Apua! auto ei starttaa!! Missä vika? Valot palaa kirkkaasti. Moottorin oik puolel jossain vähän alempana joku musta pyöreä osa, mikä naksuu avainta kääntäessä. kaverini kolautti sitä harjalla, niin auto lähti käyntiin. Nyt ei enää sekään auta:( Mikä se osa on?
Maksaako korjaus paljon?
almera -93
5
586
Vastaukset
ois starttimoottori pimahtanu. Ei mikään älykallis korjattava/vaihdettava.
- hiilet
kuluneet loppuun. Ei ole kallis korjaus. Poikaystävä osannee (saakelin tyhmä jos ei osaa!) ainakin irrottaa startin ja ellei osaa hiiliä vaihtaa, niin sitten startti autosähkökorjaamoon tai asentajalle. Halpa homma ja onnistuu varmasti. Koko starttia ei missään nimessä kannata ostaa uutta, jos joku älykääpiö sellaista ehdottaa. Se on TYYRIS!
- kröhöm
Almeran tuotanto taisi alkaa kyllä vasta 95, ja Suomeen 96. Että näin.
- sunny
Joissakin maissa almeraa ei ole vieläkään.
Sunny nimellä ne jossain vielä kulkee... - jotain..
kirjoittaa väärin esim. tuo -93
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573102- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492780