Moi olen käyttänyt 2 päivää zybania ja tuntuu, että maailma kaatuu päälle. Siis poltan edelleen niinkuin ohjeessa sanotaan, mutta aikalailla ahdistaa. Onko toiveita, että helpottaa kuurin aikana vai kestääkö tämä koko 7 viikkoa? Toinen kysymys, jos jollain on "repsahtanut" zybanista huolimatta, onko repsahtaminen tapahtunut kuurin aikana vai vasta sen jälkeen?? kiitos etukäteen!
Zyban oireita muilla?
asta66
1278
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Zybania reilun viikon, eli vain muutaman päivän sen jälkeen, kun lopetin polttamisen. Lopetin Zybanin sivuoireiden vuoksi, jotka saattoivat tulla kyllä tupakoinnin lopettamisestakin. Zyban hävitti alkuun kaiken mielihyvän ja vei unet. Kahta tablettia syödessä tuli huimausta ja outoa tunnetta päähän.
Viimeisen tupakkani poltin Zyban-kuurin aikana. Siitä on nyt puolitoista vuotta. Tsemppiä, kyllä sinäkin onnistut!