24 meni boikottiin

Eilen meni ja pysyy

Tosiaan olen tästä ennenkin puhunut ja edelleen ihmetyttää suuresti.

24:n 4-kauden kantava, pääasiallinen teema on KIDUTTAMINEN. Kyllä. Sitä on ollut joka jaksossa jossain muodossa. Uskomatonta.. mutta totta.

Eilinen jakso oli lopullinen naula arkkuun. Ajattelin jo että jatkaisin katsomista jos jaksossa EI olisi kidutusta.

Olin väärässä =)

Heti alkuminuuteilla alettiin pakottamaan ja kiduttamaan sitä Jackin naisystävän ex-miestä. "Missä on printit?". Ja miestä pistetään kärsimään.

Pahinta 24:ssa on viranomaisten häikäilemättömät ja julmat kidustustavat ja halukkuus tehdä sitä. Ihan selkeää propagandaa jenkkien ulkomailla suoritettuja toimintoja ajatellen.

BOIKOTTIIN VAAN KOKO SARJA!

ps. Jos joku sheriffin tyylinen henkilö ottaa tästä herneen nenään ja poistattaa viestin siitä vaan, mutta harmi että sellaista sensuuria täällä harjoitetaan.

11

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiduttaja-Kinnunen

      Se on kyllä ihan hirveetä kidutusta ja pakotusta koko sarja. Paljon mukavampata olisi katsoa ruusujen, resendojen ja liljojen kasvatusta jatkuvan kidutuksen ja pakotuksen sijasta. Ja että ihan heti alussa rupeaa kidutus ja pakotus käymään.

    • Tietäjä84

      Ihan älytön sarja TYPERYYKSINEEN ...tässä pari:

      Miksei Curtisia ammuttu siellä talossa?!?!?
      Miksei sitä hullua tyttöä tainnutettu ...vaikka käsiraudoilla?!?!?
      Mitä Jack mölys ku se ois voinu ampua sitä Marvania?!?!?
      Ihanku ku ei ketään saada hakee sitä Edgarin äitiä ...SURKEAA jännityksen tuomista?!?!?
      Maajoukot ehti ennen kopteria ...JOOPA JOO?!?!?
      Jack ja 3 PELLEÄ tappaa 10 kommandoa joilla ei MUKA oo kranaatteja ...JOO JOO?!?!?
      Ja mitein SWATIT ei varmistanu aseita (pahis ampu Paulia) ...eiköhän se oo eka sääntö että aseet kerätään?!?!?


      Joo ihan SUKKA sarja ...jonka lopetan jos typeryydet jatkuu...

      • hmmmm,

        Minäkin ihmettelin Edgarin äiti -juttua. Luulisi, että ne olisi saaneet vaikka rahalla jonkun yksityisfirman vartiomiehen tai vaikka taksikuskin hakemaan sen.


      • Tietäjä84
        hmmmm, kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin Edgarin äiti -juttua. Luulisi, että ne olisi saaneet vaikka rahalla jonkun yksityisfirman vartiomiehen tai vaikka taksikuskin hakemaan sen.

        JA kohta loppuu kattominen...


    • kiva kun

      Kerroit! Kiinnostaa, kerro lisää! Jos ei huvita kattoo, ni mikä hinku teillä on tulla tänne itkemään? Mulle ihan sama boikotoitteko vai ette, mutta on ärsyttävää kun joku on aina valittamassa jostain.

    • anti-kukkahattusetä

      Voihan kyynel. Nyt on mennyt jollain kukkahattutädillä voikukan siemenet nenukkaan.

      • Paska sarja ei voimitään

        Mies 28v

        TVstä tulee paljon parempia sarjoja kuin 24 joka toistaa itseään tuotantokaudesta ja jaksosta toiseen. Kidutusmeininki menee överiksi, sitä käytetään ihan liikaa.

        Itse seurailen muita sarjoja kuten Lost, Deadwood, Rome, Battlestar Galactica, Prison Break ja 4400. Lisäksi X-Filesin uusintakierros on käynnissä.


      • Tietäjä84
        Paska sarja ei voimitään kirjoitti:

        Mies 28v

        TVstä tulee paljon parempia sarjoja kuin 24 joka toistaa itseään tuotantokaudesta ja jaksosta toiseen. Kidutusmeininki menee överiksi, sitä käytetään ihan liikaa.

        Itse seurailen muita sarjoja kuten Lost, Deadwood, Rome, Battlestar Galactica, Prison Break ja 4400. Lisäksi X-Filesin uusintakierros on käynnissä.

        Mutta onhna toi ihan hauskaa viihdettä ...mutta "TYPERYYDET" pilaa ....ja nitähän on riittänyt ...se eilinenki 8min PASKA!!!


    • Essi

      Samaa mieltä, se kidutus on ahdistavaa/ häiritsevää. Lopetin aktiivisen seuraamisen jo ajat sitten enkä nyt ole seurannut juuri ollenkaan.

      Samoin näyttää siltä, ettei Amerikassa ole juuri muita vihollisia kuin (muslimi) terroristit. Onhan siellä ollut muuutama amerikkalainenkin, mutta pääasiassa koko sarja alkaa näytää yhä enemmän amerikkalaisen propagandakoneiston tuotteelta ja hyödyntää tehokkaasti yleisön pelkoja.

      • asd

        24 katsoo joka jaksoa lähes 7 sataa tuhatta katsojaa. Teidän vininät ja ininät eivät ole saaneet 24:n "katsojahanoja" tyrehtymään. Vaikka ette itse pidä sarjasta liian väkivallan takia, niin se ei saa meitä loppettamaan 24 katsomista.

        Joten voisitte pitää valituksinne oman pääkopan sisällä.


      • Tietäjä84
        asd kirjoitti:

        24 katsoo joka jaksoa lähes 7 sataa tuhatta katsojaa. Teidän vininät ja ininät eivät ole saaneet 24:n "katsojahanoja" tyrehtymään. Vaikka ette itse pidä sarjasta liian väkivallan takia, niin se ei saa meitä loppettamaan 24 katsomista.

        Joten voisitte pitää valituksinne oman pääkopan sisällä.

        ...toivottavasti =) ...tänään se osaltani saattaa loppua ...saa nähä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1874
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      234
      1538
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      243
      1497
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1318
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1131
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe