onko periaatteessa sama vaikutus?lääke?
ihmettelin onko kuinka yleistä resepti vai oliko apteekin tulkintaa?
-oli kirjoitettu minulle tenox 20mg yhteensä 120kpl.ja sain ostaa 30 kerralla?
30 taplettia ei kuulu korvattaviin kun taas isommat määrät kuuluu.
miksi resepti kirjoitettu näin?
vai apteekin tulkintaa?
kyseessä ei ole että lääkäri epäilisi väärinkäyttöä tai muuta kohdallani.
opamox/tenox?
6
10380
Vastaukset
- farkku
tuo 120 kuullostaa siltä, että reseptissäsi on kokonaismäärä 30, joka on sitten iteroitu 3 kertaa, eli iter ter. TÄmä tarkoittaa, että reseptillä saa 30 3 x 30 tablettia, ja uuden paketin voi noutaa kun edellinen on loppu.
Kyllähän niitä 100 tabletin pakkauksiakin on , mutta jos reseptisi on 30 tabl ja iteroitu, sillä saa toimittaa kerrallaan vain 30.
Tenox ja opamox eivät ole sama asia (oksatsepaami ja tematsepaami), joskin vaikutus lienee hyvin samanlainen. Bentsodiatsepiinejä molemmat.- Lasse Lekuri
Tenoxin ja opamoxin ero on huomattava. Tenox reilusti vahvempaa.
- kati
Lasse Lekuri kirjoitti:
Tenoxin ja opamoxin ero on huomattava. Tenox reilusti vahvempaa.
tenox on nukahtamislääke, opamox rauhoittava, molemmat tosin vaikuttavat keskushermostoon
- ei ole
kati kirjoitti:
tenox on nukahtamislääke, opamox rauhoittava, molemmat tosin vaikuttavat keskushermostoon
on vain unilääkkeitä, ja Tenox on yksi niistä.
- opamoxxxxx
ei ole kirjoitti:
on vain unilääkkeitä, ja Tenox on yksi niistä.
sä höpötät?? kyllä on nukahtamislääkkeitä!!
esim: somnor...
- okuhy
Tenox on voimakas unilääke, kun taas oxepam on suht mieto rauhoittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773