Tää nettideittailu on juhlaa :) Oon käyny viimesen 2kk aikana treffeillä n.25 eri muijan kaa. Pesää tulee yleensä toisena iltana, viikonlopputreffeillä samana iltana. Aika mukavaa elämää:)
Persettä
12
3811
Vastaukset
- Jotenkin
Lievästi sanottuna piilohomo kun a-rappu ei käy ollenkaan?
- Nimetön
varsinainen idiootti!
- Kokemuksesta viisastunut
idiootteja ovat !!! Kuka mies haluaa naisen joka antaa heti ??!!
- Magdalena
Kokemuksesta viisastunut kirjoitti:
idiootteja ovat !!! Kuka mies haluaa naisen joka antaa heti ??!!
mitäs se haittaa - selviää ainakin heti toimiiko kemiat...
- ..koeajaa aina
Magdalena kirjoitti:
mitäs se haittaa - selviää ainakin heti toimiiko kemiat...
täytyyhän se mies koeajaa hyvissä ajoin,että mitä on kalsareissa ? -jos siellä ei juuri mitään kummosta ole, mitä sitä jatkamaan ja jaarittelemaan jonnin joutavia-
Mä en ainakaan viitis tuhlata aikaani.. sellaiseen,josta ei sitten olekaan mihinkään.
Joulupukki on taruolento, ei ole oikeasti joulupukkia olemassa.
- Kyllästynyt
Suomalaiselta naiselta saa koska vaan haluaa. Maku mennyt koko hommasta, kun on niin helppoa. Pitäisi varmaan muuttaa ulkomaille jos haluaisi haastetta elämäänsä.
- hehehhehehe
Kyllästynyt kirjoitti:
Suomalaiselta naiselta saa koska vaan haluaa. Maku mennyt koko hommasta, kun on niin helppoa. Pitäisi varmaan muuttaa ulkomaille jos haluaisi haastetta elämäänsä.
heheh..
- jatkat samaa
rataa eteenpäin, vuosien kuluttua huomaat naineesi 2976 naisen kanssa, onnea vaan. Eiköhän sukupuolitautikin joskus tartu, kun kumi pettää tai muuta kivaa.
Aivoissas liikkuu vain "se", onkos muuta aivotoimintaa. Mutta onnea ja menestystä, kukaan ei estä.
Nytkö vasta tajusit että saat, outoa ettet tiennyt että naisilta saa. MINKÄ ikäinen oot? Jos alle 23v ymmärrän. Mutta jos yli, aika myöhään ymmärsit.
Kyllähän miehiltäkin sais ihan koko ajan jos naiset haluaa.
Toivottavasti en tunne sua. Koskaan. Yyyh. - vai pesää??
Ne on hieman eri asiat, vaikka et ehkä ole vielä huomannut sitä =D
- Nimetön
pumppaa aukkoon ku aukkoon.. eihän sitä vauhissa huomaa mihin sitä tulee työnneltyä :D
- kevättä
kevät parasta metsästys aikaa............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612