Uusi sheriffi ?

environment

Nyt kun nykyinen sheriffi on saanut opintonsa päätökseen ja firmansa oraalle, olisi ehkä aika vaihtaa sheriffiä.

Ajattelin laittaa hakemuksen ja ehdottaa itseäni, sillä:

- olen jo kypsä tunnistamaan lieveilmiöt ja poistamaan ne

- en ole provosoitavissa

- olen riittävän usein päätteen ääressä poistaakseni ylimääräiset

- olen valmis keskustelemaan poistojen perusteista

15

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kannata

Olet kyllä viime aikoina ollut melko asiallinen ja sovinnollisuuteen pyrkivä. Mutta lieneekö se tarkoitushakuista hämäystä sriffiksi pyrkiessäsi? Aikaisemmin nimittelit kepuvihaajiksi eräitä asiallisimpia keskustelijoita. Sinulla on seriffiksi aivan liian yksipuolisia kantoja eräissä muissakin asioissa, kuten esim. turvallisuuspolitiikassa.

En voi kannattaa ehdokkuuttasi, sillä mielestäni seriffin on oltava täysin epäpoliittinen ja karttaa jyrkkiä kannanottoja kaikissa asioissa.

• mua..

Ei kai Seppo Hietanen ole taas saanut päätäsi pyörälle?

• environment

ja toimii omillansa

• mua..
        environment kirjoitti:

ja toimii omillansa

Voisihan se toimiakin.
        Unohdetaan menneet ja, jos olet valmis ottamaan haukkuja aina joltain suunnalta, niin hae ihmeessä.

• kepupalstan sheriffiksi

demaria?

• Vaikea uskoa, että sinä pystyisit sheriffin tehtäviäkään hoitamaan. Asenteellisuutesi estäisi asiallisen keskustelun palstalla.

Lisäksi olet vahvasti USA-vastainen.

• Saat minulta yhden puoltoäänen. Minulla ei ole mitään nykyistä sheriffiä vastaan, mutta sinulla olisi kaiketikin parempi aiheen sisällön taju kuin nykyisellä, joka on tainnut täällä aiemmin sanoakin, ettei hänellä ole suurempaa tatsia itse keskustelun sisällölliseen puoleen.

Sheriffiltä vaaditaan paitsi jämäkkyyttä myös oikeudenmukaisutta ja johdonmukaisuutta. Eiköhän näitä piirteitä sinulta löydy ja useinhan kyvykäs ihminen kasvaa tehtävän mukana.

• JormaKKorhonen

...jos olet vakavissasi, joskin pienin varauksin. "Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään", mutta muistan Sinun eräitä aivan liian kritiikittömästi kepun kannatukseen ankkuroituneita kannanottojasi. Niiden vuoksi mm. Sinua nyt puoltanutta Mielipidepankkia kuten meikäläistäkin muistaakseni nimittelit keskustan vihaajiksi. Ainakin omalta kohdaltani kiistän sellaisen jyrkästi.

Sitä en halua muistaa sitä, että olit aikoinaan "kompuksessa" tietyn syvästi halveksimani kepun nimissä esiintyvän tyypin kanssa, kun olet täällä kertonut harhautumisesi syitä. "Errare humanum est", sanoivat jo muinaiset roomalaiset, ja niin kai tapahtui Sinullekin tuossa asiassa.

Mutta vaikka todellakin mielestäni olet täällä harvinaisen hyvin pyrkinyt olemaan varsin sovitteleva ja ottamaan huomioon erilaisia näkökantoja, mielestäni Sinun asenteesi USA:aan ja turvallisuuspoliittisiin tarpeisiimme ovat vääriä.

Mutta kukapa meistä täydellinen olisi? Siksi varauksellinen puoltoääni minultakin - edellyttäen, että sallisit myös perustellun kepukritiikin, toisin kuin se vanha saittikaverisi! Mutta niin kepua kuin mitä tahansa kohtaan osoitettu typerä törkyily pitäisi saada täältä pois, jotta voisimme sontaan hukkumatta esittää asiallisesti ja perustellusti niin kannatustamme kuin vastustustammekin ASIOILLE!

• environment

Käväisin pikavisiitillä Tampereella, näkyy olevan ainakin ulkoisesti ennallaan.

Se mitä aikoinani tulin sanoneeksi sinusta tai Mielipidepankista oli typerää. Anteeksi ne, vielä kerran.

Tiedän varsin hyvin, että pidät asennettani USA:ta kohtaan ja turvallisuuspoliittisiin tarpeisiimme väärinä. Rakennan käsitykseni sen tiedon varaan, minkä olen subjektiivisesti haalinut, kieltämättä. Toisaalta jaban palautteet ovat tuoneet taas uusia painotuksia pohdittavakseni. Olkaamme eri mieltä näistä asioista, se meille suotakoon. Jos näen jatkossa asian hieman toisin, en pelkää sitä tunnustaa.

• Jaba_43

Tuskin huonontaisit nykytilannetta, joten puollan hakemustasi.

• Mitä tarkoittaa?

Kirjoitat alempana näin:

>Keskustan politiikkaan kuuluvat myös kaikki ne keskustelut, joiden avaaja haluaa keskustalaista näkökantaa asialleen, kuten eräs omistamme ilmaisi.<

Tarkoittako se sitten tosiaan tätä, jota joku epäilee?

Tuo sallisi sen, että Seppo Hietanen ja muut "MikkoBernhardit" kirjoittaisivat kilometrikirjoituksiaan demareista aloittaen ne kysymyksellä:

Mitä mieltä keskustan kansanedustajat ovat tästä?

• environment

Kuitenkin sillä poikkeuksella, että kirjoittaja pääsääntöisesti pysyy keskustan ja/tai johtavan hallituspuolueen toimialueen teemoissa.

Mikäli tekstit on suunnattu yksilön tai minkä hyvänsä puolueen tai yhteisön yksipuoliseen mollaamiseen, tilanne on luonnollisesti toinen.

• environment

Puolitosissani laitoin avauksen, mutta kiitos kannustuksista, Känällekin ;-) Eihän sitä koskaan tiedä. Jos nykyinen lopettaa tai ilmaisee mielenkiintonsa lopettamiseen, niin sitten laitan hakemuksen sisään. Ja Enirohan sen päätöksen tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1938
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      168
      1683
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      64
      954
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe