksi. Tekstin loppukin on täyttä asiaa, kiitos siitä ketjun avaajalle.
- esimerkki.
"kerro yksikin esimerkki, missä on II:n Maailamansodan rajoja palauteltu,"
Kiinalle luovutettiin kaksi saarta, jotka NL oli siltä valloittanut.
http://www.kymilehti.fi/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=708 - Pahvisauli
skeidanjauhaja. kirjoitti:
Avausteksti oli niin asiaa kun olla ja voi. Suomen nykypoliitikot ovat läpeensä kyykyssään ja suomettuneita ja ovat valmiit antamaan Karjalamme Venäjälle ikuisiksi ajoiksi. Tekstin loppukin on täyttä asiaa, kiitos siitä ketjun avaajalle.
Itse olet ryssittynyt. Tämä tasaisen harmaa ja munaton oikeistoko, joka ei kyennyt edes asettaman riittävän vahvaa vastaehdokasta Haloselle, kykenisi jotain ratkaisemaan. Avaus oli silkkaa skeidaa alusta loppuun.
- Pahvisauli
esimerkki. kirjoitti:
"kerro yksikin esimerkki, missä on II:n Maailamansodan rajoja palauteltu,"
Kiinalle luovutettiin kaksi saarta, jotka NL oli siltä valloittanut.
http://www.kymilehti.fi/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=708Ei liity II maailamnsotaan.
- vaan ..
Pahvisauli kirjoitti:
Ei liity II maailamnsotaan.
Liittyy
- Sikspäk
skeidanjauhaja. kirjoitti:
taidettiin antaa Venäjälle jo 1940, 1944 ja 1947. Siihen ei nykypoliitikoilla ollut paljon sanomista.
- SeeSeePee
Pysy ajallisena, pidä turpasi kiinni ja lopeta tuo suun soitto.
Minun pointtini tuossa oli se, että nykyajan poliitikot, ja 2000-luvun suomalaiset ovat liian varovaisia ja laiskoja. Ennen oli miehet rautaa, 1920-1940 luvulla varsinkin.
"Tuohon loppuun skeidaan ei viitsi edes puuttua pitkällä tikullakaan. Sen verran alaarvoista ja ajattelematonta teksitiä se on. "
- Sinä olet ajattelematon. Ennen kuin kirjoitat täyttä potaskaa tänne voisit lukea uudelleen ja yrittää ymmärtää. Kritiikkiä kestän toki, mutten asiatonta ja perusteettomaa. Juuri tällaista olet sinä antanut. - Pahvisauli
SeeSeePee kirjoitti:
Pysy ajallisena, pidä turpasi kiinni ja lopeta tuo suun soitto.
Minun pointtini tuossa oli se, että nykyajan poliitikot, ja 2000-luvun suomalaiset ovat liian varovaisia ja laiskoja. Ennen oli miehet rautaa, 1920-1940 luvulla varsinkin.
"Tuohon loppuun skeidaan ei viitsi edes puuttua pitkällä tikullakaan. Sen verran alaarvoista ja ajattelematonta teksitiä se on. "
- Sinä olet ajattelematon. Ennen kuin kirjoitat täyttä potaskaa tänne voisit lukea uudelleen ja yrittää ymmärtää. Kritiikkiä kestän toki, mutten asiatonta ja perusteettomaa. Juuri tällaista olet sinä antanut.Pidätät itselläsi oikeuden suunsoittoon. Ja asiattomuuksiin. Kun lähtee provoilu linjalle on varauduttava siihen, että voi tulla samalla mitalla takaisin. Tuossa ensimmäisessä kappaleessa sinänsä on asiaa. Toisaalta tilanne ja aika valitsee poliitikot ja ihmiset toimivat
kulloisenkin tilanteen mukaan.
Ajatteleppa sitäkin, että maan puolustus todella asetetaisiin näiden pilven pössyttäjien, liiman haisteilijoiden pussikaljaväen ja kettutyttöilijöiden harteille. Moniko lähtisi käpykaartin, kun ei pääsisi internettiin.
Sekin on surullista ajateltavaa.
Koivistolla ja kumppaneilla olisi ollut tilaisuutensa, mutta pääsy Euvostoliittoon asetettiin silloin muiden pyrkimysten edelle.
Kerroppa ihan konkreettisella tasolla, mitä nykyjohto voisi tehdä tilanteessa, jossa Venäjän johto on selkeästi ilmaissut, ettei asiassa ole keskusteltavaa.
Koko tuo loppukirjoitus on edelleenkin täyttä skeidaa, vaikka voissa paistaisi. - SeeSeePee
Pahvisauli kirjoitti:
Pidätät itselläsi oikeuden suunsoittoon. Ja asiattomuuksiin. Kun lähtee provoilu linjalle on varauduttava siihen, että voi tulla samalla mitalla takaisin. Tuossa ensimmäisessä kappaleessa sinänsä on asiaa. Toisaalta tilanne ja aika valitsee poliitikot ja ihmiset toimivat
kulloisenkin tilanteen mukaan.
Ajatteleppa sitäkin, että maan puolustus todella asetetaisiin näiden pilven pössyttäjien, liiman haisteilijoiden pussikaljaväen ja kettutyttöilijöiden harteille. Moniko lähtisi käpykaartin, kun ei pääsisi internettiin.
Sekin on surullista ajateltavaa.
Koivistolla ja kumppaneilla olisi ollut tilaisuutensa, mutta pääsy Euvostoliittoon asetettiin silloin muiden pyrkimysten edelle.
Kerroppa ihan konkreettisella tasolla, mitä nykyjohto voisi tehdä tilanteessa, jossa Venäjän johto on selkeästi ilmaissut, ettei asiassa ole keskusteltavaa.
Koko tuo loppukirjoitus on edelleenkin täyttä skeidaa, vaikka voissa paistaisi.Alusta en sano mitään, paitsi sen että en todellakaan pidätä oikeutta suunsoittoon. Asiattomuuksista voisit pitää turpasi kiinni, ja ellet huomaa miksi lue kommenttejasi.
Venäjä EI ole selkeästi ilmaissut kantaansa. He ovat pysyneet vaiti. Suomi taas ei ole ottanut asiaa puheeksi koskaan, ja silloinhan Venäjäkään ei puhetta aiheeksi ota. Vai oletko kenties eri mieltä?
Sinun kommenttisi ei sisällä tippaakaan järkipuhetta. Jos joku meistä "skeidaa" puhuu niin sinä. Ja näin on vaikka voissa paistaisi.
- --jp--
Jälkikäteen ajateltuna 1991 olisi ollut tuhannen taalan paikka saada karjala,tai osa karjalaa takaisin.Sosialismi romahti ja itänaapuri oli selvitystilassa ja ehkä "heikoimmillaan"
Toisaalta koivisto oli varovainen.Hän tiesi vanhana soturina idän voiman ja arvaamattomuuden,jopa kun se on heikoimmillaaan.Toisaalta voi myös miettiä olisiko silloisella lamaan vaipuvalla suomella ollut varaa enää vastaanottaa retuperällä olevaa karjalaa asukkeineen??- Toivoa
!990-luvukka oli mielenosoitus Neuvostoliiton lähetystön ympärillä. Oli kysumyksessä Viron vapautuminen. Osanottajia noin 2000. Vetäjinä Rohkeat tytöt: Eija Ahvo ja Susanna Haavisto. Olin ylpeä heistä. Kaksi suurta ja roskeaa suomalaista. Minäkin mukana. Päivällä eräs työtoverini oli itkenyt Viron surkeaa asemaa ja sanonut ettei Viro koskaan pääse vapaaksi. Siksi menin vaikuttamaan.
Lopuksi menimme Presidentin linnan edustalle ja huusimme: Manu häpeä! Minä häpesin tosiaan manun takia. Niin häpeällisesti hän kohteli Viroa, Latviaa ja Liettuaa.
Koivisto oli presidentin linnassaan kuin ruusu linnassaan. Kun mielenosoittajat tulivat linnan luo, sammuivat viimeisetkin valot presidentin linnasta ja Koivisto piileskeli pimeässä ja toivottavasti häpesi.
Myöhemmin olen saanut tietöö Koiviston olleen nalkissa Venävän kanssa, oman ja puoluetoverien Hölmön toiminnan takia.
Jos mies joutuu kiristyksen kohteeksi, on hänen erottava ettei valtio joudu kärsimään.
Suomi kärsi ja Karjalaa ei saatu takaisin silloin.
Tuleeko toista tilaisuutta.
Muistaako Koivisto häpeällistä lymyilyään ja vieläkö hävettää arkajalka nahjusta? - Iforealisti
Toivoa kirjoitti:
!990-luvukka oli mielenosoitus Neuvostoliiton lähetystön ympärillä. Oli kysumyksessä Viron vapautuminen. Osanottajia noin 2000. Vetäjinä Rohkeat tytöt: Eija Ahvo ja Susanna Haavisto. Olin ylpeä heistä. Kaksi suurta ja roskeaa suomalaista. Minäkin mukana. Päivällä eräs työtoverini oli itkenyt Viron surkeaa asemaa ja sanonut ettei Viro koskaan pääse vapaaksi. Siksi menin vaikuttamaan.
Lopuksi menimme Presidentin linnan edustalle ja huusimme: Manu häpeä! Minä häpesin tosiaan manun takia. Niin häpeällisesti hän kohteli Viroa, Latviaa ja Liettuaa.
Koivisto oli presidentin linnassaan kuin ruusu linnassaan. Kun mielenosoittajat tulivat linnan luo, sammuivat viimeisetkin valot presidentin linnasta ja Koivisto piileskeli pimeässä ja toivottavasti häpesi.
Myöhemmin olen saanut tietöö Koiviston olleen nalkissa Venävän kanssa, oman ja puoluetoverien Hölmön toiminnan takia.
Jos mies joutuu kiristyksen kohteeksi, on hänen erottava ettei valtio joudu kärsimään.
Suomi kärsi ja Karjalaa ei saatu takaisin silloin.
Tuleeko toista tilaisuutta.
Muistaako Koivisto häpeällistä lymyilyään ja vieläkö hävettää arkajalka nahjusta?Koetappa muistaa, että Koivisto oli puolustamassa Suomea silloin, kun siihen ioli todellista tarvetta. Siihen ei monikaan nykyajan räkänokista pysty.
" Myöhemmin olen saanut tietöö Koiviston olleen nalkissa Venävän kanssa, oman ja puoluetoverien Hölmön toiminnan takia. "
Kerro toki tarkemmin. äläkä vain heitä jotain kavereiden juttuja. - primorsk
Iforealisti kirjoitti:
Koetappa muistaa, että Koivisto oli puolustamassa Suomea silloin, kun siihen ioli todellista tarvetta. Siihen ei monikaan nykyajan räkänokista pysty.
" Myöhemmin olen saanut tietöö Koiviston olleen nalkissa Venävän kanssa, oman ja puoluetoverien Hölmön toiminnan takia. "
Kerro toki tarkemmin. äläkä vain heitä jotain kavereiden juttuja.Mitä mieltä olet Koivisto-fanina, kun tämä sälli vastusti avoimesti Baltian maiden itsenäisyyttä?
- Toivoa
Iforealisti kirjoitti:
Koetappa muistaa, että Koivisto oli puolustamassa Suomea silloin, kun siihen ioli todellista tarvetta. Siihen ei monikaan nykyajan räkänokista pysty.
Kerro toki tarkemmin. äläkä vain heitä jotain kavereiden juttuja.Olen keskustellut kymmenien kakopartiomiesten kanssa asiasta ja kukaan heistä ei muistanut Mauno Koivistoa. Taisi olla vain joukon täytettä.
Kerron tarkemmin kun saan ensin Koiviston konklaavin paperit luettavakseni. Nyt vain ilmoitan huutaneeni 1990: Manu häpeä!
Toivottavasti osaa hävetä. - Inforealisti
Toivoa kirjoitti:
Olen keskustellut kymmenien kakopartiomiesten kanssa asiasta ja kukaan heistä ei muistanut Mauno Koivistoa. Taisi olla vain joukon täytettä.
Kerron tarkemmin kun saan ensin Koiviston konklaavin paperit luettavakseni. Nyt vain ilmoitan huutaneeni 1990: Manu häpeä!
Toivottavasti osaa hävetä.Mauno pystyy kyllä todistamaan sanasa, mutta sinä heittelet väitteitä kuin löyhäleukainen.
- sittenkään?
primorsk kirjoitti:
Mitä mieltä olet Koivisto-fanina, kun tämä sälli vastusti avoimesti Baltian maiden itsenäisyyttä?
Vai varoitteliko vain suomalaisia ottamasta kovin voimakkaasti kantaa asiaan, vai välttikö vain itse ottamasta kantaa.
Nuo ovat eri asioita. - varmasti .,
sittenkään? kirjoitti:
Vai varoitteliko vain suomalaisia ottamasta kovin voimakkaasti kantaa asiaan, vai välttikö vain itse ottamasta kantaa.
Nuo ovat eri asioita.Vastusti. Koivisto sanoi, sttä Baltian maiden ei olisi hyvä irrota NL:sta.
Ja mitä helvettiä se Koivistolle kuuluu, mitä kantaa suomalaiset ottavat? - Pahvisauli
Toivoa kirjoitti:
Olen keskustellut kymmenien kakopartiomiesten kanssa asiasta ja kukaan heistä ei muistanut Mauno Koivistoa. Taisi olla vain joukon täytettä.
Toivottavasti osaa hävetä.Minäkin olen keskustellut kymmenien kätilöiden kanssa, eikä kukaan heistä ole auttanut Koivistoa maailmaan, onkohan hän koskaan syntynytkään. Kukaan tuntemani hauturi ei ole Kekkosta kuopannut, joten taitaa olla vielä elävien kirjoissa.
- Fagernääs
Kaikki vastustajat voisivat ajatella tällä tavalla:
Mitä jos Venäjä hyökkäisi Suomeen ja ottaisivat kaiken paitsi Ahvenanmaan. Sitten koko Suomen kansa joutuisi sinne muuttamaan (vaikkeivät mahtuisikaan). Sitten 50 vuoden päästä Suomalaiset haluaisivat Suomen takaisin, mutta joku Tarja Halosen kaltainen paska sanosi: "Tuo on historiaa, ollaan Venäjän ystäviä nyt!"
Tarja Halonen ja muut poliitikot ovat kelvottomia kuten sanoit. Olet täysin oikeassa, kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211566Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614151Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1393410Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2272715Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1302432Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061909Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3491286- 711115
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san21038Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20977