päiväääääääää myös huuhaa ystäville......!!!!!
Hyväääää ystävän...
22
1246
Vastaukset
sinulle ystäväin....isooooo haliiiiii
hirmuinen bruneeeeeeeeeee...." ja nappaa koko köörin rutistuksiin....
- NYLKKÄRI
YSTÄVÄSI 365 PÄIVÄÄ VUODESSA
- Sydän.Ystävä
ja kaikille huuhaa hulluille,hyvää ja lämpöistä Ystävänpäivää :)
Ja erityis halit nallelle ;)***- Alien-8
ketjun aloittajalle BB:lle ja kaikille muillekkin:))
- ykköskolli evk
Sinullekin.
Kuten myös kaikille muillekin huuhailijoille.
:--)))...!!! - Herra_X
Onneksi meikäläisellä ei ole ystäviä, sillä mikään ei masenna niin paljon kuin se tosiasia, että tänään pitäisi olla ystävällinen kaikille ja toivotella hyviä ystävänpäiviä sekä olla niin kiltti että inhottaa.
En siis toivota mitään enkä kenellekään! Toivon päivän olevan nopeasti ohi jotta pääsen taas päiväjärjestykseen; ilkeilemään ja provosoimaan!
Mutta tämän päivän ajan huuleni ovat sinetöidyt :(*tarraa poskista kii...*dui dui...diu diu.....*haliiiii* ystistä sinullekin.....
ai että mua herkistää....
- nais-enkeli
mutta eikö joka päivä ole ystävänpäivä...
ystävyys on enemmän kuin päivä..ystävyys on hali..hymy...suukkonen.....- nais-enkeli
BBrunetti kirjoitti:
halirutsruts........=:))))))))))))))
kiitos....*siivet solmussa* oikoo niitä
nais-enkeli kirjoitti:
kiitos....*siivet solmussa* oikoo niitä
*auttaa oikomaan siipiä...*hups innostuin...Olen näet herkällä päällä....=:)))))))))))
- nais-enkeli
BBrunetti kirjoitti:
*auttaa oikomaan siipiä...*hups innostuin...Olen näet herkällä päällä....=:)))))))))))
pääsee taas liikkumaan,mutta kiitos kuitenkin
- samoin #
sinulle sekä kaikille huuhaalaisille!!
- sweet_lemon ejk
kaikille huuhaalaisille!
Halii myös (vaikkei olekaan yleensä tapana...) ..koska ei oo ketään typykkää ketä halata.. päätin halata toiseksi parasta kaveriani.. olvin kolmosta..
letkeetä ystävänpäivää vaan..Hyvää ystävänpäivän iltaa minultakin kaikille!!!!
;))))))))))))))))))))))))))))))- perskuti evk
niin "vilpittömästi"...Happy valentine fore You:=))
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
