joko on tullut

aika

Oletko miettinyt mitä mahtaisimme saada aikaan ,jos koko Kristuksen ruumis kokoontuisi yhteen ,panisi syrjään erimielisyytensä ja niin sosiaaliset kuin opilliset kiistansa ja keskittyisivät yhteen ainoaan asiaan --kadotettujen saavuttamiseen?
Pyytäkäämme Pyhää-Henkeä parantamaan haavamme ja antamaan anteeksiantavan hengen sydämmiimme.
Millaisen herätyksen maailma kokisikaan ,jos me seisoisimme yhteisenä rintamana?
Mikä on sinun mielipiteesi?

5

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannes1

Aamen. Näihän nykyään tapahtuukin, mutta ei kovinkaan usein tällä palstalla. Täällä kirjoittelee "oikeaoppineet", " pyhät" "tunnevammaiset" ja vähemmän tavalliset syntiset seurakuntalaiset.Hyvä näin, ehkä opimme jotain. Rakastakaamme toisiamme Kristuksessa vaikka joissakin raamatun opillisissa kohdissa tulkintamme on ihmisen tulkintaa. "Jos laki ja rakkaus on vastaikkainna käytänön elämässä niin rakkaus voittakoon" Tukekaamme toisiamme että uskomme kestäisi Jumalan armosta Jeesuksen tuloon asti.Kristittyjen tuntomerkki on ,että heillä on keskinäinen rakkaus.Aamen. Maran ata

• saa käyttää vääryyden vilje...

Adventistien ja rooman kirkon kanssa ei voi veljeillä kääntämättä selkää totuudelle.

Adventistit pitävät EGW:tä ja katoliset paavia erehtymättöminä. Totuus on aivan muuta kuin he uskovat.

Kristittyjen yhteys ei ole toistemme halailua ja joka suuntaa kumartelua sekä anteeksipyytelyä ja hymistelyä.

Raamattu tekee selväksi sen, että meidän ei tule rakentaa yhteyttä niiden kanssa jotka ovat luopuneet totuudesta.

2. Joh. 1:7-11 "Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. Katsokaa, että ette hukkaa sitä, minkä me olemme työllämme saaneet kokoon, vaan saatte täyden palkan. Jokainen, joka ei pysy Kristuksen opetuksessa vaan tuo siihen jotakin lisää, on vailla Jumalaa. Jokaisella, joka tässä opetuksessa pysyy, on sekä Isä että Poika. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä opeta tällä tavoin, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä edes tervehtikö häntä. Se, joka lausuu hänet tervetulleeksi, osallistuu hänen pahoihin tekoihinsa."

Kristittyjen todellinen yhteys on Hengen yhteyttä Jeesuksessa Kristuksessa! Se on myös totuuden rakastamista! Raamatussa meillä on totuus, ei uusissa profetioissa eikä vatikaanin opetuksissa.

• Timo Flink

==>Adventistit pitävät EGW:tä ja katoliset paavia erehtymättöminä.

• aika

Jeesus rukoili juuri ennen ristille joutumistaaan: "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun.
        21 Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut. [Ef. 4:3-6]
        22 "Sen kirkkauden, jonka sinä olet antanut minulle, olen minä antanut heille, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä.
        23 Kun minä olen heissä ja sinä olet minussa, he ovat täydellisesti yhtä, ja silloin maailma ymmärtää, että sinä olet lähettänyt minut ja että olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut minua.
        Jeesus rukoili yhteyttä seuraajiensa keskelle.
        Hän tiesi että ilman sitä me olisimme avuttomia tässä vihan täyttämässä ja vihamielisessä maailmassa .Vain hengen yhteyden avulla ja nousemalla yhtenäisenä joukkona vihollisen hyökkäyksiä vastaan meillä on mahdollista tehokkaasti julistaa Jumalan rakkauden ja toivon sanomaa synteihinsä hukkuvalle maailmalle .Kuinka me voimme jakaa rauhaa ja rakkautta tälle maailmalle ellei ne ilmene meidän omassa keskuudessamme .

• >

Ei kai katoliset pidä paavia erehtymättömänä muutoin kuin silloin kun hän julistaa ´ex cathedra´.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1956
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      1943
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      293
      1755
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1258
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1117
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1106
    8. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      22
      1067
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1006
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      36
      970
    Aihe