KEPU on aina väittänyt olevansa kuntapuolue ja syrjäisten seutujen puolustaja.
Miten tämä sitten näkyy tällä hetkellä?
KEPU:n ja kuntaministeri Hannes Mannisen komennossa kunnat voivat huonommin kuin koskaan tänä vuonna kunnat ovat tasan kaksi kertaa velkaisempia kuin ne olivat Lipposen hallituksen aikoina.
Sinipuna hallitus piti huolta koko Suomen tasapuolisesta kehittämisestä. KEPU sen sijaan hallituksessa kurjistaa koko Suomen.
Jopa OECD, joka yleensä on lausunnoissaan varovainen, varoittaa Suomen joutuvan lähivuosina vakavaan kriisiin, jos Vanhasen hallituksen harjoittama politiikka jatkuu.
Kuntatalous kriisiytyy KEPUn ansiosta
1
77
Vastaukset
- ja vielä senkin jälkeen
KEPU on petturipuolue, joka pettää joka kerta - ihan joka kerta ja vielä senkin jälkeen.
KEPU on kansankunnan syöpä, joka aiheuttaa Suomen perikadon.
KEPU on loinen, joka elää duunarien maksamilla veroilla.
Demarit pystyy pitämään hyvinvointiyhteiskunnan pystyssä ilman KEPU pettäjiä.
KEPU on siirrettävä syrjään kaikista paikoista.
KEPU tehtailee veropetoksia joka paikassa, kun tukiaiset eivät enää riitä.
KEPU johtoisilta yrityksiltä on lopetettava kaikki yhteiskunnan tuet. Demarijohtoinen hyvinvointiSuomi pärjää hyvin ilman Nokian kaltaisia yhteiskunnan tuen saajia, joissa KEPUlaiset johtajat tekevät veropetoksia enemmän kuin tulli ehtii paljastamaan.
Demarit kannattavat rehellistä työtä ja reilua palkanmaksua rehellisestä työstä.
Demareissa on kansankunnan tulevaisuus.
KEPU on uhka hyvinvointiSuomelle.
Terveisin demarinuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833298
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937- 621914
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201909- 861642