Miten miehelle voi ilmaista ilman että tämä katoaa kauhuissaan takavasemmalle, että hän on kiva ja kiinnostava ja viihdyn hänen seurassaan ja että ilahtuisin jos näkisimme vielä uudestaankin?
Pitääkö sitä olla sanomatta ja olla kuin ei olisikaan tyypistä kiinnostunut ja odottaa, että hän ehdottaa itse uutta tapaamista...?
Mä en tajua lainkaan miten näitä pelejä pelataan. Enkä ylipäätään tajua miksi jotain pelejä edes pitäisi pelata.
Liki kolmen vuoden ajan olen joutunut ainoastaan sellaisiin tilanteisiin, joissa miehen mielenkiinto on lopahtanut ensi- tai viimeistään toisten treffien jälkeen, eikä hänestä sen koommin kuulu mitään.
Jotain varmaan teen väärin, en vaan tiedä että mitä.Tai ehkä olen tavannut vääriä miehiä... En tiedä, mutta itsetuntoa tämä jo jyrsii.
Miten ihmeessä niistä miehistä voi olla kiinnostunut ajamatta niitä heti tiehensä??
Mikä miehen säikyttää?
22
3272
Vastaukset
- Asiasta huvittunut
Eläpä sie poikaraukkoja tolleesti pelottele, ei ne tuommoseen oo tottuneet. Ei pidä olla liian tyrkky. Jospa antaisit miekkosen ihan ite ehdottaa uutta tapaamista? Ja sit oot yllättyneen näköinen ja suostut hymyillen. Katos ku miehellä pittää olla semmonen tunne, että se on tilanteen herra.
- YHTÄLÖ
..KUN ON IHASTUNUT JA INNOISSAAN..MITEN VOI OLLA, ETTEI NÄYTÄ NOITA TUNTOJAAN?????????
- karpalo
Niin, olet varmaan oikeassa. Tuntuu vaan jotenki niin älyttömältä jäädä naisena ihan miehen armoille tossa asiassa. Entä jos se mieskin sitten ajatelee niin, että antaa naisen ehdottaa? Ja sitten vaan kaikki odotellaan...
Ei ole helppoa! - minunkin
YHTÄLÖ kirjoitti:
..KUN ON IHASTUNUT JA INNOISSAAN..MITEN VOI OLLA, ETTEI NÄYTÄ NOITA TUNTOJAAN?????????
mielestäni ne tunteet pitää saada näyttää ja sanoa! Sehän on vaan suloista ja varmasti kaikkia miehiä imartelevaa kun saa tuollaista huomiota. Pitää vaan olla sitten munaa sanoa reilusti, mutta nätisti tytölle, jos "ajoitus on nyt väärä".
Näissä jutuissa pitäis aina jaksaa olla hiukan hienotunteinen. Itsetunto tosiaan menee aika huonoksi aika helpolla.
Ja ihan koskee niin poikia kun tyttöjäkin. Olkaa reiluja älkääkä leikkikö kenenkään tunteilla. - asdasda
karpalo kirjoitti:
Niin, olet varmaan oikeassa. Tuntuu vaan jotenki niin älyttömältä jäädä naisena ihan miehen armoille tossa asiassa. Entä jos se mieskin sitten ajatelee niin, että antaa naisen ehdottaa? Ja sitten vaan kaikki odotellaan...
Ei ole helppoa!Länsimaiseen seurustelukulttuuriin kuuluu että mies hoitaa ensimmäisen lähestymisen ja ehdottaa suhteen syventämistä sitten kun sen aika on. Liian voimakastahtoisia ja päällekäypiä naisia miehet yleensä karttavat. Kai olet muuten sinut itsesi kanssa? Suhteiluihin ei kannata lähteä liian pakkomielteisellä asenteella, pikemminkin niin että sinkkuna on kivaa mutta toinen ihminen voisi tuoda olemiseen jotain lisäarvoa. Deitti-ilmoitusta netissä olet varmaan jo kokeillut?
ei mitään pelejä. mä en ainakaan tykkää, miks pitäs peitellä omia fiiliksiään? jos nainen ilmaisee suoraan kiinnostuksensa minulle, niin kyllä mä sanon kanssa suoraan että kiinnostaako vaiko eikö.
- Murohiutale
Ei mitään pelejä. Jos tykkää, pitää se voida sanoakin.
- Elina
Hyvä nyrkkisääntö joka pätee 100%:sti -
mitä viileämpänä pysyt,sen kuumempana mies käy.
Ja jos saan salaa sanoa, miehet tykkää erittäin itsevarmoista - jopa vähän kusipäisistä naisista. Usko tai älä...(nyt kaikki äijät käy kumoamaan tämän, mutta usko mua äläkä niitä;)
Kuulin tämän pari päivää erään uroon suusta jota olin pompotellut jonkun aikaa... Mies sanoi että vaikka tollanen ottaa päähän niin onhan siinä helvetisti haastetta. Että miten voi nainen olla samaan aikaan kuspo,haluttava ja kiinnostava.
Se on Karpalo sitä miesten logiikkaa... :))
Mutta niinkuin sanoin, jos olet viileä ja annat miehen ymmärtää että se on sen homma duunata aloite, homma yleensä toimii. Näissä asioissa voi tietysti itsekin olla aktiivinen, mutta kuten sanoit,kiinnostus lopahtaa aika nopsaan.
Pysy viileänä. Ja näytä se sisäinen kuumuus vasta sitten kun vaatteet on riisuttu :)))- Asiasta huvittunut
Pitänee hieman oikoa harhakäsityksiäsi. Mikäli lähtökohtaisesti viehätät miestä tarpeeksi, lisää mielenkiintoa entisestään se, mikäli on hieman hankalammin tavoiteltavissa. Jos mies sen sijaan ei lähtökohtaisesti ole sinusta riittävän kiinnostunut (tämäkin on mahdollista, uskokaa tai älkää, arvon leidit), nostaa se kytkintä ja siirtyy seuraavan naaraan seuraan.
Eli homma on vähän niinkuin hauen narrausta. Jos antaapi löysää (tai siis kireää ;) oikeaan aikaan ja riittävästi, uipi vonkale lopulta kiltisti haaviin. Mutta jos kiristääpi heti liikaa, katkeaapi siima ja karkaapi vonkale muille apajille.
Lisäksi vierastaisin termejä viileä ja kusipäinen. Itse ymmärrän viileän ja kusipäisen ihmisen "Painu ny helvettiin siitä, kilipää" -tyyppiseksi sanailijaksi, eikä tuollainen kyllä miehen kiinnostusta mitenkään lisää. - appelsiini
Sehän on huomattu, että kaikkein kusipäisimmillä naisilla on hyvät miehet ja kilteillä naisilla ei ole ketään. Mies on sen verran tyhmä olento, että sitä ei haittaa vaikka riitelisi naisen kanssa koko ajan, kunhan saa vain kiihkeää seksiä. Monet miehet, jotka haluavat tällaisen tempperamenttisen naisen (=kusipään), eroavat hänestä riitelyn vuoksi joskus keski-iässä, koska avioliitto on pelkkää riitelyä. Kuitenkin he haluavat samanlaisen taas uudelleen. Mies ei opi virheistään, eikä halua edes oppia.
Monet miehet pitävät väittelyistä. Olen monesti huomannut, että he pitävät siitä enemmän kuin rauhallisesta sopuisasta keskustelusta. - jaah
appelsiini kirjoitti:
Sehän on huomattu, että kaikkein kusipäisimmillä naisilla on hyvät miehet ja kilteillä naisilla ei ole ketään. Mies on sen verran tyhmä olento, että sitä ei haittaa vaikka riitelisi naisen kanssa koko ajan, kunhan saa vain kiihkeää seksiä. Monet miehet, jotka haluavat tällaisen tempperamenttisen naisen (=kusipään), eroavat hänestä riitelyn vuoksi joskus keski-iässä, koska avioliitto on pelkkää riitelyä. Kuitenkin he haluavat samanlaisen taas uudelleen. Mies ei opi virheistään, eikä halua edes oppia.
Monet miehet pitävät väittelyistä. Olen monesti huomannut, että he pitävät siitä enemmän kuin rauhallisesta sopuisasta keskustelusta.yleistys... temperamenttinen nainen = kusipää
- kuullostaa tutulta
jos seuraan tullaan ja mies sanoo muutamana vietetyn illan jälkeen, että mä pidän susta kovasti mutta en tiedä olenko valmis mihinkään.sitten kummin´kin kutsuu syömään, suunnittelee reissuja (joskus taas puhuu että mä meen vaan yksin joka paikkaan)jne.Sitten laitan muutaman kerran viestin jossa ilmaisen nätisti että viihdyn hänen seurassaan kovin ja nautin seurasta....ei toi ihan ole karannut mutta melkein aina olen minä joka ottaa yhteyttä ja hän vastaa (puhelimeen ei viesteihin) ja näinpäin pois.Kannattaako enää edes yrittää yhteydenpitoa vai?Hän kiinnostaa mua todellla paljon ja olen kyllä aistinut että hänkin jotenkin haluaisi pitää minusta kiinni mutta eikö uskallus riitä vaiko on saanut niin kovin siipeensä ettei halua satuttaa tai siis pelkää että häntä satutetaan?
Haluaisin että hän tietää kuinka paljon pidän hänestä.- jiouyd
olet väärässä. tee toisin.
- supisuomalainen
Jos mies sanoo, ettei ole vielä valmis, kannattaa uskoa.
Mikä miehen säikyttää? pelko sitoutumisesta. Mies haluaa pitää vain hauskaa, mutta pelkää, että nainen yrittää sitoa hänet verkkoihinsa. Kuitenkaan mies ei haluaisi loukata naista, syntyy vaikea tilanne miehelle.
Ratkaisu tähän on, että asiasta pitäisi keskustella. Jos mies ei halua sitoutua, on naisella ainakin seur. vaihtoehdot.
-Jos nainenkin haluaa vain pitää hauskaa, niin sitten kannattaa sanoa se miehelle, että hänkin tajuaa.
-Jos nainen haluaa sitoutua, helpommalla päässee, kun jättää miehen rauhaan.
- Kolli Kellinen
Ihmissuhdepelit tuntuvat ainakin tässä yli 30-vuoden iässä todella typeriltä. Jos jostakin ihmisestä on kiinnostunut, se pitää näyttää luontevasti ilman kiertelyjä ja kaarteluja. Vaikkapa aivan noilla sanoilla mitkä kirjoitit ("viihdyn seurassasi, koska näkisimme uudestaan?")
Jos mies juoksee karkuun, se kyllä johtuu ihan jostain muusta kuin siitä, että näytit tunteesi avoimesti. Itse voisin kipittää karkuun vain silloin, jos en olisi lainkaan kiinnostunut minua lähentelevästä naisesta, eli se olisi joku hirmu joka aiheuttaisi ainoastaan oksetusreaktion ja paniikkikohtauksen. Mutta se johtuisi siis itse naisesta eikä hänen lähestymismenetelmistään.
Ilmeisesti olet tavannut miehiä, jotka eivät ole kokeneet sinua viehättäväksi ja kiinnostavaksi. Tässäkin tapauksessa on mielestäni parempi että mies ottaa heti ritolat eikä kumpikaan jää roikkumaan johonkin, mistä ei kuitenkaan tulisi mitään. - tunteet pitää
sanoa ja näyttää, monesti on väärä ajoitus yms. sellainen ja niistäkin pitää pystyä puhumaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä josko sitten myöhemmin... kevät on tulossa...
- hiphei
...on karpalolla hyvin pullat uunissa, jos vasta kolme vuotta on käynyt noin - minulla koko ikäni ja sitä on kohta 30 vee ... Että tsemppiä vaan! *toivonsa jo menettänyt*
- saalis
omasta kokemuksesta olen huomannut, etta tunteitaan ei kannata miehelle paljastaa liian nopeasti. ja viela suhteessakin kannattaa antaa miehen olla altavastaajana. vaikeaa se toisinaan on - kun itse on rakastunut ja haluaisi sita hehkuttaa. mutta kaippa se miehen luonto on sellainen etta ne nauttivat kun saavat valloittaa naisen ja elaa pienessa jannityksessa.
- JAuna..
Jos et olisi niin tyhmä, niin tietäisit että sen takia se on jäänyt kahteen-kolmeen treffiin, koska miestä ei yksinkertaisesti vaan kiinnosta. Älä mieti asioita niin älyttömän koukeroisesti. Jos kiinnostusta ei ole, niin sitten sitä ei ole!
- miksi ihimeessä
sitten eräätkin miehet parien kolmien treffien ajan sanovat että nähdään taas ja pitävät hyvänä ja antavat ymmärtää, saattavat jopa sanoa että ovat kiinnostuneita, mutta sitten kuitenkin huitelevat tiehensä heti tilaisuuden tullen? Onko se reilua mitä?
- Piina-Miina
Pelit on hanurista. Ne ovat sellaisia tyyppejä varten, jotka eivät halua sitoutua.
Älä ala muuttaa käytöstäsi sellaiseksi kuin luulet miehen haluavan. Siinä mennään metsään ja lujaa. Eikö tarkoitus ole kuitenkin, että mies rakastuu sinuun omana itsenäsi? Tuskinpa itsekään olet ollut vakavissasi kiinnostunut ihan joka jannusta, jonka kanssa olet treffeillä käynyt.
Itse toivotan hornan tuuttiin kaikki typerät ohjeet, miten tulisi käyttäytyä treffeillä jotta toinen kiinnostuu. Eiköhän ihan normaali käytös ole kovaa valuuttaa. Pääasia että ihminen on aito, oma itsensä. Ja jos teillä ei kemiat kolahda, niin mikään mitä sanot tai teet ei asiaa muuta.
Sitten vaan uutta putkeen! Kyllä sieltä sinulle sopivakin löytyy. - _tytsy_
en nyt oikein tiedä seurustellaanko me vai ei, mut ollaan ainaski pidetty aika ahkerasti yhteyttä.. Mies sanoo kyllä tunteensa aika hyvin (yllätyin ihan!!) ja itse oon yrittäny pitää tällästä viileempää linjaa.. En haluu et juttu menee pilalle sen takia et roikun siinä liikaa tai oon liian lepertelevä.. Mut nyt se sit on alkanu kyselee multa aika suoraanki fiiliksiä..
Mä tosiaan itse yllätyin, se ei vaikuttanu yhtään näin musta "riippuvaiselta" (=koko ajan pitäs pitää yhteyttä, vaikka ei varsinaisesti edes vielä ole mitään meidän välillä.. ehkä..) Kun se on ilmeisesti aika "pelimies" niin todellakin yllätyin, siitä millanen se sit oikeesti on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165