Muslimit jatkavat mellakointiaan pilapiirrosten johdosta. Tosiasia on kuitenkin, että pilakuvat ovat vain tekosyy muslimeille näyttää voimaansa länsimaille, ellei peräti kyseessä ole vielä pahempaa, kuten jihad - siis sota.
Iranin ja Syyrian valtioiden johdolla, sekä kymmenien muslimiterroristijärjestöjen masinoima "intifada" länttä vastaan on osana Iranin pyrkimyksille saada ydinase.
EU:n turvallisuudesta vastaava J.Solana on kuin koira nöyristelemässä arabeja pilakuvapiirroskohun vuoksi. Näin EU näyttää "voimaansa" kun kyseessä on vain muutama hauska pilakuva jostakin pedofiilistä, jonka oletetaan kuolleen jo n.1450v. sitten.
EU:n turvatakuut ovat siis paskat ja vellit housuissa olevaa nöyristelyä, ja omien periaatteiden myymistä vänhäisenkin uhkan kohdatessa. EU on siis myymässä demokratian peruspilareita -
USA:ssa ja Israelissa ei näitä pilakuvia tästä pedofiilistä ole edes julkaistu, mutta Solanaa vastaan osoittavat muslimiryysyläisjoukkiot huusivat ja kantoivat banderolleissaan lähinnä USA:n ja Israelin vastaisia iskulauseita. Kuten: " Kuolema Suurelle Saatanalle USA:lle ja Israelille".
Näyttää vahvasti siltä, että kohun alullepanija Tanska onkin unohdettu, ja päästy todelliseen pääasiaan muslimien leirissä, siis loputtomaan vihaan ja loputtomaan haluun tuhota Israel.
Nyt pilakuvia itse ALLAH´sta
23
845
Vastaukset
- uskovaiselle
ole täysin normaalia? Martin Luther sanoi juutalaisten olevan perkeleitä. Ei kai kunnon muslimi tai kristitty hyväksy paholaisen valtakuntaa? Muslimit ovat siinä mielessä oikeassa, että pahimmat juutalaiset asuvat yhdysvalloissa, joten siellä on Suuri Saatana. Mitäs mieltä olet, onko Luther uskonpuhdistajamme valehtelija?
- Hertha
Kuka on uskonasioissa oikeassa? Ei Luther sen enempää kuin muutkaan.
- Fun CL
En kuulu Ev.lut kirkkoon, mutta sen tiedän, että Luther oli antisemitisti.
Eräässäkin kirjassaan hän totesi näin: " Kaikki juutalaiset tulisi ripustaa lähimpään tammeen ", joten se siitä Lutherin "uskonpuhdistuksesta", jonka hedelmiä edustaa nykyinen piispamme Paarmakin samankaltaisilla puheillaan.
Mutta tosi kristitylle nämä "luterilaisuudet,roomalaiskatolisuudet,jehovat ja kaiken maailman ortodoksisuudet" edustavat vain kirkon rappiota ja luopumista todellisesta ja alkuperäisestä Sanasta. - ei ihminen
Hertha kirjoitti:
Kuka on uskonasioissa oikeassa? Ei Luther sen enempää kuin muutkaan.
vaan itse jumalansana edustaa totuutta. ihminen kun on erehtyväistä sorttia ...
- Tulemme teille
Fun CL kirjoitti:
En kuulu Ev.lut kirkkoon, mutta sen tiedän, että Luther oli antisemitisti.
Eräässäkin kirjassaan hän totesi näin: " Kaikki juutalaiset tulisi ripustaa lähimpään tammeen ", joten se siitä Lutherin "uskonpuhdistuksesta", jonka hedelmiä edustaa nykyinen piispamme Paarmakin samankaltaisilla puheillaan.
Mutta tosi kristitylle nämä "luterilaisuudet,roomalaiskatolisuudet,jehovat ja kaiken maailman ortodoksisuudet" edustavat vain kirkon rappiota ja luopumista todellisesta ja alkuperäisestä Sanasta.valehteleman jotta me valaistuneet voimme rauhassa jatkaa puuhiamme sillä aikaa kun te uskoonharhautetut tappelette siitä kenen harha on se oikea. Sillä aikaa me rikastumme tyhmyydestänne ja rakennamme todellista valtakuntaa joka on ihan oikeasti täällä maanpäällä, ja siitä te jäätte osattomiksi koska mietitte vain "teinkö nyt syntiä" kun kusin lattialle kännissä.
Meillä on pankit, kaikki teidän rahanne emmekä välitä vittuakaan kuinka teille käy kun Yksimaailmantalous syntyy ja nyhvimme loputkin roponne.
Kuin veisi tikkarin lapselta.
The Illuminati. - Mikä uskonpuhdistaja
Miten Luther voi olla oikeassa kun puhdisti uskoa,ne asiathan olivat häneen mielipiteitä.Sitten suuri puhdistaja tapatti kymmeniätuhansia talonpoikia sillä laillako se usko puhdistuu.Mitäpä jos minä kirjoitan Tuntomaton sotilaan uudelleen ja sanon nyt se on oikeen.Miten yksi ukko voi sanoa että nyt kirjoitukset on oikeen,vanha testamenttihän on tarua ja kertomuksia,miksi niitä muuttamaan.
- ja se siitä
ei ihminen kirjoitti:
vaan itse jumalansana edustaa totuutta. ihminen kun on erehtyväistä sorttia ...
Hän ymmärsi perustotuuden, että uskosta Jeesukseen ihminen pelastuu armosta ilman tekoja.
Mutta roomalisikatollinen tausta jätti monia vääriä asioita häneen kuten juulaisvihan ja toinen iso asia oli "valeluvauvakaste", minkä hän jätti myös puhdistamatta. Raamatussa kastetaan vain uskoontulleita. - ///// _ /////
ja se siitä kirjoitti:
Hän ymmärsi perustotuuden, että uskosta Jeesukseen ihminen pelastuu armosta ilman tekoja.
Mutta roomalisikatollinen tausta jätti monia vääriä asioita häneen kuten juulaisvihan ja toinen iso asia oli "valeluvauvakaste", minkä hän jätti myös puhdistamatta. Raamatussa kastetaan vain uskoontulleita.Kun tullaaan uskoon, niin silloin kaste on tärkein. Ei jo uskossa olevalle, sillä hänhän on jo saanu kasteen.
- vaan...
tosikuvia islamilaisuudesta ja sen kannattajista, mitä kirjoitat.
- raukkoja ovat
kokoomuksen Vilenkin vaatii sensuuria ja muslimien edessä nöyristelyä. terveisin ent. kokoomuslainen
- Hertha
Taitaa Sauli nyt olla suht tyytyväinen, kun saa olla ulkona nyky-Suomen sisä- ja ulkopolitiikasta.
- jhgdh
Hertha kirjoitti:
Taitaa Sauli nyt olla suht tyytyväinen, kun saa olla ulkona nyky-Suomen sisä- ja ulkopolitiikasta.
Sauli on varmaankin tyytyväinen, mutta tuskin olisi vaiti ja hiljaa hänelle kuuluvista tehtävistä, kuten nyt näyttää olevan tilanne Haloskan kohdalla.
Ämmä vain huseeraa olympialaisissa, ja kestitsee amerikapelle B. 0´Conania.
...ovat kaiketi pilakuvia myös kristittyjen ja juutalaisten Jumalasta. Eiköhän kysymys ole samasta "partaukosta", vai? Siis sillä edellytyksellä että on ylipäätänsä olemassa.
- Fun CL
Ensinnäkin VT:n ja UT:n mukaan sana jumala on vain arvonimi, joka ei vielä sano/kerro persoonaa.
Kuten sana presidentti, se kertoo vain arvonimen, mutta ei persoonaa.
Alkuperäisissä juutalaisissa kirjoituksissa jumalan persoonanimestä käytetään ilmaisua JHWH(QBLH), jonka nimeä itse juutalaiset eivät koskaan käytä puhekielessä sen pyhyyden vuoksi, mutta se esiintyy kyllä n. 7000 kertaa alkup.juutalaisen VT:n puolella.
Juutalaisista aakkosista 'puuttuvat' konsonantit, joten sanan lausuminen on useinkin erilainen eri maissa ja -kielissä.
ALLAH on arabiaksi: Al=yksi, ja Lah=jumala, joten sana 'yksijumala' ei kerro jumalan persoonanimeä.
En kirjoitukseni sävystä huolimatta ole nk. Jehovan todistaja, mutta asiaa tutkineena näin on.
Loppuun sinulle suora sitaatti Raamatusta: " vain hullu sanoo, ettei jumalaa ole" . - solesurviver
Fun CL kirjoitti:
Ensinnäkin VT:n ja UT:n mukaan sana jumala on vain arvonimi, joka ei vielä sano/kerro persoonaa.
Kuten sana presidentti, se kertoo vain arvonimen, mutta ei persoonaa.
Alkuperäisissä juutalaisissa kirjoituksissa jumalan persoonanimestä käytetään ilmaisua JHWH(QBLH), jonka nimeä itse juutalaiset eivät koskaan käytä puhekielessä sen pyhyyden vuoksi, mutta se esiintyy kyllä n. 7000 kertaa alkup.juutalaisen VT:n puolella.
Juutalaisista aakkosista 'puuttuvat' konsonantit, joten sanan lausuminen on useinkin erilainen eri maissa ja -kielissä.
ALLAH on arabiaksi: Al=yksi, ja Lah=jumala, joten sana 'yksijumala' ei kerro jumalan persoonanimeä.
En kirjoitukseni sävystä huolimatta ole nk. Jehovan todistaja, mutta asiaa tutkineena näin on.
Loppuun sinulle suora sitaatti Raamatusta: " vain hullu sanoo, ettei jumalaa ole" ." vain hullu sanoo, ettei jumalaa ole"
Minä sanon: vain hullu uskoo raamattua. - Fun CL
solesurviver kirjoitti:
" vain hullu sanoo, ettei jumalaa ole"
Minä sanon: vain hullu uskoo raamattua.Sinun sanasi ei kyllä kumoa tuhansia vuosia vanhaa totuutta,jonka itse jumala on ilmoittanut, mutta toki sinullekin sananvapaus suodaan.
Olet toki vastuussa tyhmyydestäsi, sillä "jumala ei anna anteeksi tyhmyyttä", mutta kyllä hulluuden -
Tosin en tiedä kumpaa olet. - hulluna on
Fun CL kirjoitti:
Sinun sanasi ei kyllä kumoa tuhansia vuosia vanhaa totuutta,jonka itse jumala on ilmoittanut, mutta toki sinullekin sananvapaus suodaan.
Olet toki vastuussa tyhmyydestäsi, sillä "jumala ei anna anteeksi tyhmyyttä", mutta kyllä hulluuden -
Tosin en tiedä kumpaa olet.siis hyvä olla, mutta tyhmyydestä rangaistaan :)
- joulupukista - jumalaan
- - -
aikoinasi, kun olit vielä lapsi, uskoit joulupukkiin. lapsen usko on aitoa, varsinkin, kun sen sanoo aukroriteetit - ja oppi-isät ja -äidit.
nyt et usko edes pukkiin, saati jumalaan. johtuuko epäilevä uskosi jumalaan siitä, että jo lapsena sinua on huijattu? - kuka olet
Fun CL kirjoitti:
Sinun sanasi ei kyllä kumoa tuhansia vuosia vanhaa totuutta,jonka itse jumala on ilmoittanut, mutta toki sinullekin sananvapaus suodaan.
Tosin en tiedä kumpaa olet.niin kauan kuin perustat elämäsi parituhattavuotta vanhaan teokseen, joka on räätälöity nimenomaan sitä varten ettet koskaan saisikaan tietää kuka olet.
Minä sanon: uskalla ajatella aivoillasi, ei niiden jotka sinua ohjaavat. - Fun CL
kuka olet kirjoitti:
niin kauan kuin perustat elämäsi parituhattavuotta vanhaan teokseen, joka on räätälöity nimenomaan sitä varten ettet koskaan saisikaan tietää kuka olet.
Minä sanon: uskalla ajatella aivoillasi, ei niiden jotka sinua ohjaavat.En perusta elämääni, kuten kuvittelet, ja ehkä samaistat sitä omaasi, ja omiin harhoihisi, joista on sinulle jo muodostunut totuus ja surkean elämäsi perusta.
- Pois se minusta -
Raamattu on vain yksi mielenkiintoni kohde, eikä vähin, mutta olen kyllä perehtynyt myöskin aika paljon muuhunkin.
Mm.Apogryfinen kirjallisuus on aika antoisaa ja valaisevaa, ja se saa ajattelemaan muutakin kuin vain Raamatun ns. "totuutta", sillä Raamatusta poistettiin v.498 j.Kr mm. Konstantinnopolin KK-kokouksessa jälleensyntymäoppi. Ja muista, että kolminaisuusoppi otettiin käyttöön vasta Nikeassa vuonna.n. 321 j.Kr.
Älä unohda esim. parapsykologiaa, rajatietoa, mystiikkaa tai muuta sen tapaista. - Viisaus on siinä ettei ole ohjattavissa, saati olla kyseenalaistamasta nyky " totuutta " ja ylhäältä ohjattua, lähinnä poliittis-uskonnoolisia "totuuksia".
- Kuten Einstein : " Ihminen ihmettele " - huomaa noiden sanojen todellinen sisältö ja viisaus.
Suosittelen sinulle lukemista. Alkuun esim. Paul Bruntonin " Yliminän Viisaus " .... vaatii toki aikaa, ja ymmärrystä... - historiaan
kuka olet kirjoitti:
niin kauan kuin perustat elämäsi parituhattavuotta vanhaan teokseen, joka on räätälöity nimenomaan sitä varten ettet koskaan saisikaan tietää kuka olet.
Minä sanon: uskalla ajatella aivoillasi, ei niiden jotka sinua ohjaavat.ja sen ymmärtämiseen. jos näin ei olisi, niin nykytiede ei voisi rakentaa uutta.
- muiden tuotoksia
Fun CL kirjoitti:
En perusta elämääni, kuten kuvittelet, ja ehkä samaistat sitä omaasi, ja omiin harhoihisi, joista on sinulle jo muodostunut totuus ja surkean elämäsi perusta.
- Pois se minusta -
Raamattu on vain yksi mielenkiintoni kohde, eikä vähin, mutta olen kyllä perehtynyt myöskin aika paljon muuhunkin.
Mm.Apogryfinen kirjallisuus on aika antoisaa ja valaisevaa, ja se saa ajattelemaan muutakin kuin vain Raamatun ns. "totuutta", sillä Raamatusta poistettiin v.498 j.Kr mm. Konstantinnopolin KK-kokouksessa jälleensyntymäoppi. Ja muista, että kolminaisuusoppi otettiin käyttöön vasta Nikeassa vuonna.n. 321 j.Kr.
Älä unohda esim. parapsykologiaa, rajatietoa, mystiikkaa tai muuta sen tapaista. - Viisaus on siinä ettei ole ohjattavissa, saati olla kyseenalaistamasta nyky " totuutta " ja ylhäältä ohjattua, lähinnä poliittis-uskonnoolisia "totuuksia".
- Kuten Einstein : " Ihminen ihmettele " - huomaa noiden sanojen todellinen sisältö ja viisaus.
Suosittelen sinulle lukemista. Alkuun esim. Paul Bruntonin " Yliminän Viisaus " .... vaatii toki aikaa, ja ymmärrystä...ja sano jotain omaa. Sitten vasta alat tuntemaan itseäsi ja unohdat tuon koppavan asenteen muita kohtaan.
Minä sanon: minä sanon. - Fun CL
muiden tuotoksia kirjoitti:
ja sano jotain omaa. Sitten vasta alat tuntemaan itseäsi ja unohdat tuon koppavan asenteen muita kohtaan.
Minä sanon: minä sanon.Kaikki perustuu menneeseen, ja sieltä otetaan ne mitä kulloinkin tarvitaan uuden rakentamiseen.
Jos sinä esim. keksisit edes yhden omaperäisen, ja koskaan sanomattoman lauseen/ teoksen/ keksinnön, niin vasta sitten voisit sanoa olevasi viisas. Viisaus ja äly kun evät ole samoja asioita.
Ihmisyys perustuu myöskin tunteeseen, jota sanotaan rakkaudeksi- Lue Jeesuksen Vuorisaarna, niin huomaat, etten ole ylpeä tai koppava, vaan rehellinen.
- Miksi pelkäät aitoa ja totuuteen perustuvaa rehellisyyttä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869