Kumpi naistyyppi teitä miehiä viehättää enemmän:
1. Hiljainen, ehkä ujo nainen, joka ei halua olla keskipisteenä joka tilanteessa. Hymyilee kainosti eikä aina uskalla katsoa suoraan silmiin. Keskustelee vieraassa seurassa varovaisesti, tuttujen seurassa vapautuneemmin. Olemukseltaan hauras ja kiltti, tyttömäinen. Useammin söpö kuin kaunis. Herkän seksikäs. Heikkouksia ujous ja tylsyys.
2. Puhelias ja rempseä, vahva nainen joka kyllä saa äänensä kuuluviin tarvittaessa. Nauraa paljon ja heittää joskus levotontakin juttua. Osaa tehdä tikusta asiaa ettei keskustelu tyrehdy. Olemukseltaan "emäntämäisempi" tai hyvin naisellinen (huoliteltu meikki ja kampaus, muotivaatteet). Useammin kaunis kuin söpö. Vahvan seksikäs. Heikkouksia ylimielisyys ja juoruilu.
Kaino vs. rempseä
25
4836
Vastaukset
- lissuli
lisäys numero kakkosen heikkouksiin: käyttäytyy lutkamaisesti, eikä muutenkaan arvosta miehiä yhtään.
Jostain kumman syystä miehet menee aina noiden syöjätär-kakkosten lankaan.- kakkonen
Minä kuulun kakkostyypin naisiin, eikä flaksi ole mitenkään hääppöinen. Monet niistä miehistä joihin olen ihastunut ovat hypänneet mieluummin jonkun verkkareihin pukeutuvan kuivakkaan luokanopettaja hiirulaisen matkaan. Olen kuulemma liian vahva ja siksi mies ei tunne olevansa suhteessa tarpeellinen. Näin sanoi eräskin nössöakan matkaan haikaillut.
- lissuli
kakkonen kirjoitti:
Minä kuulun kakkostyypin naisiin, eikä flaksi ole mitenkään hääppöinen. Monet niistä miehistä joihin olen ihastunut ovat hypänneet mieluummin jonkun verkkareihin pukeutuvan kuivakkaan luokanopettaja hiirulaisen matkaan. Olen kuulemma liian vahva ja siksi mies ei tunne olevansa suhteessa tarpeellinen. Näin sanoi eräskin nössöakan matkaan haikaillut.
Onneksi useimmilla kakkosen huijauksen uhriksi joutuneilla miehillä on edes sen verran älyä päässään, että tajuavat lähteä sellaisen horon kynsistä ennen kuin on liian myöhäistä.
- myös kakkonen
kakkonen kirjoitti:
Sama mulla...kuulun myös tähän ns. tyyppiin kaksi ja ihmettelen aina samaa asiaa. Miehet tietyllä tavalla ihailee mutta kuitenkin haluavat sitoutua naiseen joka on hiirulainen, mitäänsanomattoman näköinen ja tietyllä tavalla heikko. Enkä ole itse lutkamainen tai vittumainen ihminen. Vahva, kunnianhimoinen ja näyttävän näköinen kyllä.
- kakkonen
Miksihän tuo kirjoituksesi vaikuttaa hieman kateuden ja katkeruuden värittämältä? ;)
En todellakaan käyttäydy lutkamaisesti - päinvastoin. - mari+
lissuli kirjoitti:
Onneksi useimmilla kakkosen huijauksen uhriksi joutuneilla miehillä on edes sen verran älyä päässään, että tajuavat lähteä sellaisen horon kynsistä ennen kuin on liian myöhäistä.
ja miesten kanssa menee oikein mukavasti..mä arvostan kyllä miehiä sekä ystävinä että rakastajina..musta on todella hienoa kun miehet uskoo mulle sellaisia salaisuuksiakin mitä yleensä vain miehille kerrottaisiin..viihdyn miesten seurassa paljon paremmin kuin naisten...mun parhaat tyttökaverit samanlaisia eli aina kuljetaan sekaporukoissa ja ei turhia kärhämiä ole...
tuo tyyppi nro 1. sopii paremmin, ja sellaisiin useimmiten ihastunkin.
- kakkonen
paitsi että en juoruile, kun ei kiinnosta muiden asiat. Olen naisellinen "emäntä", joka tosiaan toisinaan sortuu ylimielisyyteen törmätessään tyhmyyteen.
Kyllähän nuo miehet näyttävät olevan melko viehättyneitä, harmi ettei yksikään sellainen mies, että viehätys olisi molemminpuolista - toistaiseksi. - Sekamuotoinen
Näytän ulospäin numero kakkoselta ja tunnen itseni sisäiseksi hiireksi monissa sosiaalisissa tilanteissa tyypin ykkönen mukaan. Tuttujen kans siis rietas & näyttävä kakkonen, vieraitten parissa pinnalta kiltti ja syvällinen ykkönen. Juoruilen molemmissa persoonissa silloin tällöin mutten koskaan käärmeile.
Jakomielitautista-ko? - vilperi
olis saletisti liikaa ääniä väärälle henkilölle...tylsyys on sellanen juttu, mistä ei voi tinkiä. ja ujous/hiljasuus on kanssa aika nihkeetä, koska moni asia voi jäädä sen takia sanomatta. jos totta puhutaan, ni ei kumpikaan kiinnosta.
- m__
Ykkönen. Ylimielisyys kertoo jotenkin kapeasta maailmankuvasta, mikä on meikäläisen kanssa täysin yhteensovittamaton juttu.
- shywoman
mutta tylsäksi en tunnustaudu eikä kukaan ole sellaiseksi haukkunutkaan. Päinvastoin minullehan nauraa kaikki itseäni myöten :-O Niin ja kyllä me ujotkin osataan pukeutua. Ei kuitenkaan mihinkään viimesen päälle yliampuviin muotihörhöluomuksiin, vaan pitkät hiukset ja klassisempi tyyli puree ainakin minuun paremmin. Vientiäkin on ollut, liiaksikin asti.
Kakkostyypin voisin arvella pelottavan miehiä tai ainakin ne alkukantaiset suojeluvaistot pysyvät jossain piilossa. Lisäksi näyttävä, itseään kovasti laittava ei automaattisesti ole kaunis.... Kyllä se kauneus on aika lailla geeneistä kiinni, väitän minä. - -QueenOfHearts-
sekametelisoppa molempia???
Tuon listauksen voisi muuten muotoilla lyhyemminkin... eli kumpi viehättää enemmän:
1) introvertti
2) ekstrovertti
Minä en tiedä kumpi minä olisin.. mitä milloinkin ja vielä vähän enemmän ;) - Alik. Kine
...kokemusta on vain vaihtoehdosta 2, joten varmaankin pitäisin enemmän vaihtoehdosta 1.
- ???
...
- weeeman
Söpö ja kaunis 1 on UNELMA!! Kumpa minäkin jostain sellaisen löytäisin itselleni.
- nnainen
weeeman kirjoitti:
Söpö ja kaunis 1 on UNELMA!! Kumpa minäkin jostain sellaisen löytäisin itselleni.
sun pitää muokata itsesi sellaiseksi että suhun on ykkösen kaltaisen naisen helppo saada kontakti...ei ole vaikeeta jos todella haluat ykkösen...
- nnainen
Itse olen noiden väliltä. Toivottavasti ainakin. Ehkä enemmän kallistun 1. puolelle.
- and proud of it :)
Olen ykkönen ja ylpeä siitä. Minun ei tarvitse pönkittää egoani yrittämällä olla kuin mies. Itsetuntoni on kohdallaan.
- kävi näin...
Naiset vaan puhuu itsestään, kun a.p. kyseli nimenomaan miehiltä mielipiteitä :D
- varmaan
Naisten vika se et miehet ei viitsi vastata? Ei luulis olevan liian vaikeeta valita noista kahdesta vaihtoehdosta :D
- tyypistä joka valitsee nr 2
2. Puhelias ja rempseä, vahva nainen joka kyllä saa äänensä kuuluviin tarvittaessa. Nauraa paljon ja heittää joskus levotontakin juttua. Osaa tehdä tikusta asiaa ettei keskustelu tyrehdy. Olemukseltaan "emäntämäisempi" tai hyvin naisellinen (huoliteltu meikki ja kampaus, muotivaatteet) ** MUTTA AINA TURPA AUKI** Useammin kaunis kuin söpö. Vahvan seksikäs. Heikkouksia ylimielisyys ja juoruilu. **JA NAURAA KUIN ROSKA TYNNYRI KOVAA AANEEN** "
Tommosen naisen mies haluaa jos mies on itse kelvoton keskustella toisten kaa elikkä,epäsosiaallinen tuppisuu! tai keksiä itse yhtään mitään kivoja juttuja menoja yhteistä tekemistä, siis mies pilottaa itseään tuollaisen naisen takana,nainen hoitaa kaiket sille,nainen saa jopa ajatella tällaisen miehen puolesta kun se on itse niin kelvoton aloittaa tai tehdä tai puhua yhtään mitään!!!!!!!
ykkönen,mä en voi sietää joka paikan / asian päällepäsmäreitä,en miehiä enkä naisia.
- *ujo*
Olen juuri kuin vaihtoehto 1, mutta olen aina luullut etteivät miehet piittaa minunlaisistani vaan ovat niiden rempseiden ja puheliaiden naisten perään..
- yääk
Olen mies enkä voisi kuvitellakaan kiinnostuvani rempseästä naisesta. Sellaisesta miehekkäästä turvanaukojasta. Nainen on nainen ja mies on mies, miksiköhän jotkut naiset kuvittelevat miehekkyyden itsessään olevan jotenkin suvaittavaa tai jopa kiinnostavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165