women

kisuliini

Mä se vaan tykkään sarjasta, innolla jo odotan huomista. Yks juttu mikä mua siinä ärsyttää on nynnyt, rasittavat ja ongelmia aiheuttavat naiset. Sarjassa miehet on toiminnan ihmisiä ja ajattelee järjellä, naiset vaan on tunteidensa vietävinä vaikka mikä olis tai aiheuttaa ongelmia. Esim. Audrey, halusi katsoa kun Paulia tentataan ja nyt valittaa miten Jack oli niin erilainen; no kai nyt oli töissä! Audreyn tunteet muuttuneet, kun nähnyt Jackista tämän toisen puolen nyt työtehtävissä. Tsiisas, miks. Luulisi, että vaan ihastuisi enemmän kun huomaa miten Jack pelastaa aina kaikki. Naispomot on kanssa luku sinänsä; tärkeintä on päteminen, ei väliä vaikka hommat ei sujuiskaan. Michelle oli ennen hyvä, mut ei enää. Erinillä oli sama, ei väliä vaikka asiat ei sujuiskaan, kunhan kaikki toimii niinkuin hän käskee. Tai käski. Kimistä mainitsinkin jo aikaisemmin, miten ärsytti kun se aina joutui pulaan, iiiik, ou nou. Chloe oli cool, tai nykyään on kun se oli tullut tolkkuihin sitten viime tuotantokauden. No tietysti se sitten erotettiinkin. Toivon että palaa vielä. Luulen muuten että niin palaa se toinenkin erotettu (ja kidutettu!) tietokone-nainen, vatshöörneim...

5

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      ...taitaa sarja loppua ennen huomista jaksoa ...o se varmaan on viimeinen naula sen arkkuun ...JONKA POLTAN!!!

    • ...tota juttuas

      Ehkäpä 24 naiset ei halua vaarantaa henkeään! Mun mielest se on ihan ymmärrettävää, enkä kyllä sanois naisia nynnyiksi, rasittaviksi tai ongelmia aiheuttaviksi!!! Kun sinulla kerran on noin selkeä mielipide naisista, voit varmasti tarkentaa lauseen:Ongelmia aiheuttavat naiset?! Voi olla että olen tyhmä mutta mielestäni naisista ei juurikaan ole tullut ongelmia. Vai? Kyllä varmasti Audreya inhottaa nähdä kun Paulia bluffataan! Eikä musta se ole mikään ongelma! Ehkäpä tajuat mitä tarkoitan..? Tottahan Audrey olisi voinu vähän paremmin suhtautua Jackin työhön, mutta silti!

      • kisuliini

        Pointti onkin että 24-naiset vaarantaa koko ajan muiden hengen toiminnallaan! Lue tarkemmin mitä kirjoitin, jos et ymmärtänyt.


      • Sisko
        kisuliini kirjoitti:

        Pointti onkin että 24-naiset vaarantaa koko ajan muiden hengen toiminnallaan! Lue tarkemmin mitä kirjoitin, jos et ymmärtänyt.

        Rakastan 24:ää, mutta mua vihastuttaa suunnattomasti sarjan antama naiskuva. Ei niinkään nuo asiat joista sinä mainitsit, koska mielestäni kaikki mainitsemasi naiset ovat kuitenkin olleet kiitettävän moniulotteisia, ja myös noista naispomoista on löytynyt sekä tiukkuutta ja peräänantamattomuutta että myös inhimillisyyttä ja pehmeyttä. Erin vaikutti aluksi kauhealta jääkuningattarelta, mutta olihan sillä sitten kuitenkin sydän, ja hän osasi perääntyä ja astua alas jalustaltaan kun tuli sen aika.

        Eniten minua vihastuttaa se, että joka kaudella kaikki ne "hyvikset", jotka sitten ovatkin olleet pahiksia tai veljeilleet pahisten kanssa, ovat olleet naisia. Mietippä, ekalla kaudella Nina ja Jamey. Tokalla kaudella Marie Warner. Kolmannella kaudella (ja vähän muinakin kausina) Sherry Palmer. Tällä kaudella Marianne. Muistaakseni yksikään "muka-hyvis" ei ole ollut mies.

        Taitaa sarjan käsikirjoittajilla olla kokemusta petturinaisista... :)


      • kisuliini
        Sisko kirjoitti:

        Rakastan 24:ää, mutta mua vihastuttaa suunnattomasti sarjan antama naiskuva. Ei niinkään nuo asiat joista sinä mainitsit, koska mielestäni kaikki mainitsemasi naiset ovat kuitenkin olleet kiitettävän moniulotteisia, ja myös noista naispomoista on löytynyt sekä tiukkuutta ja peräänantamattomuutta että myös inhimillisyyttä ja pehmeyttä. Erin vaikutti aluksi kauhealta jääkuningattarelta, mutta olihan sillä sitten kuitenkin sydän, ja hän osasi perääntyä ja astua alas jalustaltaan kun tuli sen aika.

        Eniten minua vihastuttaa se, että joka kaudella kaikki ne "hyvikset", jotka sitten ovatkin olleet pahiksia tai veljeilleet pahisten kanssa, ovat olleet naisia. Mietippä, ekalla kaudella Nina ja Jamey. Tokalla kaudella Marie Warner. Kolmannella kaudella (ja vähän muinakin kausina) Sherry Palmer. Tällä kaudella Marianne. Muistaakseni yksikään "muka-hyvis" ei ole ollut mies.

        Taitaa sarjan käsikirjoittajilla olla kokemusta petturinaisista... :)

        Joo näin on. Seuraava petturi on sitte varmaan se tumma ohjelmoija-neito.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe