KEPU:n osallistuminen Jäätteenmäki/Vanhasen hallitukseen on ollut todellista Via Dolorosaa (kärsimysten tietä) puolueen omille kannattajille.
KEPU on ehtinyt kurjistamaan kuntataloutta sekä pudottamaan pois pohjan maatalouden tukiaisilta. Ei ihme, että puolue on kärsinyt kovan tappion jo kolmissa peräkkäisissä vaaleissa. Lisäksi pääministeri Vanhanen henkilökohtaisesti on muninut raskaasti erinäisissä yhteyksissä.
Suomen asema ulkopolitiikassa on myös heikentynyt Vanhasen ja myös Halosen ansiosta. Suomesta on tullut täysin näkymätön mm. EU:ssa.
Hirvittävä esimerkki tästä olivat EU:n budjettinevuottelut, joissa Vanhanen ei saanut läpi yhtään Suomen neuvottelutavoitetta. Edes minimitavoitetta ei saavutettu!
Kuntatalouden nopea heikentyminen on ollut myös kammottavaa. Kunnat ovat tänä vuonna kaksi kertaa velkaantuneempia kuin Lipposen hallituksen aikoina. Lipposen ja Niinistön kaksi hallitusta huolehtivatkin maan tasapuolisesta kehittämisestä. KEPU sen sijaan on huolehtinut maan tasaisesta kurjistamisesta.
Kaikesta on ollut seurauksena se, että KEPU on kutistumassa marginaalipuolueeksi. Seuraavien vaalien jälkeen KEPU on samassa sarjassa Vasemmistoliiton ja Kristillisdemokraattien kanssa.
KEPU kurmoottaa myös kannattajiaan
1
62
Vastaukset
- jasso
hei aulis,heitäs TAAS voltti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381