MITÄ VIIMEKSI TAPAHTUI??
SMALLVILLE
2
449
Vastaukset
- Lyhyesti näin
Jonathan Kent kuoli jaksossa jossa Clark kertoi ensin Lanalle salaisuutensa, mutta kun Lana oli kuolla, Clark suostutteli Jor-Elin estämään sen, ja Jor-El muunsi aikaa taaksepäin ja Clark esti Lanan kuoleman, mutta Jonathan kuoli kuitenkin eikä tätä enää estetty. Tämän jälkeen on tullut pari täytejaksoa. Seuraavaksi odotellaan että Dr. Fine/Brainiac tekee paluun kuolleista, kenties myöhemmin kaudella Kenraali Zod saapuu Maahan/Smallvilleen. Tämä vasta olisi mannaa Superman-faneille kaikkialla =)
- smalvil
Hei kuinka mones tuotantokausi smallvillestä on menossä nyt, ku mua vituttaa, ku en ole seurannut niitä Subin jaksoja ku kuvittelin, että ne on uusintoja..
Eli onko ne neljännen tuotantokauden antimia, koska eikös mtv3. lopettanut tai mennyt tauolle kolmannen tuotantokauden lopulla:)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192