Auto on tuotu Virosta:
http://fin.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=188717-fin_auto24_ee.html
Hinta 8245€
Ja nyt myynnissä Suomessa nettiautossa:
Ajoneuvo ID: 604198
Hinta 21490€
Itse arvioisin ajoneuvoveroksi max. 7500€, joten myyjän taskuun hakupalkkaa jäisi tuolla myyntihinnalla 5745€. Onneksi ei tarvitse aina maksaa mitä pyydetään...
Tässä BMW:ssä on myyjän katteet
14
5489
Vastaukset
Etkö tiedä, ettei se ole hullu, joka pyytää, vaan se joka maksaa!!
- kohdallaan
Tokihan tiedän ja siksi viestini loppuun kirjoitinkin, "Onneksi ei tarvitse aina maksaa mitä pyydetään...".
- jäädä
kohdallaan kirjoitti:
Tokihan tiedän ja siksi viestini loppuun kirjoitinkin, "Onneksi ei tarvitse aina maksaa mitä pyydetään...".
jobbarin pihalle. Tosiaan, ei se ole hullu kuka pyytää vaan kuka maksaa!!
- hinnoittelu
Joidenkin mielestä nuo 5-sarjan Bemarit ovat valtion obligaatioiden kaltaisia sijoituksia, joiden arvo vain kasvaa, mitä kauemman niitä pitää.
Kyllä tuohon joku vielä haksahtaa. - on?
Jos tuon auton ostaa Suomesta,niin saakohan myyjältä mukaansa kopion alkuperäisestä saksalaisesta rekisteriotteesta,josta näkyisi mm.
omistajien määrä.Se alkuperäinen Fahrzeugbriefhän
täytyy joka tapauksessa antaa AKE:lle.
Tuo auto vaikuttaa hintansa perusteella niiltä mobile.de;n halvimmilta ensimmäisen sivun autoilta,koska kai se vironpoikakin haluaa oman katteensa.- sitämitään
ei tarvii antaa Fahrzeugbriefhiä kellekään...
mikä juttu tuokin nyt oli??? - pitää
sitämitään kirjoitti:
ei tarvii antaa Fahrzeugbriefhiä kellekään...
mikä juttu tuokin nyt oli??? - nimenomaan
sitämitään kirjoitti:
ei tarvii antaa Fahrzeugbriefhiä kellekään...
mikä juttu tuokin nyt oli???pitää olla rekisteriote tai tarkemmin sanottuna ilmoitusosa kun autoa suomeen rekisteröidään.
Jos auto on ollut rekisterissä Virossa, sitten Viron ote.
Mikäli tuot varaosiksi tai maastapoisvietäväksi, niin silloin on sama, mitä papruja siinä on.
- kommunisti?
Vieläkö teitä taistolaisia riittää... hohhoijaa.
- herää pahvi
Tuossa ei tarvita taistolaisuutta ymmärtääkseen että kyseessä on täydellinen vedätys. Ostetaan halvin mahdollinen jobattu romu, ja yritetään myydä se mahdollisimman kalliilla.
Mitään laitontahan tuossa ei ole, kauppa se on joka kannattaa. Liikkeen maineelle tuollainen ei vain tee hyvää.
- lyödä vaikka
pullon viruvalgeeta vetoa, että auto on joltain osin korjattu! Siis ei alkuperäiskuntoinen!
Hienohan se on ei siinä mitään. - paska!!!
Todelliset kilometrit vähintään 200000 km, ja luultavasti iso kolarikorjaus tehty jossain itämailla, mutta komeasti on pantu pelti kiiltämään.
- kate
Mielestäni normaali myyntikate,saahan sitä joistain vähän enemmänkin.
- tuontina
Hyvä vastaavan ikäinen yksilö takuun kanssa maksaa Saksassa 9000 euroa.Auton hinnaksi tulisi tällöin verojen kanssa 16500 euroa tuontikustannukset.
http://www.mobile.de/SIDIBOMtFxITODwzd-6oYnjWQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1140191714A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B11%81%5E-t-vCaMiMkQuRDSeVbZRZi_X_Y_x_ycord~BSRA6A3B18D3500AGD1998CPKWHinPublicB50E22307A2A0A0A0ADD1998/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=6&bereich=pkw&id=11111111196167848&
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483